Icone di Chjese Storiche Cunsegnate à Bartolomeu

L'icone di e chjese storichi sò state rimesse à Bartolomeu
L'icone di e chjese storichi sò state rimesse à Bartolomeu

In quantu à l'operazione chjamata "Anatolia", in quale 4 mila 122 artefatti storichi sò stati sequestrati, u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà dettu: "In più di u fattu chì parechji artefatti chì appartenenu à u nostru paese sò stati catturati senza esse contrabbandati à l'esteru, assai artefatti. chì sò stati purtati fora di e nostre fruntiere è venduti in casa di vendita sò stati ancu rilevati. Realizzeremu l'iniziativi necessarii per u so ritornu in u nostru paese in coordinazione cù e nostre istituzioni pertinenti ". disse.

U Ministru Ersoy hà fattu e valutazioni in a cerimonia tenuta à u Museu di Troia per purtà l'icone arrubbate da e chjese storichi di Gökçeada in 2007 à u Patriarca Grecu di Fener Bartolomeu.

Affirmant qu'ils ont réussi à protéger les biens culturels et à prévenir le trafic, le ministre Ersoy a souligné que l'opération appelée "Anadolu", qui a été réalisée minutieusement par le ministère de la lutte contre la contrebande et du crime organisé du ministère de l'Intérieur. longu tempu, è per quale anu furnitu un sustegnu espertu cum'è u Ministeru, hà cuminciatu à dà i so primi risultati.

Spieghendu chì questa era a prima operazione storica di contrabbanda di artefatti in a storia di a Republica contr'à "rivenuti da u crimine", u Ministru Ersoy hà dettu: "Hè statu realizatu simultaneamente in Croazia, Serbia, Bulgaria è Turchia, è un totale di 4 artefatti storichi sò stati. incapputu. In più di u fattu chì parechje opere chì appartenenu à u nostru paese sò state catturate senza esse contrabbandate à l'esteru, assai opere chì sò state purtate fora di e nostre fruntiere è vendute in casa d'asta sò ancu rilevate. Realizzeremu l'iniziativi necessarii per u so ritornu in u nostru paese in coordinazione cù e nostre istituzioni pertinenti ". disse.

Rimarchendu chì l'operazione hà dimustratu à u mondu sanu cumu a Turchia pruteghja u patrimoniu culturale in i so territorii cù tutti i so mezi è a so determinazione di luttà contra i crimini contru à elli, u Ministru Ersoy hà dettu: "À u nostru Ministru di l'Interior, à u nostru Dipartimentu di Lutta Contra u Contrabande. e Criminalità Organizzata, chì anu realizatu l'operazione, è à sta operazione cù a so sapè fà.Vogliu sprime a mo gratitudine à i mo culleghi chì anu cuntribuitu. Aghju dichjaratu una volta chì ùn avemu mai cumprumissu a nostra lotta è determinazione ". usatu e frasi.

Dichjarà chì una inchiesta à grande scala hè stata realizata in quantu à i furti in e chjese di l'isula, u Ministru Ersoy hà dettu chì certi beni culturali sò stati sequestrati cù l'operazione realizata da u Cumandante di a Gendarmeria di u District Eceabat in u stessu annu.

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà dichjaratu chì, grazia à i metudi di ricerca speciale, hè statu determinatu chì questi artefatti sò stati arrubati da l'edificazioni religiose, cumpresa a Dereköy Panayiya Kimisis Church.

Dichjarà chì u destinu di u casu in quantu à l'artefatti tenuti cum'è trustee in u Museu di Troia hè statu dumandatu da a Direzzione di Cultura è Turismu di Çanakkale da a corte pertinente nantu à l'istruzzioni di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì seguitanu a decisione. riguardu à a pruprietà di l'artefatti.

Ricordendu chì si sò scontri cù u Patriarca Grecu Fener Bartolomeu in 2019 à u Museu di l'Arte Turca è Islamica, u Ministru Ersoy hà dettu: "U nostru pannellu ricamato Ayet-el Kürsi, un raru esempiu di l'arte di piastrelle ottomane di u XVIe seculu, arrubatu da a Moschea Çarşamba Mehmet Ağa di Istanbul. Anu spartutu cun noi a felicità di esse estraditi da l'Inghilterra à u nostru paese. Avemu a listessa felicità oghje chì avemu prisintatu isse opere spiciali à u Patriarca per ch'ellu si ritrova cù e chjese. Pensu ancu chì u megliu modu per rinvià questi artefatti à a ghjente di a regione hè di priservà in e chjese chì appartenenu ". disse.

Apuntendu chì e pruprietà culturali in Turchia sò pruprietà statali, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì arrubbari, mantenenu senza permessu, scavà per truvà, o ancu truvà accidintali è micca infurmati sò cunsiderati crimini punibili da a prigiò.

Mencionendu chì u trasportu di beni culturali à l'esteru deve esse punitu cù a prigiò da 5 à 12 anni, u Ministru Ersoy hà dettu:

"Devu dicu fieru chì; Da i primi rigulamenti legali promulgati duranti l'Imperu Ottumanu à a nostra legislazione attuale, i beni culturali ùn sò mai statu sottumessi à discriminazioni cum'è religione, lingua o razza. In u nostru paese, i beni culturali sò attentamente prutetti, indipendentemente da u periodu, a funzione è i scopi di produzzione chì appartenenu, è ogni pezzu hè meticulosamente cunservatu sottu a guaranzia di e nostre lege. Spergu chì tutti prufittà di stu clima di tolleranza di a nostra civilizazione è capisce chì i beni culturali sò un elementu di pace, amicizia, fratellanza è dialogu. Vogliu ringrazià tutti i nostri invitati chì si sò uniti à noi oghje, u nostru Cumandante di Gendarmeria di u Distrettu di Eceabat, u Procuratore Pùblicu Capu di Gökçeada, u Tribunale Penale di Primu Istanza di Gökçeada per avè fattu sente questa felicità cù i passi chì anu fattu è e decisioni chì anu fattu, i nostri ospita u Museu di Troia, chì hà cunservatu bè l'artefatti, è i mo culleghi chì anu travagliatu duru in u campu di a prevenzione di a contrabbanda di beni culturali ".

Bartolomeu dirigerà a missa dumenica in Sümela

Bartholomew hà dettu chì deve u presente, chì hè assai impurtante è bellu per elli, à a sensibilità è a tolleranza di u Ministru di Cultura è Turismu, Mehmet Nuri Ersoy.

Spieghendu chì sò estremamente grati à u Ministru Ersoy, Bartolomeu hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"L'icone sò cunsiderate reliquie sacre in a nostra religione. Di sicuru, ùn veneremu micca legnu o pittura. Preghemu davanti à e persone, i santi, i santi, in particulare Cristu Ghjesù è a Vergine Maria nantu à l'icone, è e nostre chjese chì mantenenu l'icone sò i nostri lochi di cultu più impurtanti. Pudemu una grande impurtanza nantu à l'imaghjini è l'icone chì avemu usatu per e nostre preghiere in queste chjese, è ci dulemu quandu sò pigliati o arrubati da noi in ogni modu. Hè un avvenimentu assai impurtante chì isse 12 icone, chì sò state arrubate da e nostre chjese di l'isula, ci sò tornate grazia à i membri di a pulizza. In nome di a nostra cumunità è di mè stessu, vogliu esprime a mo gratitudine sincera à u nostru Ministru è i membri di a polizia, da u nostru Patriarcatu, Gökçeada è Metropolitica Bozcaada.

U Patriarca Bartolomeu hà dichjaratu chì u Ministru Ersoy hà dimustratu chì ellu hà sempre cura di u patrimoniu culturale di Turchia.

Déclarant que la sensibilité et l'attitude du ministre Ersoy à l'égard du patrimoine culturel sont admirables, Bartholomew a déclaré :

"In fattu, sapemu è apprezzemu u rolu assai preziosu chì anu ghjucatu in a risturazione di u Monasteru di Sumela, chì hà un significatu assai storicu è religiosu per noi cristiani ultimamente. Semu sempre felici quandu ricevemu sti nutizie in i ghjurnali è in i media, simu assai fieri. Dumenica prossima celebreremu l'Ascensione di a Vergine Maria. Cù u permessu di l'autorità pertinenti, aghju a pussibilità di fà u rituali di novu in u Monasteru di Sümela. Aghju realizatu a cerimonia quì 2010 volte, da u 2015 à u 6. In 2010-2011, avemu realizatu sti riti cù u cleru di Russia è Ucraina. Dopu quì, u travagliu di risturazione principia, hè stata interrotta per 5-6 anni. L'annu passatu, avemu ripetutu i riti cù u permessu datu à noi, è questu annu andaraghju personalmente à guidà stu ritu. Quantu sò, secondu a nutizia ch'e aghju ricevutu, ci sarà una cuntribuzione impurtante da l'esteru. U numaru di turisti è credenti serà grande ".

U guvernatore di Çanakkale, İlhami Aktaş, u vicepresidentu di u Gruppu di u Partitu AK Bülent Turan, u vice-ministru di a cultura è u turismu Ahmet Misbah Demircan, direttori corporativi, rapprisentanti di partiti pulitichi è organizzazioni non governative è altri funzionari anu assistitu à a cerimonia, chì hè finita cù u ministru Ersoy. icone à Bartolomeu. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*