Karaismailoğlu annuncia un sviluppu raru nantu à u ponte Osmangazi

karaismailoglu hà annunziatu un sviluppu raru nantu à u ponte Osmangazi
karaismailoglu hà annunziatu un sviluppu raru nantu à u ponte Osmangazi

Quandu u Ponte Osmangazi, chì spessu veni à l'attenzione di u publicu cù a so quantità eccessiva di pagamentu di garanzia, hà furnitu più passaghju di veiculi cà a quantità di garanzia un ghjornu, u Ministru Karaismailoğlu hà spartutu u sviluppu cù u publicu cun eccitazione. In ogni casu, ancu s'è u nùmeru di passaghji hè più di u nùmeru di garanzii, a cumpagnia serà sempre pagata per via di a diferenza di prezzu.

Sicondu a nutizia in Birgün; Nantu à u Ponte Osmangazi, una di e strade custruite da u guvernu cù u mudellu di build-operate-trasferimentu (BOT) è datu una "garanzia di u cliente", più veiculi anu permessu di passà da u numeru garantitu di veiculi per ghjornu Adil Karaismailoğlu hà spartutu u sviluppu raru cù u publicu. Tuttavia, ancu s'è u numeru di traversate supera u numeru garantitu di veiculi, una tarifa serà sempre pagata à l'associu chì opera u ponte postu chì u prezzu garantitu per veiculu hè sopra à u prezzu attuale.

In edifizii cum'è strade, ponti è ospedali custruiti cù u mudellu BOT, u statu guarantisci l'ingudu à e cumpagnie sopra u limitu minimu di u cliente. Se u cliente ùn hè micca furnitu in u limitu minimu, u guvernu paga a cumpagnia per a diferenza. In Turchia, miliardi di lire entranu in e casse di l'imprese ogni annu in u scopu di pagamentu di garanzia.

Una di e strutture più cuntruversu per via di u mudellu BOT hè u Ponte Osmangazi trà Dilovası Dil Cape è Altınova Hersek Cape in u Golfu di Izmit. L'annu passatu, più di 3 miliardi di TL sò stati pagati à a cullaburazione operativa per questu ponte solu.

U Ministru di i Trasporti Adil Karaismailoğlu hà spartutu u sviluppu nantu à u so contu di e social media dopu chì u Ponte Osmangazi, chì hè ghjuntu à u primu pianu cù i so pagamenti di guaranzia custanti, furnia più passaghju di veiculi cà u numeru di veiculi impegnati per pagamentu di garanzia in un ghjornu.

Karaismailoğlu hà dettu: "U 40.000 di lugliu, #OsmangaziBridge, chì hà una garanzia di passaghju di 24 64.406 veiculi equivalenti; Automobile: Un record hè statu battutu cù u numeru di Veiculi Equivalenti Quotidiana di 161 è u graficu di tendenza ascendente cù una Tassa di Copertura di Garanzia di XNUMX%! disse.

"DENARI ANCORA DALLE NOSTRE TASCHE"

Kerim Rota, ex banchiere è Vicepresidente di u Partitu di u Futuru, hà dettu chì, in risposta à a dichjarazione di u Ministru di i Trasporti, u pedamentu di u cuntrattu per u Ponte Osmangazi hè di 370 TL è u pedaghju supportatu da i contribuenti hè di 147.5 TL, è hà dettu: "A diferenza hè 222.5 TL. quantità di guaranzia di ogni ghjornu; 14.8 milioni di TL. A quantità da esse pagata cù i nostri tassi u 24 di lugliu hè apprussimatamente trà 5.3 è 14.3 Million TL. "Se ci hè un ghjornu chì ùn avemu micca soldi fora di i nostri sacchetti, per piacè postlu in un tweet", disse.

In a so dichjarazione precedente, l'anzianu Ministru di i Trasporti Mehmet Cahit Turhan hà dichjaratu chì a tarifa, chì duverebbe esse 44,5 dollari per attraversà u ponte Osmangazi, hè stata pagata cum'è 15 dollari più IVA, è a diferenza di circa 30 dollari per veiculu hè stata coperta da u Treasury.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*