Emirates riavvia i voli di Newcastle

Emirates riavvia i voli di Newcastle
Emirates riavvia i voli di Newcastle

Emirates aumenta i so servizii riavviendu i voli à destinazioni supplementari in a so reta europea in risposta à l'allentamentu di i protokolli internaziunali è l'aumentu di a dumanda di passageri. Cù segni chjaru di rinvià a fiducia di i passageri in i viaghji internaziunali, a compagnia aerea sviluppa piani per aumentà i so servizii è a capacità per fà più faciule per i passageri di cunnette cù a so vasta rete europea via Dubai.

Più cunnessione in u Regnu Unitu cù a ripresa di servizii à Newcastle

In u Regnu Unitu, Emirates cuntinueghja à espansione e so operazioni è hà riavviatu i voli à l'aeroportu di Newcastle (NCL) da u 15 d'ottobre, operandu quattru voli à settimana da u nord-est di l'Inghilterra nantu à l'aviò Boeing 777-300ER. U primu volu, EK033, parterà da l'Aeroportu Internaziunale di Dubai (DXB) à 14:30 è ghjunghjerà in Newcastle (NCL) à 19:10, mentri u volu EK034 parterà da Newcastle à 21:10 è ghjunghje à 07:25 u prossimu. Arrivà in Dubai u XNUMX.

À a fine di uttrovi, a compagnia aerea offre 77 voli settimanali à u Regnu Unitu, aumentendu gradualmente i so servizii in unu di i so mercati mundiali più impurtanti. Voli settimanali in u Regnu Unitu; Include sei servizii ogni ghjornu à Londra Heathrow cù cinque servizii A380, duie volte à ghjornu servizii A380 à Manchester, 10 servizii settimanali à Birmingham, servizii ogni ghjornu à Glasgow è quattru servizii settimanali à Newcastle. A principiu di u mese, l'Emirati Arabi Uniti sò stati spustati in a lista "ambra" di u Regnu Unitu per viaghjà, cù i passageri chì arrivanu in u Regnu Unitu da Dubai ùn anu più da mette in quarantena in un hotel appruvatu da u guvernu.

Frequenza aumentata di i voli à parechje cità europee

In risposta à l'aumentu di a dumanda di passageri, Emirates hà ancu annunziatu i piani per aumentà i voli è a capacità supplementari à più di 10 cità europee, cumprese Birmingham, Barcelona, ​​​​Bruxelles, Dublin, Amburgo, Londra, Lisbona, Madrid, Monaco, Roma è Zurich. . Ci sarà unu o più voli per ghjornu à a maiò parte di sti cità.

In Germania, Emirates aumenterà a frequenza di i voli di ogni ghjornu à Düsseldorf, Francoforte, Amburgo è Munich, cù un totale di 31 voli à settimana finu à u 50 d'ottobre, facilitendu per i viaghjatori d'affari è di piacè à cunnette à destinazioni populari. I voli trà Düsseldorf è Dubai è Amburgo è Dubai seranu ancu operati da Emirates A380 per offre più capacità trà e duie cità.

Al di là di l'Europa

Emirates hà ancu annunziatu a ripresa di i voli in altre parti di a so reta glubale, cumprese a ripresa di i voli trà Male è Colombo da u 1 di settembre. Questu sustenerà ancu l'industria turistica di Maldive è Sri Lanka per apre u turismu. Emirates aumenterà ancu i so servizii trà Male è Dubai à quattru voli per ghjornu à a mità d'ottobre. Altre destinazioni chì aumenteranu a freccia di u volu includenu Muscat, cù quattru voli à settimana da u 28 d'aostu, è Sao Paulo, cù voli ogni ghjornu da u 5 d'ottobre.

Mentre e fruntiere internaziunali si riaprenu è e restrizioni di viaghju si facilitanu, Emirates cuntinueghja à espansione a so rete in modu sicuru è sustenibile. A compagnia aerea, chì hà ripigliatu u serviziu à più di 120 destinazioni, hà ricuperatu quasi u 90% di a so reta pre-pandemica. I passageri di l'Emirates ponu gode di viaghji comodi è sicuri à l'Americhe, l'Europa, l'Africa, u Mediu Oriente è l'Asia Pacificu via Dubai.

Flessibilità è Assicuranza: Emirates cuntinueghja à guidà l'industria cù prudutti è servizii innovatori chì rispondenu à i bisogni di i passageri in questi tempi volatili. A compagnia aerea hà recentemente purtatu i so sforzi di serviziu di passageru ancu di più allargendu e so pulitiche di prenotazione più generose è flessibili finu à u 31 di maghju di u 2022, allargendu a cobertura d'assicuranza di viaghju multi-risicu, è permettendu à i passageri fideli di mantene a so durata di miglia è di statutu.

Dubai: Dubai, chì hà riavviatu in modu sicuru e so attività turistiche in lugliu 2020, cuntinueghja à esse una di e destinazioni di vacanze più populari in u mondu, soprattuttu durante a stagione invernale. A cità hè aperta à l'affari internaziunali è i visitatori di piacè. Da e spiagge assolate è attrazioni di u patrimoniu à l'alloghju di classe mundiale è strutture di divertimentu, Dubai offre una larga gamma di alternative di prima classe. Dubai hè diventata una di e prime cità in u mondu à riceve l'appruvazioni Safe Travel da u Cunsigliu Mundiale di Viaghju è Turismu (WTTC), chì cunfirma e misure cumpletive è efficaci chì hà pigliatu per assicurà a salute è a sicurità di i visitatori.

Salute è Sicurezza: Considerendu a salute di i so passageri cum'è una primura priorità, Emirates hà implementatu una serie di misure di sicurezza cumplette per ogni passu di u viaghju. A cumpagnia aerea hà ancu introduttu recentemente a tecnulugia senza contactu è hà aumentatu a capacità di u so serviziu di verificazione digitale, offrendu à i passageri più opportunità di utilizà u Passu di Viaghju IATA stu veranu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*