L'amatori di Ciclismo Pedaleranu Per a Natura

L'amatori di ciclismu pedalaranu per a natura
L'amatori di ciclismu pedalaranu per a natura

bellezza naturale, blu bayraklı Cunnisciuta per e so spiagge è e so persone amichevuli, Kandıra, un predilettu di u turismu, si prepara à accoglie l'amatori di ciclismo. In u Festival di Turismu è Bicicletta di Kocaeli, chì si terrà per a prima volta quist'annu trà u 29 di lugliu è u 1 d'aostu sottu a guida di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, i ciclisti pedaleranu per prumove l'attrazioni turistiche naturali di Kandıra. A festa, chì durà 4 ghjorni, principia da Kerpe. Per u festival, pedalerete nantu à rotte cù bellezze storichi è naturali cum'è Bağırganlı, Cebeci, Sardala Bay, Akçakoca Bey Tomb, Babatepe, Pink Rocks. In più, i travaglii di pulizie seranu realizati nantu à e spiagge per sensibilizà in u scopu di a rispunsabilità suciale.

PARTICIPAZIONE CÙ QUOTA È ALLOGGAMENTE CÙ TENDA

Ci hè una quota di participazione à u festival, chì serà urganizatu in cunsiderà u prucessu di pandemia. Durante u festival, misure regulare di temperatura, pratiche d'igiene è ispezioni frequenti seranu realizate. In l'area induve e stazioni d'igiene seranu stabilite, i participanti puderanu stallà e so tende è stà in cunfurmità cù a distanza suciale.

"A BICICLETTA hè a chjave per una cità felice"

In u festival, induve 250 ciclisti participaranu per via di u prucessu pandemicu, tutte l'opportunità chì ponu esse necessarie per i participanti seranu accolte da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli. In Kandıra, induve 128 chilometri seranu coperti in totale, u primu ghjornu hè u viaghju di sera à Kerpe Rocks, u sicondu ghjornu hè Kerpe-Cebeci-Babalı- Pembe Kayalar, u terzu ghjornu hè Ömerağzı- Sarısu-Babaköy-Bağırganlı è u L'ultimu ghjornu hè Kerpe-Babatepe-Akçakoca Bey Tomb-Kerpe rotte. serà traduttu. À a fine di u festival di 4 ghjorni, a perla di Kocaeli, Kandıra, serà scuperta cù pedali.

L'IMPORTANZA DI KOBIS SERÀ EMFALISATA PER UNA CITTA SUSTINEBILE

A Municipalità Metropolitana di Kocaeli hà implementatu prughjetti impurtanti per sparghje a bicicletta, chì hà assai benefici in quantu à u trasportu è à a salute. À u principiu di questu hè KOBIS, chì hè operatu da 2014. In più di KOBIS, chì stabiliscerà una stazione di riparazione per i participanti di u festival è furnisce un supportu tecnicu à l'urganisazione, i percorsi naturali di bicicletta creati in a geografia di Kocaeli, o in altre parolle, piste di mountain bike, sò stati cartografati è presentati à l'amatori di bicicletta.

MOTTO DI U FESTIVAL 'PEDAL TO HAPPINESS'

29 ciclisti chì participanu à u Kocaeli Tourism and Bicycle Festival, chì si terrà trà 1 July è 250 August, pedalaranu per a felicità. I ciclisti chì scopreranu Kandıra, a perla di Kocaeli, ghjucanu un grande rolu in a prumuzione di Kocaeli cù u turismu marittimu, costiere è naturali.

I RUTI TURISMU NATURALI SERRANNI MARCHIATI

A municipalità metropolitana di Kocaeli face un grande sforzu per revelà e bellezze nascoste di Kocaeli. In stu cuntestu, i percorsi di caminata determinati da u Dipartimentu di a Cultura è di l’Affari Suciali, u Dipartimentu di u Turismu è di i Spazii di Vita Naturale, sò prisentati à l’amatori di a natura è di u sport dopu à esse signalati. Da questu annu, a Municipalità Metropolitana di Kocaeli offre l'uppurtunità di caminari, biciclette, traversate di canyon è campà nantu à percorsi turistici naturali cù una lunghezza di più di 2 500 chilometri.

I percorsi di trekking più longu sò quì

In cunsiderà i percorsi esistenti, Kocaeli hà a distinzione di esse a pruvincia cù i camini di caminata più longu di Turchia. Nantu à a strada "Lily Road", chì si estende per 80 chilometri in a parte costiera di u distrittu di Kandıra, hè stata creata una pista adatta per passeggiate naturali di 4 stagioni. A strada partendu da a Baia di Babalı, chì hà impurtanza storica nantu à a fruntiera di Sakarya; U Parcu Naturale Uzunkum, chì ospita l'endemichi di Sand Lilies, Cebeci Beach, Pink Rocks, chì hè stata aduprata cum'è cava da i tempi antichi, seguita Kefken, Kerpe, Sarısu, Seyrek è a meraviglia naturale di a baia di Sardala, è finisce à a fruntiera Ağva di Istanbul. .

APPLICAZIONE È REGISTRAZIONE IN U SITE WEB

L'iscrizioni per u festival, chì si feranu trà u 29 di lugliu è u 1 d'aostu, sò stati pigliati da u situ web di kokelturizmvebiçilerfestivali.com. Kocaeli Tourism and Bicycle Festival; Kocaeli Cycling and Nature Sports Club Association, Performance Cycling and Outdoor Sports Club Association, Cyclists Association Kocaeli Representative Office, Gebze Run, Swim, Drive Sports Club, Kocaeli Cycling Provincial Representative and Kandıra Municipality sottu u paraplu di Kocaeli Bicycle Platform.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*