Creditu di 125 milioni di euro da l'Europa per u Metro Üçyol Buca

Prestitu di milioni d'euro da l'Europa per ucyol buca metro
Prestitu di milioni d'euro da l'Europa per ucyol buca metro

U primu accordu di prestitu per u Metro Buca, chì serà custruitu da a Municipalità Metropolitana di Izmir cù i so propiu risorse, hè statu firmatu cù u Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu (BERD). U presidente Soyer hà dichjaratu ch'elli sò fieri d'avè firmatu un finanziamentu di prughjettu di 1 milioni d'euros travagliendu cù determinazione è determinazione per più di 70 anni per u Metro Üçyol-Buca, chì serà u più grande investimentu in a storia di İzmir cun un budgetu di 1,5 miliardi. 125 milioni d'euros.

A municipalità metropolitana di Izmir hà firmatu un accordu di finanziamentu esternu di 1 milioni d'euros cù u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD) per u Metro Üçyol-Buca, chì serà u più grande investimentu in a storia di a cità cù un budgetu di 70 miliardi 125 milioni. Euros. A municipalità metropolitana di İzmir, chì furnisce un finanziamentu esternu da u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD) per u trasportu marittimu, l'acquistu di vagoni è a linea di Metro Narlıdere, hà cusì aghjustatu un novu à sta cooperazione.

U cuntrattu per u finanziamentu esternu di 4 milioni d'euros cù una maturità di 12 anni, 6 mesi Euribor + 3,20% tassu d'interessu, 125 anni senza rimborsu di u principale, senza garanzia di u Tesoru Sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer è Sue Barrett, Direttore di u settore di l'infrastruttura di BERD.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a cerimonia di firma. Tunç Soyer, Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Buğra Gökçe, İzmir Metropolitan Municipality Vice-Segretariu Generale Barış Karcı, İzmir Metro A.Ş Direttore Generale Sönmez Alev, İzmir Metropolitan Municipality Purchasing Department Head Övünç Özgen, President Advisor Onur Eryüce, Turchia, Mediu Oriente è Africa, EBRD Turkey President, EBRD Turkey President, EBRD Turkey President U Direttore di u Settore di l'Infrastruttura Sue Barrett, u Vicepresidente di EBRD Turchia Şule Kılıç, u Senior Manager di u Settore di l'Infrastruttura di EBRD İdil Gürsel è u Banker Specialista di u Settore di l'Infrastruttura di EBRD Begüm İrhan anu assistitu à a videoconferenza.

Soyer: "İzmir dà fiducia"

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, chì hà dettu chì, malgradu a pandemia è a crisa ecunomica, cuntinueghjanu i so investimenti senza rallentà. Tunç Soyer"In stu periodu difficiule, a nostra municipalità hà sappiutu truvà finanziamentu à longu andà è à pocu interessi cù a fiducia chì hà datu à l'investitori stranieri, è ancu a reputazione chì hà guadagnatu cù u so bonu record. Credu chì unu di l'elementi più impurtanti di u nostru successu hè u nostru "putere di implementazione". Travagliemu per İzmir cun amore applicà tutte e nostre promesse scritte è verbali una per una.

Soluzione à u prublema di trafficu

Soyer hà dettu chì a linea di metro Üçyol-Buca, chì serà u più grande investimentu in a storia di İzmir, risolverà radicalmente u prublema di u trafficu di Buca, u distrittu più affollatu di a cità, furnisce un trasportu mudernu, rapidu, ecologicu è sicuru. , "Quandu stu investimentu hè finitu, attraerà più investitori in İzmir è creà novi opportunità di travagliu. L'offerta internaziunale per a custruzzione di u Metro Üçyol-Buca cù un bilanciu di 1 miliardi 70 milioni d'euros, à a quale participeranu 13 cumpagnie, si terrà u 27 d'Aostu 2021. Pigliaremu u primu scavà in u prugettu à a fine di l'annu. U trasportu cunfortu è ecologicu hè u dirittu di tutti Izmir. Hè un grande onore è un grande onore per mè di firmà u cuntrattu di finanziamentu esternu di stu prughjettu storicu chì avarà un impattu pusitivu in a vita di milioni di i nostri concittadini.

Enfasi nantu à a cullaburazione

Soyer hà dettu l'impurtanza di u rinfurzamentu di e relazioni cù u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu, chì hè unu di i principali banche di sviluppu di u mondu è chì hà furnitu finanziamentu à a Municipalità Metropolitana di Izmir in diversi prughjetti, à l'ecunumia sia di Izmir sia di Turchia. , "U più faremu per u populu di Izmir, u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu. Vogliu a continuazione di i so cuntributi ecunomichi, ambientali è tecnologichi à parechji prughjetti d'investimentu ".

Felicitazioni è impegnu à a cooperazione à u presidente Soyer

Parlendu à a ceremonia di firma, u direttore generale di EBRD Turchia, Arvid Tuerkner, hà dettu: "Stu prughjettu hè di grande impurtanza per noi postu chì hà u più altu finanziamentu chì avemu datu à una municipalità in i nostri paesi di operazione, cum'è per Izmir. Sò piacè di vede l'impegnu cuntinuatu di a cità di Izmir per furnisce una sustenibilità più grande per i so 4,4 milioni di persone è per migliurà l'ambiente urbanu. Cum'è EBRD, sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerFelicitamu "per a so dirigenza verde è impegnemu à cuntinuà a cooperazione per migliurà a vita.

A quantità di finanziamentu hè aumentata da 80 milioni à 125 milioni d'euros

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Soyer Üçyol, hà firmatu una lettera d'autorizazione di 2019 milioni d'euros cù u Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu (BERD) in dicembre 80 per furnisce un finanziamentu esternu per a linea di Metro Buca. Dopu à e discussioni di u presidente Soyer cù u BERD, sta quantità di finanziamentu hè aumentata à 125 milioni d'euros. A Municipalità Metropolitana di Izmir hà firmatu un accordu d'autorizazione cù l'Agenzia Francese di Sviluppu (AFD) è u Bancu d'Investment Infrastructure Asian (AIIB) per un totale di 125 milioni d'euros, 250 milioni d'euros, in u scopu di a linea di metro Üçyol -Buca in maghju scorsu. Hè previstu di firmà un accordu d'autorizazione cù u Bancu di u Cummerciu è u Sviluppu di u Mari Neru (BSTDB) in i ghjorni à vene.

L'offerta finale hè u 27 d'aostu.

A tappa finale di u prucessu di licitazione iniziata da a Municipalità Metropolitana di Izmir per u Metro Buca, chì creerà un grande sollievu in u trasportu publicu urbanu, serà finita u 27 d'Aostu. In a seconda tappa di l'offerta per a custruzzione di a linea di 13,5 km, 13 cumpagnie chì sò stati invitati à presentà e so offerte finanziarie. À a fine di a valutazione, serà determinata l'offerta più vantaggiosa economicamente è u travagliu di custruzzione principia immediatamente dopu à u cuntrattu per esse firmatu cù u cuntrattu.

Furnirà un serviziu senza driver.

A linea, chì forma a 5a tappa di u Sistema di Ferrovia Leggera İzmir, servirà trà a Stazione Üçyol - Campus di Tınaztepe di l'Università Dokuz Eylül - Çamlıkule. A lunghezza di a linea, chì serà custruita cù a tecnica di u tunnel profondu (TBM / NATM) cù a macchina TBM, hè di 13.5 km. è 11 zoni di stazione sò stati determinati. Partendu da Üçyol, a linea includerà Zafertepe, Bozyaka, General Asım Gündüz, Şirinyer, Buca Municipality, Kasaplar, Hasanağa Garden, Dokuz Eylül University, Buca Koop è Çamlıkule stazioni rispettivamente. A linea Buca serà integrata cù a linea di a 2ª tappa chì corre trà F.Altay-Bornova à a Stazione Üçyol è cù a linea İZBAN à a Stazione Sirinyer. I treni di sta linea serviranu senza cunduttori. A custruzzione di a linea di metro Üçyol-Buca hè prevista per inizià à a fine di questu annu. I studii sò previsti per piglià quattru anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*