L'Esperti di u Terremotu è u focu si riuniscenu in stu simposiu

L'esperti di u terremotu è di u focu si scontranu in stu simposiu
L'esperti di u terremotu è di u focu si scontranu in stu simposiu

A Municipalità Metropolitana di Izmir urganizerà un Simposiu è Exhibition di Fire è Earthquake cù Participazione Internaziunale cù e so camere prufessiunali in a cità. U simposiu riunirà esperti. À l'avvenimentu trà u 30 di settembre è u 1 d'ottobre di u 2021, i prublemi di prevenzione di u focu, ispezione, furmazione è estinzione seranu valutati. Inoltre, i studii da esse realizatu prima, durante è dopu à u terrimotu seranu trattati da esperti.

İzmir Metropolitan Municipality Fire Brigade Department, Camera di Ingegneri Meccanici Branch İzmir, Camera di Ingegneri Civili Branch İzmir, Camera di Ingegneri Elettrici İzmir Branch, Camera di Architetti İzmir Branch, Camera di Urbanisti İzmir Branch, Camera di Ingegneri Geologichi Branch İzmir è Camera di İzmir Filiale di a Regione di l'Ingegneri Chimici di l'Egeu, u Simposiu è l'Esposizione di u focu è di u terremotu serà realizatu cù a participazione. 30 di u focu, 1 presentazioni di terremoti è 2021 pannelli seranu tenuti à u simposiu chì si terrà à u Centru di Cungressu è Esposizioni di Tepekule di a Càmera di Ingegneri Meccanici (MMO) trà u 26 di settembre è u 13 d'ottobre 2. U simposiu, chì includerà ancu i participanti internaziunali, riunite nomi sperimentati in u focu è u terrimotu.

Chjama per participà à u simposiu

Dà infurmazioni nantu à u sughjettu, u Capu di u Dipartimentu di u Dipartimentu di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di İzmir, İsmail Derse, hà dettu chì i participanti à u seminariu avaranu informazioni è puderanu seguità l'evoluzione tecnologica da vicinu quì. Ellu disse à a lezzione: "In fondu, a prevenzione di u focu, l'ispezione, a furmazione è l'estinzione seranu discututi in u simposiu. Hè ancu focu annantu à ciò chì deve fà prima, durante è dopu à u terrimotu. L'accademici chì travaglianu nantu à sti prublemi è l'esperti in i so campi facenu e so presentazione. Una valutazione precisa di u prublema cù a participazione di tutti i stakeholder è a continuazione di a cooperazione sò trà i nostri obiettivi prioritari ". İsmail Derse hà invitatu tutte l'istituzioni à u simposiu chì riuniscerà tutte e parti interessate per a prima volta.

U presidente di a filiale di İzmir, Melih Yalçın, hà dettu chì u Simposiu è l'Esposizione di u focu è u terremotu cù a participazione internaziunale hè impurtante per a cità. Yalçın hà dichjaratu chì i passi necessarii seranu discututi per prevene pussibuli prublemi in u simposiu.

L'infurmazioni detallate nantu à u simposiu è l'esibizione ponu esse acquistate da l'indirizzu yanginsempozyum.org.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*