U Paradisu Sotterraniu Hidden Cave Çal aspetta i so visitatori in Trabzon

U paradisu oculatu sotterraneo in Trabzon aspetta i so visitatori.
U paradisu oculatu sotterraneo in Trabzon aspetta i so visitatori.

Çal Cave, chì hè cunsiderata a seconda grotta più longa in u mondu, aspetta i so visitatori durante u periodu di normalizazione graduale cù e so magnifiche forme naturali, ruscelli, cascate è stagni.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon Murat Zorluoğlu: "Avemu pigliatu tutte e nostre misure per via di l'epidemie di coronavirus. Semu pronti à accoglie i nostri invitati in u megliu modu pussibule. Sia in quantu à a so situazione è e so caratteristiche, a caverna offre mumenti insaziabili à i so visitatori.

Çal Cave, chì hè trà e destinazioni turistiche più impurtanti di a Regione di u Mari Neru Orientale è Trabzon è qualificata cum'è u "paradisu oculatu sottu à a terra", si prepara à apre e so porte à i so visitatori.

Situata in a cità di Çal di u distrittu di Düzköy, a grotta aspetta i so visitatori durante u periodu di normalizazione graduale cù e so magnifiche forme naturali, ruscelli, cascate è stagni.

Çal Cave, situata à una altitudine di 1050 metri sopra u livellu di u mari è abbagliante cù e so bellezze naturali, hè stata aperta à i visitori in u 2003 da l'Amministrazione Pruvinciale Speciale cù un caminu in legnu è illuminazione.

A grotta, nantu à a quale ci hè un casteddu storicu è un flussu chì scorri, hè apprezzatu da i visitori.

Essendu trà e grotte più lunghe di u mondu, a Grotta di Çal accoglie i so visitatori cù u so flussu chì attraversa. Ci hè un caminu di legnu di 200 metri nantu à u bracciu manca è 150 metri nantu à u bracciu drittu, chì abbanduneghja 400 metri dopu l'entrata di u "paradisu oculatu".

A prufundità di l'acqua, chì cresce à 1,5 metri in staghjoni piovosa, diminuite à 25 centimetri in l'estiu. Çal Cave, chì attrae l'attenzione cù a so casa di tè è a cucina lucale in u so castellu, hà sperimentatu i so ghjorni più calmi durante u periodu di coronavirus.

Duranti u periodu di normalizazione graduali, a caverna, chì si prepara à diventà unu di i lochi prediletti di i turisti lucali è stranieri, hà apertu e so porte à i so visitatori in u scopu di e misure epidemiche.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Murat Zorluoğlu, hà enfatizatu à u currispundente AA chì e bellezze naturali di Çal Cave, unu di i posti naturali è turistici più impurtanti di u Mari Neru, vale a pena vede.

- "Cal Cave diventerà assai più attraente in ogni modu"

Zorluoğlu hà dichjaratu ch'elli facenu sforzi per rende a caverna più attrattiva, è chì a passerella di legnu in a grotta hè stata rinnuvata cum'è acciaio inox in parte di l'opere.

Indittendu chì a grotta hè a seconda grotta più longa in u mondu, in più di a so bellezza naturale, Zorluoğlu hà dettu: "U sistema di càmera, sistemi di illuminazione, sistemi di alarme, punti di uscita d'emergenza sò stati disposti secondu u pianu d'emergenza in a grotta. Avà, a custruzzione di l'area di vendita di u bigliettu è di i prudutti, u caffè è a terrazza di vista, chì serve à i nostri visitatori, cuntinueghja. Cù i nostri travaglii chì compieremu in pocu tempu, Çal Cave diventerà assai più attrattiva in ogni rispettu ". usatu e frasi.

Enfatizendu chì Çal Cave hè un patrimoniu assai impurtante micca solu per Trabzon è Turchia, ma ancu per u mondu, Zorluoğlu hà dettu: "Pensemu chì cù l'apertura di a nova stagione turistica, i turisti lucali è stranieri mostranu un grande interessu per vede a nostra grotta. Avemu pigliatu tutte e nostre misure per via di l'epidemie di coronavirus. Semu pronti à accoglie i nostri invitati in u megliu modu pussibule. Sia in quantu à a so situazione è e so caratteristiche, a grotta offre mumenti insaziabili à i so visitatori. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*