L'agenzia di sviluppu İpekyolu darà vita à a pianura di Barak

L'Agenzia di Sviluppu İpekyolu darà vita à a Pianura di Barak
L'Agenzia di Sviluppu İpekyolu darà vita à a Pianura di Barak

L'Agenzia di Sviluppu İpekyolu darà vita à a pianura di Barak nantu à a riva di u fiume Eufrate. Cù a Centrale Solare (GES) da esse stallata in a regione, l'accessu à l'acqua necessariu da a piaghja serà facilitatu. Grazia à u GES, un mille agricultori chì averebbenu l'electricità à pocu pressu irrigareranu. Cù u prughjettu à u quale l'Agenzia di Sviluppu İpekyolu hà sustinutu 20 milioni è mezzo di TL, l'offerta di 5 MW SPP si terrà oghje. U prughjettu ambientalistu, chì hè realizatu in u scopu di u Prughjettu di Supportu di Prughjetti Guidati è hè un mudellu esemplariu per u sviluppu rurale, serà cumpletu in 18 mesi.

SERÀ PIÙ FACILE

Avà serà più faciule per purtà l'acqua da l'Eufrate à a pianura di Barak, una di e zone agricule più impurtanti di Gaziantep. L'elettricità prodotta da u SPP 5 MW per esse stallatu in u distrittu Nizip di Gaziantep serà aduprata in l'irrigazione agricula.

TENDER OGGI

U Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è l'Agenzia di Sviluppu İpekyolu piglianu azzione per sustene u sviluppu rurale.

U prughjettu di u Dipartimentu di Monitoraghju è Coordinazione di l'Investimenti di u Governatore di Gaziantep hè sustinutu da l'Agenzia di Sviluppu İpekyolu à a tarifa di 100 per centu. U prugettu tutale, cù un budgetu di 20 milioni è mezzo TL, hè cupartu da l'agenzia. L'offerta per u SPP di 5 MW serà oghje.

I COSTI sò ALTI

Ancu se a pianura di Barak hè nantu à a riva di l'Eufrate, hà prublemi di irrigazione per via di a so altitudine. L'acqua hè trasportata in pianura per mezu di pompe. Questu aumenta significativamente i costi di l'energia. Per quessa, solu 25 per centu di e terre agriculi in a regione ponu esse irrigati.

Prughjettu favuritu di l'ambiente

U prughjettu SPP di 5 MW, chì hè statu implementatu per questu scopu, risponde à a necessità di energia elettrica per irrigazione di un totale di 35 300 decares di terreni agriculi in u District di Nizip. Utilizendu una fonte d'energia alternativa ecologica, i costi energetichi diminuiranu. Sarà ottenutu un altu rendiment è un pruduttu di qualità.

AUMENTA ANCHE L'IMPIEGO

Circa un milla agricultori chì pussede terre in a pianura di Barak prufittàranu di u prugettu. L'agricultori chì cultivanu cacahuete, alivi, orzu, granu, cuttuni, menta, granu, ceci, granate, agliu è uva irrigaranu e so terre cù l'electricità economica. Cuntribuisce ancu à l'aumentu di l'impieghi in a produzzione agricula è à l'implementazione di u mudellu di sviluppu rurale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*