Gruppu Albayrak Interessatu in l'aeroportu di Tripoli in Libia

Quale cumpagnia turca tratta cù l'aeroportu di Tripoli in Libia?
Quale cumpagnia turca tratta cù l'aeroportu di Tripoli in Libia?

L'aeroportu per esse custruitu in Tripoli, a capitale di a Libia, era unu di i prughjetti più impurtanti in a storia di u cuntrattu turcu. In u 2007, u cunsorziu stabilitu da a cumpagnia di custruzzione turca TAV, cum'è l'Odebrecht brasiliana è u CCC libanese, hà guadagnatu u prugettu per 3 miliardi di dollari. U primu passu hè statu fattu 14 anni fà per l'Aeroportu Internaziunale di Tripoli, unu di i prughjetti più impurtanti di u periodu Gaddafi, è l'azzione hè stata fatta per u disignu chì s'assumiglia à una basa spaziale.

Sicondu a nutizia di Kerim Ülker da u mondu U prughjettu di u terminal, chì hè destinatu à avè una superficia tutale di 350 mila metri quadrati, duvia esse l'aeroportu più mudernu in u cuntinente africanu. In più di l'edificiu di a terminal cù una capacità di 20 milioni di passageri, una parte di a forza di travagliu di u prugettu, chì hà un parcheghju cù una capacità di veiculi 4, hè stata accolta da Turchia. Mentre u prugettu cuntinueghja, l'agitazioni internu cuminciaru in Libia in 400 cù l'effettu di a Primavera Araba. Libia passu da Albayrak: Quale prughjettu hà discututu?

TAV İnşaat si ritirò è evacuò i so impiegati in l'aeroportu da u paese per prublemi di sicurezza. L'aeroportu passava sottu à l'amministrazione di u General Haftar, prima u gruppu islamista radicali, è dopu u cumandante di e forze chì chjamavanu l'Armata Naziunale Libia.

U cuntrollu di l'aeroportu, chì hà cambiatu di mani di novu in u ghjugnu di l'annu passatu, hè statu pigliatu da l'armata libica sottu à u guvernu libicu di l'accordu naziunale, attualmente ricunnisciutu da l'ONU è sustinutu da Turchia. U guvernu cintrali hà iniziatu u travagliu di riparazione per l'Aeroportu Internaziunale di Tripoli, a porta di a Libia per u mondu, chì hè stata cuntrullata da l'annu passatu.

NAMED RINAISSANCE PRIMA

Per a continuazione di l'aeroportu da induve l'abbandunò, l'Amministrazione Libia hà cuntattatu 2 cumpagnie turche invece di TAV İnşaat. U primu di questi Rönesans Tenia. À a cerimonia tenuta in Ankara in aprile di questu annu Rönesans Cù u memorandum d'intesa firmatu trà i rapprisentanti turchi è libici, a riunione nantu à a custruzzione di a terminal di l'Aeroportu di Tripoli hè diventata ufficiale. Tuttavia, un sviluppu interessante hè accadutu a settimana passata è Albayrak Holding hà intervenutu per u prugettu. U Ministeru di i Trasporti Libiu hà riunitu cù u Gruppu Albayrak l'1 d'Agostu per finisce a custruzzione di a Terminal di Passeggeri di l'Aeroportu Internaziunale di Tripoli.

A riunione hà participatu i dirigenti di u Gruppu Albayrak, è ancu u Ministru libicu di i Trasporti Mohammed Al-Shoubi, u Sottosegretariu di l'Affari di Trasportu Marittimu Wissam Al-Idrisi, u Sottosegretariu di l'Aeroporti è l'Affari di Trasportu Aereu, u Capu di l'Autorità di l'Aeroporti Khaled Souissi, Presidente di i Prughjetti di Trasportu. L'autorità esecutiva Muhammed Bait Al-Mal.

Questu ùn hè micca u primu prughjettu chì Albayrak Holding hà discututu in Libia. Comu vi ricordate, in a notizia chì avemu scrittu in u lugliu, l'alta direzzione di Albayrak Holding hà avutu una reunione per investisce in a Zona Libera di Misrata. In questa riunione, Albayrak Holding hà ancu pigliatu l'appruvazioni necessaria da l'Autorità Libia di l'Aeroporti (LLA) per participà à u prughjettu di ricustruzzione è crescita di l'Aeroportu di Misrata.

EARNED 80 MILLIONS DOLLARS, LIBIA NON PAGA

Rönesans è l'interessu di u Gruppu Albayrak in u prughjettu di l'Aeroportu Internaziunale di Tripoli hà un aspettu ghjudiziale. Cumu l'aghju dettu sopra, u prughjettu, chì hà iniziatu in u 2007 è chì era previstu per esse cumpletu in 4 anni, hè statu culpitu duramente da a primavera araba in u 2011. L'aeroportu, chì era in mezu à u cunflittu, di colpu perde u so aspettu mudernu è si trasforma in ruine, per dì cusì. In questu prucessu, i pagamenti di prugressu ùn sò micca stati pagati à TAV è i membri di u cunsorziu. U casu hè andatu à l'arbitramentu internaziunale postu chì a Libia, chì hè u debitu di parechje cumpagnie turche, ùn hà micca fattu pagamentu à TAV İnşaat. In 2019, TAV İnşaat hà vintu u casu davanti à u tribunale arbitrale di Parigi di a Càmera Internaziunale di Cummerciu (ICC), di quale Turchia hè ancu membru. U $ 80 milioni di riceve ùn hè micca statu pagatu da tandu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*