16 tunnellate è 150 chilò di materie prime di droga sequestrate in Kapikule

tunnellate di materie prime di droga sò state sequestrate in Kapikule
tunnellate di materie prime di droga sò state sequestrate in Kapikule

Durante l'operazione realizata da e squadre di l'Assistenza Doganale di u Ministeru di u Cummerciu à Kapıkule Customs Gate, 16 tunnellate è 150 chilò di anidride acetica, usata cum'è materia prima di droga, sò stati sequestrati in dui camioni, chì sò stati trovati per pudè cambià a licenza. platti cù un mecanismu speciale.

Durante u cuntrollu di i veiculi chì arrivanu in u situ da i guardiani di sicurezza in turnu à a Porta Doganale di Kapıkule, hè statu determinatu chì dui camioni, dichjarati chì portavanu 20 tunnellate di carta, sò ghjunti à a porta doganale senza sigilli. I veiculi sò stati mandati à u dispusitivu di scanning di raghji X da u persunale chì suspettava a situazione. Durante a scansione realizata quì, una densità sospetta hè stata trovata in unu di i camioni. U camionu hè statu purtatu à l'hangar di ricerca è verificatu in dettu.

Duranti u cuntrollu, hè statu determinatu chì ci era un dispositivu elettronicu apposta nantu à a targa di u camionu, è grazia à questu mecanismu, u cunduttore puderia cambià a piastra pressu un buttone. Dopu, hè statu vistu chì ci era solu 8 pezzi di a carica di carta, chì duverebbe esse cumpostu di pezzi 2, in u trailer di u camion chì hè statu apertu è cercatu, è u restu di a rimorca era pienu di barili chì cuntenenu liquidu chimicu. .

In l'analisi di a sustanza chimica cù un dispositivu di prova di droga è chimica, hè statu determinatu chì era una chimica di tipu anidride aceticu utilizata in a produzzione di droga. Un totale di 14 tunnellate è 16 chilò di sustanzi chimichi in 150 barili sò stati sequestrati.

Durante e ricerche in corso, hè statu determinatu chì l'altru camionu verificatu era cumplettamente pienu di carica legale, ma questu camionu avia ancu u stessu mecanismu di targa. In e dichjarazioni di i cunduttori di i veiculi, hè statu capitu chì i contrabandisti vulianu fà verificà u camionu chì portava solu carica legale cum'è s'ellu si trattava di dui veiculi separati cù duie targhe distinte, grazia à questi miccanismi, pianificendu cusì à manca l'altru camion da cuntrollu.

In u risultatu di l'operazione, dui cunduttori di veiculi sò stati arrestati è, in più di a materia prima di droga sequestrata, dui camioni implicati in l'incidentu sò stati ancu sequestrati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*