Railways Go Digital in Education

e ferrovie si digitalizanu in l'educazione
e ferrovie si digitalizanu in l'educazione

U Prughjettu DigiRail (VET) di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), chì hà iniziatu un viaghju di sviluppu in u campu di l'educazione digitale in ferrovie, hè statu appruvatu in l'arena internaziunale è hà fattu u nostru paese fieru.

Partenariati Strategici Erasmus+ per l'Educazione Professionale Attività di Preparazione à l'Educazione Digitale In l'appellu di pruposte 2020, "Digitalizazione in l'Educazione Ferroviaria - DigiRAIL (VET)" era trà i prughjetti ritenuti degni di sustegnu di cuncessione da u Centru di Programmi di Educazione è Ghjuventù di l'Unione Europea (Agenzia Naziunale Turca) .

I funzionari di TCDD è i partenarii di u prughjettu, chì anu urganizatu un prugramma in The Ankara Hotel (Ankara High Speed ​​​​Train Station), anu introduttu u Prughjettu "DigiRAIL(VET)".

Dichjarà chì cum'è TCDD, anu iniziatu un viaghju di sviluppu in quantu à a mobilità di u persunale digitale è à l'attività di furmazione digitale, u Direttore Generale Ali İhsan Uygun hà dettu: "A furmazione in linea presentata in l'Accademia Ferroviaria Turca; furnisce un ambiente di furmazione induve i nostri impiegati ponu accede quandu è induve volenu. A cuntinuità è a freccia di sti cuntenuti di furmazione digitale anu aumentatu soprattuttu durante l'epidemie, è hà ghjucatu un rolu impurtante sia per risponde à a necessità sia per diversificà a percepzione di l'educazione formata in a mente di l'impiegati. Hè ovvi chì i vechji abitudini ùn ponu micca tornatu dopu à u prucessu epidemicu. Sembra inevitabbile chì ci saranu suluzioni novi in ​​u sensu settore è suciale. Sti prucessi sò; furmarà l'educazione è a vita di travagliu di u futuru ".

Dichjarà chì vedenu i prughjetti di l'Unione Europea cum'è una fonte è una piattaforma impurtanti, u Direttore Generale Uygun hà dettu: "Aghju una grande impurtanza à i studii iniziati cù stu prughjettu in quantu à u sviluppu di l'educazione mista sustinuta da a furmazione in linea è in faccia per a furmazione prufessiunale. educazione, è utilizendu e comodità di u mondu digitale, chì hè digià una parte di a nostra vita, in l'educazione ferroviaria. Ogni passu fattu in questu spaziu, senza dubbitu, renderà i nostri scopi più vicini è cuncreti per noi. Videmu i prughjetti di l'Unione Europea cum'è una fonte è una piattaforma impurtante in u prucessu di valutà i nostri bisogni di furmazione è di sviluppu in linea cù i scopi strategichi di u nostru settore. Avemu implementatu è cuntinuemu à implementà prughjetti infrastrutturali impurtanti in u scopu di i fondi IPA. In u scopu di l'Assistenza Finanziaria Pre-Adesione di l'Unione Europea, un fondo di cuncessione di 1 milioni d'euros in totale hè statu utilizatu cù successu per a Sezione Ankara-Istanbul Köseköy-Gebze, a Linea Ferrovia Irmak-Karabük-Zonguldak è a Linea Ferrovia Samsun-Kalın. Prughjetti durante u periodu IPA-475. Halkalı-U Prughjettu di a Linea Ferroviaria Kapikule hè u più grande prughjettu di infrastruttura realizatu da u nostru Ministeriu in u Periudu IPA-II. L'ammontu di u fondu di 275 milioni d'euros hè u prughjettu chì l'Unione Europea finanzia u più i paesi candidati in una sola partita in u scopu di l'IPA. disse

U General Manager Ali İhsan Uygun hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Avemu bisognu di una risorsa umana qualificata per implementà in modu efficiente l'investimenti ferroviari realizati in tutta l'Unione Europea è u nostru paese è per creà una industria ferroviaria forte. Hè a nostra più grande vulintà di aghjunghje valore à u nostru settore in cuuperazione aprendu e nostre porte à u sparte di cunniscenze è di sperienza, è cusì à u sviluppu, per un settore ferroviariu sustenibile è cumpetitivu. Vogliu ringrazià a Presidenza di l'Unione Europea, l'Agenzia Naziunale Turca, i nostri partenarii di prughjettu è tutti i nostri esperti chì anu cuntribuitu à a preparazione di u prugettu per u sustegnu di u nostru prughjettu DigiRail, chì si focalizeghja nantu à u sviluppu è a digitalizazione di l'educazione ferroviaria.

Infine, TCDD hè stata trà e istituzioni distinte di u nostru paese, chì hè stata premiata l'Accreditazione Erasmus. Felicitatu sinceramente à a nostra squadra di prughjettu, chì hè un strumentu impurtante per u scambiu è a cooperazione transfrontaliera in u campu di l'educazione prufessionale, è chì ci hà permessu di riceve un sustegnu regulare per l'attività di mobilità per cinque anni.

Facendu un discorsu in a riunione introduttiva, u Direttore Generale di TCDD Taşımacılık A.Ş. Hasan Pezük hà dettu: "Cù stu prughjettu, i metudi di furmazione di nova generazione seranu utilizati, è i materiali di furmazione di nova generazione seranu sviluppati, à u cuntrariu di i metudi di furmazione classici, in particulare a furmazione di u persunale criticu di sicurità chì travaglia in u settore ferroviariu. Cù u Prughjettu Digi-Rail (VET), i materiali di furmazione digitale seranu preparati per 5 professioni critiche per a sicurezza in ferrovie, è serà creatu un valore aghjuntu evidenti in a vita d'apprendimentu di quelli chì travaglianu in queste professioni. Inoltre, u prugettu hè in linea cù l'ugettivi di l'Unione Europea, rializendu l'apprendimentu permanente è a mobilità, aumentendu a qualità è l'efficienza di l'educazione è a furmazione, incuraghjendu a creatività è l'innuvazione, aumentendu l'inclusione suciale è l'employability.

U General Manager Pezük, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à l'Accreditazione Erasmus in a furmazione prufessiunale chì anu preparatu in cuuperazione cù TCDD, hà dettu: "A nostra cooperazione cù TCDD, trà e istituzioni è cumpagnie strategiche, ben stabilite è putenti di u nostru paese; Hè statu accreditatu da l'Agenzia Naziunale Turca, postu chì era cunsideratu degne di sustegnu cù un puntuatu altu. In u scopu di l'accreditazione Erasmus; Cooperendu cù i rapprisentanti di u settore ferroviariu in Auropa, permettendu à i ferroviari di specializà in i campi tecnichi è prufessiunali, in particulare in u cuncettu di sicurità ferroviaria, è di aumentà e so cunniscenze, cumpetenze è sperienza; Urganizeremu attività cum'è furmazione è stage. U sustegnu di u Fondu serà ricevutu in e zone ch'e aghju citatu in cunfurmità cù a strategia d'internazionalizazione chì avemu preparatu per u periodu 2021-2027.

U Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, è u Direttore Generale di TCDD Transportation, Hasan Pezük, è ancu i partenarii di u prughjettu Certifer Company Rappresentanti di Turchia è i funzionari di l'Università di Croazia Zagreb anu assistitu à a riunione attraversu u prugramma zoom.

In u scopu di a riunione, un Memorandum d'Accreditazione Erasmus Plus hè statu firmatu trà TCDD è TCDD Tasimacilik.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*