A Stazione Haydarpaşa ùn pò esse chjusa à a Solidarità Haydarpaşa!

A stazione di Haydarpasa ùn pò esse chjusa per a sulidarità cù Haydarpasa
A stazione di Haydarpasa ùn pò esse chjusa per a sulidarità cù Haydarpasa

A stazione di Haydarpaşa, chì i treni è i battelli sò stati pigliati da ellu in 2013, era chjusa à Haydarpaşa Solidarity solu dumenica trà 13.00 è 14.00 per via di travaglii di restaurazione.

A Solidarità Haydarpaşa, chì hà battutu per a preservazione di a Stazione Haydarpaşa cù u so valore d'usu è a funzione di trasportu dapoi 16 anni, hè stata in azzione constante riunendu à a Stazione Haydarpaşa ogni dumenica trà 5:2012 è 13:00 dapoi u 14 di ferraghju 00, per fà sente a so voce.

In tutte e cundizioni; Haydarpaşa Dumenica vigili, chì sò tenuti in a pioggia, neve, in vacanze, à volte cù decine è à volte centinaie di persone, in u scopu di e restrizioni di u prucessu di pandemia di Covid-19; Si trasfirìu à e social media alzendu da case, balconi, terrazze è giardini.

Cù a fine di e restrizioni pandemiche u 1 di lugliu di u 2021, Haydarpaşa Solidarity, chì si riunì per tene di novu a 4e vigilia dumenica u 2021 di lugliu di u 495, à a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, chì hè a zona cumuna di tutti, per via di una prohibizione imposta da i guardiani di sicurità da a TCDD 1a Direzzione Regiunale ùn hè micca stata ammessa.

In u prucessu di a pandemia, induve l'ineguaglianze esistenti sò enormemente visibili è cresce, avemu / simu passendu per un periodu quandu u guvernu è tutte l'autorità di guvernu cercanu di trasfurmà a vita per i so interessi è di usurpà i diritti pigliendu l'occasione di restrizioni. .

Cum'è in i pruibizioni d'azzioni, riunioni, marche, alcolu, musica è arte, chì sò stati implementati sottu u pretestu di a pandemia; In questu prucessu, l'amministratori firmavanu pruibizioni è decisioni chì ristrettu u campu di a lotta suciale è u spaziu publicu è pruvatu à furmà i so stili di vita.

A pruibizione di a Stazione Haydarpaşa à Haydarpaşa Solidarity, mentre a presenza fisica di Haydarpaşa Solidarity in a Stazione hè stata interrotta per via di i pruibizioni durante u prucessu pandemicu, hè esattamente u pruduttu di stu prucessu di amministrazione autoritariu chì avemu passatu.

A vigilanza di u mercatu, chì l'attivisti di Haydarpaşa Solidarity anu purtatu dapoi 9 anni, hè una di l'unica resistenza chì hà sappiutu mantene a Stazione Haydarpaşa, chì era staccata da i so treni è i battelli, sempre viva è viva cum'è un spaziu di vita, nantu à u basa di u so valore d'usu, malgradu tutti l'attacchi di trasfurmazioni.

Mentre a chjusura di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa l'hà alluntanatu da a vita di ogni ghjornu di a cità è u travagliu da u centru di a cità, l'azzioni è l'attività realizate da Haydarpaşa Solidarity à a Stazione Ferroviaria eranu un attu puliticu chì ogni volta chjama Haydarpaşa è a so memoria. esse (ri)ricurdatu è pruduce. avia significatu.

I treni convenzionali in u 2012, i treni suburbani in u 2013, i battelli è una grande parte di i residenti di a cità sò stati scollegati da a Stazione Haydarpaşa; Avà si tratta di pruibisce l'esistenza di Haydarpaşa Solidarity è l'attivisti. Oghje, a pruibizione di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa à Haydarpaşa Solidarity hè un tentativu sviluppatu per rompe è distrughje a resistenza chì prova di mantene in vita.

Malgradu tutte e pruibizioni, Haydarpaşa Solidarity ùn permetterà in nessuna circustanza chì a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa, chì hè un cumunu urbanu per tutti, sia staccata da a nostra vita, i nostri ricordi, e so imagine politiche, a so funzione di trasportu è u so valore d'usu, è continuerà. per luttà per ellu.

A scalinata, u dock, è in realtà a Stazione Haydarpaşa stessa di a Stazione Haydarpaşa hè u locu d'azzione di 16 anni di Haydarpaşa Solidarity. I pruibizioni, chì apprufittanu di a pandemia è restringenu u campu di a lotta suciale, ùn riesceranu micca à separà a Stazione Haydarpaşa da i difensori di a cità è u gridu chì fermarà #haydarpaşagardırgar.

Cum'è attivisti di a Solidarità Haydarpaşa, truveremu diverse manere di mantene viva a memoria è l'esperienza di u trenu in ogni locu è tempu in quale simu, senza inserisce in alcun spaziu è tempu.

Ùn lasciaremu mai a Stazione Haydarpaşa cum'è un locu di lotta. Tuttavia, noi vi assicurà à spirienza, sparte, pruducia, priservà u so valore usu è purtà u nostru Gar à a vita di ogni ghjornu cù u so propriu funzioni, micca in una forma, ma in parechji formi diffirenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*