12 Paesi Participeranu à u 55u Cunsigliu di i Trasporti è di e Cumunicazioni

U paese participà à u prucessu di trasportu è cumunicazione.
U paese participà à u prucessu di trasportu è cumunicazione.

À u 12u Cunsigliu di Trasportu è Comunicazioni urganizatu da u Ministeru di Trasportu è Infrastrutture, "sistemi futuri di trasportu è cumunicazione" seranu discututi. Ministri di i Trasporti è Vice Ministri di 55 paesi diversi assisteranu. U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà enfatizatu chì mentre hè diventatu un paese chì pruduce è ancu esporta a so propria tecnulugia in i cumpunenti di u settore di u trasportu, cunnetta Turchia cù u mondu in ogni modu.

In a dichjarazione scritta fatta da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture; Fighjendu nantu à a visione di a Politica Naziunale di Trasportu è Infrastruttura, u 12u Cunsigliu di Trasportu è di Comunicazione si terrà à l'Aeroportu di Atatürk u 6 - 7 - 8 ottobre.

In u Cunsigliu, chì serà cumpostu da a Conferenza TransportTech, a riunione di a tavola rotonda di i Ministri di i Trasporti, sessioni di settore, riunioni bilaterali è sezioni di pannelli, i sistemi di trasportu è di cumunicazione d'oghje è futuri seranu discututi cù l'enfasi di "Logistica-Mobilità-Digitalizazione".

TEMA PRINCIPALE "LOGISTICA-MOBILITÀ-DIGITALIZZAZIONE"

In u Cunsigliu chì u tema principale hè statu determinatu cum'è "Logistica - Mobilità - Digitalizazione"; "Contribuisce à a determinazione di l'ugettivi strategichi di Turchia in u trasportu è a cumunicazione", "cuntribuisce à u sviluppu simultaneo di u settore cù u mondu", "fendu suggerimenti nantu à i prublemi chì anu bisognu di suluzione", "determinazione di novi standard di catene di supply global dopu à Kovid -19" è "naziunale è internaziunale Hè destinatu à rinfurzà a cuuperazione cù i stakeholders".

PARTICIPARARAN I MINISTRI DI I TRANSPORTI È VICE-MINISTRI DI 55 PAESI DIFERENTI

À u 12u Cunsigliu di Trasportu è di Comunicazioni, i pannelli seranu tenuti cù parlanti lucali è stranieri d'altu livellu da 5 settori, à dì strada, ferrovia, mare, linea aerea è cumunicazione. Sessioni chjuse seranu tenute cù a participazione di Ministri è Vice Ministri di Trasporti di 55 paesi diversi.

In queste sessioni; L'opportunità di cuuperazione in u settore, i prublemi regiunale è i pruposti di suluzione seranu discututi nantu à tematiche impurtanti cum'è i mega prughjetti di trasportu chì cambianu u mondu, u sviluppu di u trasportu in u mondu post-Kovid-19, u sviluppu di l'ecunumia è i corridori di trasportu chì saranu. sustene u sviluppu olisticu, è u so impattu nantu à i paesi.

A TURCHIA ESTÀ À U SIGNU DI ESSÈ UN LEADER REGIONALE

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà valutatu u Cunsigliu per esse tenutu; Hà attiratu l'attenzione à u fattu chì Turchia, chì hà una tradizione di trasportu è infrastruttura pioniera, innovativa è pianificata in 19 anni, hà implementatu assai prughjetti à scala mundiale in termini di ingegneria.

Karaismailoğlu hà dettu: "Essa una superpotenza in u campu di a logistica, creendu e cundizioni per una mobilità raziunale efficiente è sustenibile in u paese, è accettà a digitalizazione cum'è a nostra priorità in ogni campu custituisce un riassuntu di i nostri principii di travagliu attuali. Situatu in u centru di a regione Eurasiatica, in u core di a Nova Strada di a Seta, u nostru paese hè nantu à u puntu di diventà un capu ecunomicu regiunale chì determinarà u cursu di u cummerciu.

"COLLECTEMU U MONDU À TURCHIA IN OGNI MODALITÀ"

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì, cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, stanu travagliendu per compie una infrastruttura chì sustene l'alti scopi di Turchia in u trasportu di carichi, persone è dati è rispetta i requisiti di l'età, mentre chì hè diventatu un paese chì produce tecnulugia propria in i cumpunenti di u settore di u trasportu è ancu l'esporta à u mondu in ogni modu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*