Esportazione di 35 Milioni d'Euro di Bus Elettricu da Karsan in Romania

millioni d'euro esportazione di autobus elettricu da Karsan à Romania
millioni d'euro esportazione di autobus elettricu da Karsan à Romania

Karsan hà vintu l'offerta di trasportu publicu 100% elettricu aperte da u Ministeru Rumenu di u Sviluppu Regiunale è l'Amministrazione Pública, è hà ghjuntu à un accordu per a più grande esportazione di autobus elettrici di l'industria automobilistica turca finu à a data. In u risultatu di l'offerta, e firme sò state firmate per l'esportazione di 35 milioni d'euros di u sistema di trasportu publicu in duie cerimonie separate tenute in Romania cù a participazione di u CEO di Karsan, Okan Baş. Karsan hà vintu i dui tender cù u so autobus 100 per centu elettricu di 18 metri di longu. Dirigendu l'industria cù i so prudutti d'alta tecnulugia, Karsan furnisce un totale di 44 autobus elettrici, 12 di i quali sò à a municipalità di Timișoara è 56 à a municipalità di Braşov, in u scopu di l'offerta. Inoltre, installerà un totale di 19 stazioni di ricarica, 75 di quali sò carica rapida, in a regione è furnisce un serviziu cumpletu di u sistema di trasportu publicu elettricu impegnendu tuttu u mantenimentu è l'operazione di garage di i veiculi per 6 anni.

Karsan, u pioniere di u settore, chì hà ottenutu assai primi à scala glubale cù u so travagliu in u campu di i veiculi elettrichi è autonomi, hà ottenutu una grande esportazione di 35 milioni d'euros cù i dui licitazioni di autobus elettrici chì hà vintu in Romania. Cù questi accordi, Karsan hà righjuntu un accordu per realizà a più alta quantità di esportazioni di autobus elettrici in Turchia. U Ministeru Rumeno di u Sviluppu Regiunale è di l'Amministrazione Publica hà apertu e duie offerte ricevute da Karsan. Di conseguenza, Karsan hà vintu l'offerta per 44 autobus elettrici di a municipalità di Timișoara è 12 di l'autobus elettrici di 18 metri di lunghezza di a municipalità di Braşov per esse utilizati in servizii di trasportu publicu urbanu. Karsan hà ancu stabilitu 19 stazioni di ricarica, 75 di e quali sò carica rapida, in Romania, è furnisce un serviziu cumpletu di u sistema di trasportu publicu elettricu impegnendu u mantenimentu è l'operazione di garage di i veiculi per 6 anni. In u scopu di l'offerta, Karsan esporterà 18 autobus à emissioni zero, custituiti da mudelli 100% elettrici di 56 metri di lunghezza, in Romania, è hà da scopu di fà e prime spedizioni per u 2022.

"U nostru secondu più grande mercatu di autobus elettrici hè in Romania"

Parlendu à e cerimonie di firma tenute in u scopu di e duie offerte vincite, u CEO di Karsan, Okan Baş, hà dettu: "U futuru di u trasportu passa per i veiculi di trasportu publicu senza conducente è elettrici. Cuntinuemu i nostri investimenti in questa zona senza rallentà. Dapoi u 2018, riunitemu i nostri mudelli 100% elettrici inseme nantu à e strade unu dopu l'altru. Mentre Atak Electric è Jest Electric cuntinueghjanu à esse scelte di l'Europa à zero emissioni, anu ancu coperto più di 1 milione di chilometri è ci anu furnitu una sperienza impurtante. Oghje, i nostri autobus elettrici servenu in parechji paesi di u mondu, da Romania, Francia, Germania, Portugallu è ancu Messicu. Romania hè un mercatu assai preziosu per noi. Dopu à a Francia, u nostru più grande parcu di autobus elettricu, cù 65 unità, si trova in Romania. Inoltre, a Romania hè un paese chì si adatta assai rapidamente à a trasfurmazioni elettrica in u trasportu. Rispondemu à a rapida trasfurmazione di a Romania è à i bisogni di trasportu publicu efficiente cù i nostri prudutti elettrici d'alta tecnulugia in tutte e dimensioni da 6 metri à 18 metri. In quantu à mantene u ritmu di a trasfurmazioni tecnologica, a dinamica di a marca Karsan è a dinamica di a Romania si sovrapponenu abbastanza.

"Moltu preziosu in quantu à l'esportazione di a nova tecnulugia"

U CEO di Karsan, Okan Baş, cuntinuò e so parolle cusì; "Mentre simu entusiasti di espansione a famiglia cù u nostru novu mudellu d'autobus 12 per centu elettricu in a classa di 18 è 100 metri, chì presenteremu in u nostru paese assai prestu, credemu ancu chì avemu fattu un bellu principiu cù questa offerta chì avemu. vintu. Sti licitazioni, di 35 milioni d'euros, ùn significanu micca solu a vendita di autobus. Cum'è Karsan, avvicinemu u trasportu in tuttu. In questu cuntestu, cum'è Karsan, realizaremu un totale di 19 stazioni di ricarica, 75 di quali sò carica rapida, è tutte e operazioni di mantenimentu è operazioni di garage di i veiculi. In altri palori, pudemu chjamà stu accordu di 35 milioni d'euros un accordu di u sistema di trasportu publicu elettricu. Cum'è Karsan, simu assai felici di firmà u più grande accordu d'esportazione di l'autobus elettricu di l'industria automobilistica turca per un valore di 35 milioni d'euros. Truvemu l'accordu assai preziosu in quantu à l'esportazione di a nova tecnulugia in l'industria automobilistica turca. Continueremu à furnisce un valore aghjuntu à u nostru paese cù i veiculi elettrici è senza cunduttore ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*