L'emissioni di carbone feranu una marca nantu à a Fiera Internaziunale di Serviziu

emissioni di carbonu marcaranu a fiera internaziunale di serviziu
emissioni di carbonu marcaranu a fiera internaziunale di serviziu

A Fiera di u Cummerciu Internaziunale di u Serviziu Chine 2021 si terrà in Pechino u 2-7 di settembre. U tema di a fiera hè statu determinatu cum'è "U mondu digitale apre a strada per u futuru, u serviziu accelerà u sviluppu". A fiera, chì si terrà in u Centru di Cunferenza di u Statu di a China, copre una superficie di 130 mila metri quatratu.

Fiera; L'ecunumia digitale si focalizeghja nantu à tematiche cum'è a massimizazione di l'emissioni di carbonu è poi a transizione à a neutralità di u carbonu, l'apertura è a cooperazione in u settore di i servizii, è rinvivisce l'ecunumia glubale. 108 imprese è 716 rapprisentanti chinesi da 165 paesi o regioni stranieri participanu à a fiera in dui modi, in linea è offline.

U presidente di Capital Conference and Exhibition Group Wei Mingqian hà dettu à a stampa chì cù l'urganizazione di a fiera, attraeranu l'attenzione di i principali imprenditori di u mercatu in Cina è ancu u mondu à Pechino, aghjunghjendu cusì dinamismu à u sviluppu di a cunferenza è industria di mostra in Pechino.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*