Pezuk hà cuntinuatu a so investigazione in a regione Adana

Pezuk cuntinuau a so investigazioni in a regione Adana.
Pezuk cuntinuau a so investigazioni in a regione Adana.

Hasan Pezük, Direttore Generale di TCDD Transportation, mentre cuntinueghja a so visita à i posti di travagliu affiliati à a Direzzione Regiunale Adana, hà esaminatu l'attività regiunale di trasportu di carichi è di passageri in situ è ​​hà ricevutu infurmazioni nantu à l'opere.

Visitendu a Direzzione di l'Atelier di Manutenzione di Loko in u scopu di a tour, Pezük hà enfatizatu l'impurtanza di tutti l'attellu di mantenimentu di locomotive per un'operazione efficace è efficiente è hà dettu: "Hè di grande impurtanza chì e locomotive sò mantenute in cunfurmità cù i periodi. A minima negligenza in questu sensu porta à l'interruzzione di tutte e nostre attività. A nostra Regione Adana hè una regione assai impurtante in quantu à u trasportu di merci è di passageri. Felicitate à tutti i me culleghi chì anu participatu à l'attellu. Grazie." disse.

Passendu à u Portu Internaziunale di Mersin, Pezük hà dettu: "U portu internaziunale di Mersin hà cunnessione cù Gaziantep, Konya, Kahramanmaraş, Kayseri, Ankara è altre cità industriali è linee ferroviarie internaziunali. portu di Mersin, unu di i porti impurtanti di u Mediterraniu orientali ; In più di esse a porta d'importazione-esportazione di l'Anatolia Centrale, a Regione di u Mediterraniu è di l'Anatolia Sud-Est, hè ancu u centru di transitu di i paesi di u Mediu Oriente. U portu hè diventatu sempre più impurtante in cunnessione cù a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars. Mentre ghjunghje u nostru scopu di diventà una basa logistica usendu i vantaghji di u locu strategicu di u nostru paese, u trasportu cumminatu ferrovia + mare, ferrovia + strada hè di grande impurtanza. "Continuemu à sviluppà è cuntinuà u nostru travagliu nantu à questu tema cun determinazione". disse.

"Quandu a linea ferroviaria d'alta velocità Konya-Karaman-Mersin-Adana hè finita, puderemu viaghjà à 200 chilometri à l'ora".

Dichjarà chì a Regione Adana si uniscerà à e regioni induve l'operazioni di treni d'alta velocità sò realizate in u futuru, Pezük hà dettu: "Cumu u nostru Ministru hà ancu spiegatu; Cù a cumissioni di a linea ferroviaria Konya-Karaman in un futuru vicinu, Karaman serà assai vicinu à parechje cità. In u cuntestu di sti belli sviluppi, i travaglii in a sezione Karaman-Ulukışla di u Prughjettu di a Linea di Trenu Alta Velocità Konya-Karaman-Ulukışla di 237 chilometri è i preparativi di l'offerta per l'Alta Velocità Aksaray-Ulukışla-Yenice. A linea di trenu cuntinueghja. Cù sti prughjetti, a struttura ecunomica, suciale è culturale di Adana è altre cità diventeranu più dinamica. Quandu a custruzzione di tutte e rùbbriche trà Konya-Karaman-Mersin-Adana hè finita, puderemu viaghjà nantu à a linea à 200 chilometri per ora. In questu sensu, l'area di rispunsabilità è u duvere di a nostra Regione Adana si espansione. disse.

Pezük hà cuntinuatu e so investigazioni cù a Direzzione di Logistica di Tırmıl, RAYVAG Wagon Maintenance Enterprise, İSDEMİR è Limakport Port visite è İSKENDERUM visite di u locu di travagliu.

Pezük hà indicatu chì stabilisceranu un sistema induve u persunale ùn pò micca piegà e regule per sensibilizà a sicurezza durante tutte e visite in u locu di travagliu, è hà sottolineatu chì tutti duveranu purtassi sta rispunsabilità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*