Cumpetizione di salto di a Copa IMM hè finita

A cumpetizione di salti di ibb cup hè finita
A cumpetizione di salti di ibb cup hè finita

U vincitore di u trofeu hè statu determinatu in i Jumping Competizioni urganizati in nome di IMM. In a cumpetizione tenuta in Istanbul Equestrian Sports Club (IASK), Burak Azak hà ottenutu u primu postu facendu u megliu gradu. Murat Yazıcı, u Sicritariu Generale Diputatu di l'IMM, hà prisentatu a tazza à Azak.

Stu weekend, l'eccitazione di a Cuppa di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hè stata sperimentata in u salto di spettaculu, chì hè unu di i rami impurtanti di l'equitazione. 180 cavalieri da tutta a Turchia anu participatu à l'urganizazione urganizata in cuuperazione cù a Direzzione di Ghjuventù è Sport di IMM è IASK. L'avvenimentu, chì hè inclusu in u calendariu di attività 2021 di a Federazione Equestre Turca, hà iniziatu cù a Cumpetizione di a Copa IASK.

L'IMM'S Equestrian Constables anu aghjustatu u culore à l'avvenimentu

In i cuncorsi induve a cumpetizione di a tazza hè stata tenuta in nome di a Municipalità di Sarıyer, i cavalieri saltavanu ostaculi di 80 cm, 100 cm, 125 cm è 140 cm. L'Atleti di Ginnastica Muntata di IASK anu fattu un mini spettaculu in l'area di l'avvenimentu induve l'Unità di Pulizzia Montata IMM eranu ancu presenti.

AUTORE : « A PRIMA ORGANIZZAZIONE IN Equestrianismu, MA ÙN SERÀ L’ULTIMA »

L'IMM Cup Jumping Race di l'urganizazione, chì hà accoltu 4 diverse competizioni in tuttu u ghjornu, hà vistu una grande eccitazione. In a corsa, chì hè stata fatta cù ostaculi à una altezza di 140 cm, i cavalieri prima cumpetenu per stà nantu à a presa. Dopu a corsa cù 24 piloti nantu à u primu cursu, 10 cavalieri chì anu passatu u cursu in u tempu specificatu è senza errori, si battevanu per a tazza. U Segretariu Generale IMM Murat Yazıcı, u Deputatu CHP Istanbul Gökhan Zeybek, u Vicepresidente Pruvinciale CHP Ali Kargidanoğlu, u Manager di Ghjuventù è Sport di İlker Öztürk per fighjà a Cumpetizione di Salti di a Copa IMM, chì hà assistitu à a corsa di giovani, ghjovani adulti, adulti è adulti prufessiunali. U vice-sindaco di Sarıyer Hüseyin Coşkun, u presidente İASK Fevzi Atabek è u membru di u Cunsigliu İBB Görkem Kurşun eranu presenti.

Cummentendu à a cumpetizione, u Segretariu Generale Diputatu di l'IMM Murat Yazıcı hà dichjaratu chì era a prima volta chì IMM participava à una urganizazione per l'equitazione è hà dettu:

"Questa urganizazione hè a prima ma micca l'ultima per noi. Da avà, vulemu sviluppà sta cuuperazione cù u Club di Sport Equestre di Istanbul è a cumunità equestre. Cum'è İBB, vulemu dà più impurtanza à i rami olimpichi. Vulemu dà priorità à sti rami sia in u stabilimentu sia in a furmazione di l'atleti. L'equitazione hè unu di elli. Facemu un principiu cù sta cumpetizione. Vulemu sviluppà è aumentà sta cooperazione, vulemu esse inseme cun voi in novi urganisazioni ".

U PROPRIETARI DI U trofeu hè BURAK AZAK

À a fine di a cumpetizione, in quale i cavalieri participanu cù cavalli escludendu l'età di 4,5 è 6, Burak Azak da IASK hà finitu u primu in a corsa è hà guadagnatu a coppa è un premiu monetariu di 10 mila TL. Azak hà ricivutu u so trofeu da e mani di u Segretariu Generale Diputatu IMM Murat Yazıcı. Cummentendu a so prestazione dopu a ceremonia di u trofeu, Azak hà dettu: "U mo cavallu hà fattu assai bè in a prima pista prima di a presa. Eru assai cuntentu cù u mo cavallu. U mo cavallu hè un cavallu veramente veloce è era bonu ancu in u cursu di a diga. Sò intrutu in pista, aghju fattu u mo megliu, ellu hà fattu u so megliu è avemu vintu, sò assai cuntentu ".

Osman Şen hà pigliatu u podium in u sicondu postu in a İBB Cup Jumping Competition, mentri Özgür Özkan hà finitu a cumpetizione in u terzu postu. A cumpetizione hè finita cù u giru d'onore di i vincitori è di i cavalli davanti à l'invitati è i tribune.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*