U Campionatu di Rafting Turchia hà iniziatu in Rize

U campionatu di rafting in Turchia hà iniziatu in rize
U campionatu di rafting in Turchia hà iniziatu in rize

Turkey Rafting Championship 1st leg Mile Team selezzione di e corse iniziate in Rize. E gare in a Valle di Fırtına, Recep Yazıcıoğlu Canoe and Rafting Track sò tenute da u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport è a Federazione Turca di Rafting cù a participazione di 40 clubs è 50 atleti di 350 pruvince.

Rafting Turkey Championship 09st Foot Races, urganizata da a Federazione Turca di Rafting in Ardesen trà u 13-2021 di ghjugnu 1, u guvernatore di Rize Kemal Ceber, u Cunsigliu Capu di u presidente Gülşen ORHAN, u guvernatore di u distrittu Ekrem ÇEÇEN, u sindaco Avni KAHYA, u presidente di a Federazione Rafting Fikret YARDIM è Fikret YARDIM. U Protocolu di u Distrettu di Ardeşen hà iniziatu cù una cerimonia tenuta davanti à l'Uffiziu di u Guvernatore di u Distrettu cù a so participazione.

In l'urganisazione, chì hà ancu attiratu l'attenzione di i citadini è tistimuniavanu l'imaghjini culuriti, l'atleti si batteranu per ottene u megliu gradu è per esse sceltu per a squadra naziunale. À a fine di u campiunatu di trè ghjorni, i vincitori rapprisentanu a Turchia in e corse in Francia.

In u so discorsu à u prugramma di apertura, u guvernatore Kemal Ceber hà dichjaratu chì l'eccitazione di l'atleti è i participanti l'hà fattu assai felice è hà dettu: "Prima di tuttu, commemorate u nostru guvernatore, Recep Yazıcıoğlu, chì m'hà guidatu à sta professione è hè unu di i nomi impurtanti di u nostru paese, chì aghju assai valore, cun misericordia è gratitùdine. U nomu di sta pista dopu à ellu hè una indicazione di quantu fideli sò a ghjente di a nostra regione.

In più di questu, avemu un altru felicità. Cum'è i nostri altri parlanti anu dichjaratu, avemu fattu una longa strada in u prucessu di pandemia. Questa hè una nutizia assai incuraggente. Ma ùn ci vole à scurdà chì a pandemia cuntinueghja. Ùn duvemu micca rinunzià à e misure in questi avvenimenti chì urganizemu durante u prucessu di nurmalizazione cuntrullata. Dicemu prima salute. ", disse.

Cuntinuendu u so discorsu, u guvernatore Ceber hà parlatu di e bellezze di Rize è hà dettu: "Semu onorati di accoglie tutti i nostri invitati in Rize, a capitale verde è blu. Rize hè una cità assai speciale cù i so valori naturali, culturali è storichi, chì ogni metru quadru hà una bellezza diversa. Inoltre, u più impurtante hè u nostru presidente di Rize, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, a so cità nativa. In nome di mè stessu, sò assai fieru è fieru di rapprisintà u nostru presidente Recep Tayyip Erdogan in a so cità nativa. "Hà dettu è hà desideratu successu à tutti l'atleti.

Dopu à i discorsi, u Campionatu Turcu di Rafting hè statu iniziatu da u Cunsigliu Capu di u presidente Gülşen Orhan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*