Ultima Situazione in Luttà Incendii Forestali!

l'ultima situazione in a lotta contru l'incendii forestali
l'ultima situazione in a lotta contru l'incendii forestali

Ministru di l'Agricultura è Foreste Dr. Bekir Pakdemirli hà dichjaratu chì 53 di i 275 incendi di furesta in 272 pruvince sò sottu cuntrullati è hà dettu: "(Milas fire) Avemu affruntatu un focu chì si sparghje da lochi invisibili cum'è u cancer è pò principià da un puntu unicu, ma avemu trattatu cù hè intensamente ". disse.

U Ministru Pakdemirli, in a so dichjarazione prima di a riunione di coordinazione in a Direzzione di l'Operazioni Forestali di Marmaris di Muğla, Martire Görkem Hasdemir Beldibi Fire Team Building, hà dettu chì attualmente ci hè una capacità eccessiva significativa in l'estinzione di i veiculi, postu chì l'incendii sò cuncentrati in una pruvincia.

Pakdemirli hà dettu chì i fochi sò stati intervenuti da l'aria è a terra, "Hè u 14esimu ghjornu in u focu forestale. Finu a ora, 53 incendi di furesta sò accaduti in 275 pruvince cù l'effettu di u clima caldu, u ventu è a bassa umidità, è 272 d'elli sò sottu cuntrullati ". usatu a frasa.

Spieghendu chì l'aviò chì mandaranu temporaneamente à a Grecia ponu esse ritirati di novu in una ora, Pakdemirli hà enfatizatu chì, per via di a dumanda di l'UE è di l'incendii, anu agitu rapidamente.

Indicà chì a mobilità di l'aeronave hè più altu ch'è quella di l'elicotteri, Pakdemirli hà dettu:

"U nostru aviò, chì hè intervenutu in qualchì locu in Atene, hè in una pusizioni di ridispiegà quì in 45-50 minuti. In questu sensu, avemu bisognu di aiutà i nostri vicini in questu sensu, cum'è avemu l'aviò chì ùn sò micca dispiegati in parechji incendi. E nostre fureste ùn sò micca solu e nostre fureste, sò e fureste di u mondu. Sia a pianta è a fauna quì appartenenu à u mondu sanu. Di sicuru, penseremu à noi stessi prima, ma s'ellu avemu una capacità eccessiva, ùn deve micca esitatu à mandà à i nostri vicini. A dimensione di u focu, soprattuttu in Grecia, hà righjuntu dimensioni assai seriu cumparatu cù a dimensione di u paese è i zoni boscati di u paese. A minaccia per l'insediamenti hà righjuntu proporzioni serii. In questu sensu, hè previstu di mandà sti 2 aerei à u nostru vicinu in quantu à l'aiutu ".

"VALUTAZIONE DEI DANNI IN 9 PROVINCIA, 27 DISTRICT, 182 VILLAGES"

Mencionendu chì u focu in u distrittu di Milas di Muğla hè statu intervenutu da l'aria è da a terra, Pakdemirli hà dettu: "Avemu di fronte à un focu chì si sparghje da lochi chì ùn parenu micca u cancer è ponu scopre à un puntu, ma intervenemu. intensamente. Ùn ci hè micca una minaccia significativa per l'insediamenti da u focu in Köyceğiz, luttemu efficacemente da l'aria è di a terra ". disse.

Pakdemirli hà enfatizatu chì i studii di valutazione di danni cuntinueghjanu è e valutazioni di danni di 9 mila 27 agricultori in 182 pruvince, 9 distretti è 51 paesi sò realizati.

Sparte l'ultimi rapporti, Pakdemirli hà dettu: "Sicondu l'ultimi studii, 65 mila 124 decares di terreni cultivati, 923 decares di serre, 404 bovini, 4 mila 445 bovini chjuchi, 7 mila 797 bugni d'api, 29 mila 521 pollame, 6 bovini. 913 arnesi è machini, 2 mila Hè statu determinatu chì 687 tunnellate di prudutti almacenati è 2 mila 401 strutture agriculi sò stati danni. disse.

U Ministru Pakdemirli hà dettu chì in più di 275 incendi di furesta in Turchia, anu ancu intervenutu in 219 incendi rurali. Hà nutatu chì 15 aerei, 9 UAVs, 62 elicotteri, 1 elicotteru senza pilota, 850 cisterna d'acqua è cisterna d'acqua, 430 equipaghji di custruzzione, è 5 mila 250 persunale anu rispostu à l'incendi.

Pakdemirli hà enfatizatu chì a zona di scrub deve esse pulita rapidamente dopu à u focu.

Dichjarà chì u focu in Köyceğiz tende à sopra à pocu oltre a valle chjamata "infernu flussu", Pakdemirli hà dichjaratu chì u focu in Bodrum Gümüşlük hè statu ancu intervenutu da l'aria è in terra.

"Avemu una capacità di produzzione di 500 milioni di semi à l'annu"

Pakdemirli hà datu l'infurmazioni chì, secondu u rapportu di u cambiamentu climaticu di u Panel Intergovernmental on Climate Change (IPCC) in l'ONU, l'effettu di u cambiamentu climaticu nantu à l'aumentu di u nùmeru di incendi è a rata di progressione hè abbastanza altu, è hà dettu:

"Da ieri, a prima parte di u rapportu IPCC hè stata publicata. U rapportu palesa a velocità di u riscaldamentu glubale è a magnitudine di e so cunsequenze. A temperatura media mundiale hà aumentatu da 1,2 gradi da a rivoluzione industriale. L'accordu climaticu di Parigi hà u scopu di limità questu à 1,5 gradi, ma sicondu u rapportu, stu limitu serà righjuntu è superatu in 20 anni. Cù questu aumentu di a temperatura, cambiamenti rapidi è grande scala sò accaduti in u clima. A precipitazione estrema è l'inundazioni, a temperatura elevata è l'incendii chì avemu avutu sò u risultatu di questu. Avemu studii detallati è piani d'azzione nantu à tutti i prublemi in i nostri campi di duvere cum'è l'acqua, l'agricultura è a furesta nantu à u cambiamentu climaticu. Li aghjurnemu secondu e cundizioni è chjarificà e nostre misure in questu quadru. Avemu 137 viveri per aumentà l'esistenza forestale in u nostru paese. A capacità di pruduzzione annuale di i viveri per l'afforestazione è a lotta à l'erosione hè di 500 milioni di saplings. Ci hè 3 billion seeds in u centru di stock di sementi. In cunsiderà i ghjorni più difficiuli, facemu i nostri piani di pruduzzione di sapling è di sementi. Per a stagione di piantazione di piantini di u 2021, avemu 1000 milioni di piantini pronti per esse piantati in 273 tipi diffirenti. Avemu una infrastruttura forte. Semu u primu in Europa è u quartu in u mondu in l'afforestazione. In l'ultimi anni 4, avemu risuscitatu da u 46th postu à u 27th in a crescita di a ricchezza forestale in u mondu. Avemu ancu una infrastruttura per rinfurzà a patria verde ".

A TECNULUGIA NOVA hè usata in a lotta contru l'incendii forestali

Ricordendu chì l'helicopteri di gendarmeria sò ghjunti in una pusizioni per portà bambis in pocu tempu, Pakdemirli hà dettu: "10 elicotteri di gendarmeria sò ghjunti in una pusizioni per portà l'equipaggiu di lanciamentu d'acqua. Ùn sò micca aerei chì useremu ogni ghjornu, ma quandu pensemu chì i periodi aguti ponu esse sperimentati di novu in Turchia, duvemu esse capace di ghjunghje à e forze di terra, aeree è risorse umane cusì facilmente accessibili ". disse.

Mencionendu chì u Ministeru usa l'ultime tecnulugii in a lotta contru l'incendii forestali, Pakdemirli hà dettu:

"U primu aiutu hè assai impurtante. In un tali tempu, i incendi sò à volte inevitabbili, sempre chì u prucessu di risposta hè prolongatu. Quasi tutti i veiculi terrestri appartenenu à noi. Calchì volta avemu ancu aduprà i veiculi di altre istituzioni, cum'è u dipartimentu di u focu. Adupremu qualunque metudu hè più ecunomicu per ritruvà cù a tecnulugia chì cambia rapidamente. Cumpemu o affittamu. I nostri eroi, chì risicate a so vita per prutege ogni centimetru di furesta, senza stancu è riposu, dà forza à tutta a nostra nazione. Cù a listessa determinazione di lotta, risturà i lochi brusgiati. Creemu un futuru verde da una mala memoria. Continuate a lotta finu à chì l'ultimu focu si spegne, finu à chì tuttu ciò chì brusgia diventa verde.

"SINU 30 PERCENT FRUITS FOREST SERA PIANTANU"

Pakdemirli hà dichjaratu chì u primu passu in a lotta contru l'incendii forestali hè di prevene u focu di u focu.

Pakdemirli hà dettu ch'elli sboscaranu i boschi brusgiati in cunfurmità cù u metudu di cummattimentu, "Per questu scopu, l'arbureti di u boscu di frutti seranu ancu piantati, cunsiderendu u sviluppu ecunomicu di u boscu, a fauna salvatica è i paisani forestali. Seranu create strisce di sicurezza in l'afforestazione. Queste corsie seranu trà 60-80 metri minimu. Spezie resistenti à u focu seranu piantati in bande. Strisce di prutezzione di u focu seranu create vicinu à e zone residenziali. disse.

Pakdemirli hà dichjaratu ch'elli preferanu e spezie resistenti in l'arbureti di u boscu fruttu, Pakdemirli hà dichjaratu chì finu à u 30 per centu seranu arburi di u boscu di frutti, è arburi cum'è carrubu, mahaleb, cipresso, hawthorn, pinu, ficu è pera salvatica furnisceranu ancu ingressu à a furesta. paisani.

Enfatizendu chì i Direzzione Pruvinciali di Agricultura è Foresta anu mobilizatu tutti i so mezi da u primu ghjornu per guarì e ferite in a zona di u focu, Pakdemirli spiegò chì in questu cuntestu, a Cummissione Pruvinciale di Valutazione di Dannu mantene i registri di danni di i agricultori affettati da u disastru. .

Dichjarà chì tutti l'animali affettati sò trattati gratuitamente da i veterinari privati ​​​​è statali, Pakdemirli hà dettu: "Uspitali temporanei d'animali sò stati stabiliti in certe regioni, trattamentu medico gratuitu, medicina è forniture sò furniti. In novu, i roughage, l'alimentazione di cuncentrazione, a manghjatu, l'abbeveratu, i tende di refuggiu per l'animali chì l'animali anu bisognu in a regione sò realizati sottu a coordinazione di e direzzione pruvinciali. disse.

Pakdemirli hà spiegatu chì copreranu tutti i bovini distrutti è i picculi ruminanti, è ancu i bugni danati cum'è una cuncessione à i citadini chì sò stati dannighjati da u focu, è chì anu da pagà ancu una certa quantità per perditi agriculi per cuntinuà. l'attività agricula.

"I PARCHI NAZIONALI SERARANU APERTI ANCHE À L'ALLOGGIU DI L'APICULTORI"

U Ministru Pakdemirli hà continuatu cusì:

"Sfurtunatamente, ci hè assai misinformazione. Si dice chì u meli di pinu hè andatu, l'api sò morti. Siccomu a maiò parte di l'api sò in l'altitudine, u dannu hè veramente minimu. Ma cumu si vultemu ? Quandu vultemu, ci sò dumande cum'è cumu mantenemu a pupulazione quì in modu sanu, postu chì i zoni di furesta sò in diminuzione. I nostri apicultori ùn deve micca preoccupatu, ùn vi scuraggiate. Cuntinueremu à aumentà u sustegnu di l'alve à l'apicultori affettati da u focu di 100 per centu. Puderemu ancu furnisce 30 lire per chilò di supportu di produzzione di meli à i nostri pruduttori di meli di pinu, chì avemu identificatu è cuntinueghjanu à esse dannatu da u focu. Ùn avemu micca permessu i parchi naziunali cum'è una alternativa à l'area di produzzione di miele di pinu, è i parchi naziunali seranu aperti à l'apicultori ".

Pakdemirli hà dichjaratu chì ci sò cose cum'è "perchè l'aviò sò compru è perchè l'aviò sò affittati" in l'opinione publica è hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Gestione di l'Organizazione Forestale, tutti l'aerei eccettu l'aviò, l'aviò per l'estinzione di u focu sò stati utilizati per più di 30 anni, utilizendu u metudu di affittu per l'acquistu di serviziu. Pò esse inventariatu o affittu. U scopu di l'affittu hè: Inevitabbilmente, l'intensità di l'usu di questu aria cuncentra in 3-4 mesi di l'annu. U fattu chì questi aerei si trovanu vacanti in u restu di 8 mesi ùn pò micca fà a compra di sta attività assai pratica. Finu à oghje, u metudu di affittu hè statu utilizatu, ma da u 2019, facemu un studiu per piglià l'aeronave in l'inventariu. Avemu l'impressione chì ci ponu esse certi risichi in affitti di stagione in avanti. In questu sensu, i sforzi per cumprà l'aviò per l'inventariu cuntinuanu. A maiò parte di l'aviò sò stati charter per 40 anni da Özal. U ragiunamentu daretu à questu era chì hè più difficiuli di prutezzione di l'aviò è di a flotta aerea, chì avete operatu per 4 mesi è ùn hà micca travagliatu in 8 mesi, per uperà è per impiegà piloti ligati à questu, è per fà queste in u settore publicu. Ci hè ancu una seria industria ligata à questu. Simu andati fora è affittu ancu sta stagione, ùn ci hè mai stata una situazione cum'è ùn pudemu micca allughjà abbastanza aviò per noi. Ci hè ancu un mercatu quì. Ci sò ancu fornitori in Turchia. Ci sò ancu fornitori chì anu servitu in questu campu per più di 20 anni. Questu hè cumu si passa per avà. Avemu bisognu di guardà altre azioni chì cumprà o affittamu, è ancu in u settore publicu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*