Prestate attenzione à questi numeri in frutti d'estate!

Prestate attenzione à questi numeri in frutti di l'estiu
Prestate attenzione à questi numeri in frutti di l'estiu

U Specialista in Nutrizione è Dieta Elif Gizem Arıburnu hà spiegatu i numeri da esse cunsideratu in frutti di l'estiu è hà fattu avvirtimenti è suggerimenti impurtanti.

Albicocca, ùn trapassa 4!

L'albicocca sustene a digestioni aumentendu i muvimenti intestinali grazia à u so altu cuntenutu di fibre. Hè ancu una bona fonte di vitamina A, calcium, fosforu, ferru, magnesiu è minerali di potasio. Essendu riccu in vitamina A, rinforza l'immunità, sustene e funzioni visuali è regenerate u tessulu epiteliale di a pelle. Quandu 4 albicocca sò cunsumati, 1 parte di albicocca hè cunsumata. 4 albicocca sò 120 grammi. Siccomu l'albicocca hè un fruttu riccu in cuntenutu di potasio, u so cunsumu deve esse attentu à e malatie renali.

Prugne Damson, ùn trapassa micca 4!

Prugna Damson, grazia à e so proprietà antioxidanti; Rinforza u sistema immune è equilibra u colesterolu è a pressione di sangue. Siccomu hè un fruttu cù un indice glicemicu bassu, aiuta à prevene l'aumentu bruscu di zuccaru in sangue. U cunsumu in forma secca hà effetti pusitivi nantu à e malatie cardiovascular è a salute di l'osse, ma postu chì u cuntenutu di zuccaru di prugne secche aumenta, u cunsumu di prugne fresche hè più sana per i pazienti cù resistenza à l'insulina è diabete. Cunsumà 4 prugne medie (80 g) hè 1 parte. Siccomu a prugna damson hè un fruttu riccu in oxalati, ponu un risicu per l'individui cù a malatia di petra renale. U so cunsumu deve esse limitatu in e malatie di petra renale.

U mondu novu (prugna maltese), ùn trapassa micca 6!

A prugna di Malta hè un fruttu utilizatu in a medicina tradiziunale per via di i cumposti chì cuntene in i so frutti è e foglie. I so foglie sò usati in cundizioni cum'è bronchite crònica, frebba alta è tosse. A parte di fruttu hè ricca in antioxidanti. Cunsumà micca più di 1 porzioni in una seduta prevenerà lagnanza cum'è mal di testa, diarrea è indigestioni di stomacu. Quandu 2 prugne (6 g) sò cunsumati, 125 parte hè cunsumata.

Prugne verdi, ùn supere micca 10!

Trà i beneficii di prugna, chì hà assai effetti nantu à a salute: I so benefici includenu a migliurà a salute di l'osse è a memoria, l'effetti antioxidanti, antiinflamatori è anti-ulceri, è a prevenzione di stitichezza. Prugna aiuta ancu à prevene u cancer. In i studii realizati; Hè statu osservatu chì i prugne aiutanu à prevene a proliferazione di e cellule di u cancer di u senu è impediscenu a crescita di e cellule di u cancer di u colon. Prugna, chì hè un bon antioxidante per via di u so altu cuntenutu di fenoli, prutege u corpu da u stress oxidativu causatu da a radiazione. Prugna hè un fruttu cun altu cuntenutu di acidu. Ùn hè cunsigliatu di cunsumà più di 10 pezzi in una seduta, postu chì u cunsumu eccessivu pò aumentà l'acidità in u stomacu è causanu effetti negativi.

Cherries, ùn trapassa micca 12!

Cunsumà 12 ciliegie à ghjornu durante a staghjoni reduce u stress oxidativu è a inflamazioni in u corpu; Hà un effettu protettivu contr'à a diabetes mellitus 2, e malatie cardiovascular è u cancer. Malgradu tutti i so benefizii, u cunsumu eccessivu di ciliegie pò affettà negativamente a salute di u stomacu è causanu prublemi cum'è l'arrosu, à u stessu tempu, u cunsumu eccessivu pò purtà à a diarrea, postu chì hà un effettu in l'aumentu di l'intestinali. In ogni casu, ùn ci hè micca una evidenza chjara chì u cunsumu di ciliegia interagisce cù i medicazione chì diluisce u sangue.

Fichi, ùn supere micca 4!

U ficu hè un fruttu chì avemu difficultà à mantene u cuntrollu di a parte perchè hè abbastanza dolce. Cunsumà 1 porzione (2) di fichi à ghjornu furnisce benefici significati in a diminuzione di u colesterolu, grazia à e pectine in fichi. Quandu più di 2 porzioni (4) di fichi sò cunsumati per ghjornu, u risicu di fegato grassu aumenta per l'alta ingesta di fructosa. Siccomu i grassi di l'urgani ponu debilitatu u nostru sistema immune, hè benefica per ùn superà e porzioni.

Uva, ùn trapassa 15!

Uva rossa impediscenu a pressione sanguigna è sustene a salute di u core, grazia à u compostu chjamatu resveratrol, è ancu impediscenu u colesterolu cattivu, chì obstruisce i vini sanguini è provoca malatie coronaria, per via di u so cuntenutu antioxidante. Un altru effettu di uva rossa chì reduce u risicu di malatie cardiovascular hè chì impedisce a coagulazione aumentendu i livelli di l'ossidu nitricu in u sangue grazia à u so cuntenutu di resveratrol, ma l'uva verde hè un fruttu cù un altu indice glicemicu è deve esse cunsumatu cù moderazione. Hè impurtante micca di più di 15 uva, verde è rossu. U cunsumu incontrolatu pò causà eccessivu di caloria, purtendu à prublemi di pisu è grassu di cintura.

Mulberries, ùn trapassa 10!

Mulberry, chì hà un effettu pusitivu nantu à prublemi cum'è stitichezza, risicu di l'anemia, eczema è a perdita di capelli, hè unu di i frutti chì avemu difficultà per impediscenu di manghjà più è più. Ancu s'ellu hà assai benefizii per a salute, postu chì hè un fruttu cun un altu cuntenutu di zuccaru, hè impurtante chì ùn deve esse cunsumatu da i diabetici è i malati cù restrizioni di zuccaru, o deve esse cunsumatu attentendu à a so parte. 1 porzione di frutti di mulberry hè equivalente à 10 frutti di mulberry grande. 10 frutti di mulberry di grande dimensione pesanu 75 grammi.

Peach, ùn trapassa micca 1!

U peach hè un fruttu riccu in u valore nutrizionale è u cuntenutu di fibra è hà un effettu diureticu, ma postu chì u peach hè riccu in potasio, u so cunsumu deve esse attentu à i malati renali. Hè ricumandemu chì i malati di rinichi cù paràmetri di potassiu elevatu in i so testi di sangue ùn deve micca cunsumà pesche à tuttu, è e persone sane anu da sceglie 1 peach medium-sized (150 grammi) in una parte.

Anguria, micca più di 4 picculi fette triangulari!

U cuntrollu di a porzione pò esse difficiule quandu si cunsuma anguria, chì hè unu di i primi frutti chì venenu à a nostra mente quandu dicemu frutti friddi è succosi. Ancu s'ellu varieghja da persona à persona, quandu cunsumemu una media di 2-3 porzioni di anguria per ghjornu, a maiò parte di i nostri bisogni di vitamina C ogni ghjornu sò soddisfatti. Cunsumà quantità adeguate di anguria in stagione impedisce a furmazione di cancru di prostata. In più di i so effetti pusitivi nantu à a salute, l'individui cù diabete o persone chì volenu perdiri pesu anu da esse particularmente attenti à ùn superà a parte cunsigliata secondu i so bisogni di ogni ghjornu. 1 porzione (200 grammi) di anguria hè 4 picculi fette triangulari.

Melone, micca più di 6 picculi fette triangulari!

U Specialista in Nutrizione è Dieta Elif Gizem Arıburnu hà dettu: "U melone, un altru predilettu di i frutti di l'estiu friddi, hè unu di i frutti induve u cuntrollu di a porzione diventa difficiule. Ancu se u cunsumu di u ghjornu di 2-3 porzioni di melone varieghja da persona à persona, risponde à a necessità di ogni ghjornu di vitamina C à un ritmu altu è cuntribuisce ancu à equilibrà a pressione di sangue grazia à u potasio chì cuntene. In più di i so numerosi benefici per a salute, hè impurtante per e persone cun diabete chì volenu perdiri pesu di cunsumà in cunfurmità cù i so bisogni di ogni ghjornu, senza superà a quantità di porzione. "1 parte (200 grammi) di melone currisponde à 6 picculi fette triangulari", dice.

U cunsumu cuntrullatu hè un must!

U Specialista in Nutrizione è Dieta Elif Gizem Arıburnu hà dettu: "A quantità di frutta chì a ghjente cunsuma ogni ghjornu varieghja secondu l'età, u sessu, u pesu, l'altezza, i livelli di mobilità di e persone è i bisogni energetichi. Dunque, cunsumà solu un tipu di sti frutti di l'estiu à u tempu currisponde à una parte. Altrimenti, manghjà sti quantità di tutti in una sola seduta farà grassu u fegatu è a cintura. "Siccomu avemu bisognu di varii vitamini è minerali per rinfurzà a nostra immunità, hè benefiziu di cunsumà i frutti chì scegliemu in modu cuntrullatu, cambiendu ogni volta", avvisa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*