Martyr Temel Boxwood Ship Mantene a so rivendicazione sta stagione

Sehit Temel Simsir Ship mantene a so pretendenza sta stagione
Sehit Temel Simsir Ship mantene a so pretendenza sta stagione

Martyr Temel Boxwood Ship, chì a Municipalità Metropolitana di Ordu hà purtatu à u turismu di a cità, mantene a so pretensione ancu sta stagione.

Sindaco Metropolitanu Dr. Martyr Temel Boxwood Ship, chì hè stata salvata da u statu inattivu è messu in serviziu cù l'istruzzioni di Mehmet Hilmi Güler, divintò u focu di l'attenzione di i citadini in l'ultima stagione d'estate. Quelli chì volenu fighjà Ordu da u mare, piglià ritratti cù una vista unica è gode di u mare, anu preferitu u Martyr Temel Şimşir Ship cù a so famiglia, a moglia è l'amicu.

U scopu di mantene sta rivindicazione per a nova stagione, a Municipalità Metropolitana faci un travagliu di mantenimentu è riparazione di a nave per furnisce un serviziu più còmode à i citadini.

COSTI ARMATA SERÀ CULURATE

U travagliu di mantenimentu è di riparazione hè realizatu nantu à u Martyr Temel Boxwood Ship, chì colorerà e coste di Ordu, per pudè furnisce un serviziu di qualità è sicuru più bonu sta stagione. A Municipalità Metropolitana, chì compie u mantenimentu è a riparazione di a nave in pocu tempu, urganizerà viaghji è offre a nave à u serviziu di i citadini. Cusì, in a nova stagione, i citadini diventeranu u piacè di u mare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*