E donne si scontranu in i sporti outdoor

e donne si scontranu in u sport outdoor
e donne si scontranu in u sport outdoor

L'avvenimenti sportivi urganizati da a Municipalità di Kemalpaşa per incuragisce i citadini à participà à l'attività suciali è sportive è chì sò stati interrotti da e restrizioni pandemiche sò cuminciati di novu.

L'attività sportiva chì u sindaco di Kemalpaşa, Rıdvan Karakayalı, hà purtatu à a vita cù a visione di l'atleti hà guadagnatu rapidità cù l'iniziu di a normalizazione durante u prucessu pandemicu è a diminuzione di a rata di trasmissione di l'epidemie. Cù normalizazione, yoga, pilates, ballet, atletica, I corsi di tennis, volleyball, basketball, natation, handball, ginnastica, taekwondo, kickboxing è zumba sò cuminciati.

A NATURA INTRECCIATA

In più di i corsi coordinati da l'Unità Sportiva di a Municipalità di Kemalpaşa, i sport all'apertu per e donne saranu in Gölpark ogni sabbatu. Questi avvenimenti, chì sò cuminciati apposta per e donne, sò previsti per quelli chì volenu assistisce da diversi punti di u distrittu. E donne si scontranu in un avvenimentu sportiu à l'aria aperta, circundatu da a natura, accumpagnata da furmatori sperimentati.

"ASPETTEMU I NOSTRI CITATANI"

Esprimendu ch'elli cercanu di furnisce à i citadini l'uppurtunità di socializà è di fà sport cù l'attività sportiva è i corsi tenuti, u presidente Karakayalı hà dettu: "Riavviamu i nostri sport all'apertu è tutte l'altre attività per e donne, chì avemu principiatu sottu a dirigenza di a nostra Unità Sportiva, ma duverebbe piglià una pausa per via di e cundizioni pandemiche. Cù i nostri corsi in corso, i ghjovani è i nostri zitelli puderanu participà di novu à l'attività. Invitu tutti i nostri citadini à l'attività sportiva per fà una vita sana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*