A 2ª International Izmir Alevism Bektashi Days principia

I ghjorni internaziunali di Izmir Alevismu Bektashism cumincianu
I ghjorni internaziunali di Izmir Alevismu Bektashism cumincianu

A Municipalità Metropolitana di Izmir urganizeghja i Ghjorni Internaziunali di l'Alevismu Bektashi di Izmir per a seconda volta trà 1-3 d'ottobre. U prugramma include un simposiu, un spettaculu di semah è un cuncertu chì riunisce rapprisentanti di a cumunità Alevi da Turchia è diverse parti di u mondu.

I Ghjorni Internaziunali di l'Alevismu Bektashi, urganizati per a seconda volta da a Municipalità Metropolitana di Izmir, saranu in Ahmed Adnan Saygun Art Center trà 1-3 d'ottobre 2021, gratuitamente è aperti à u publicu.

In u scopu di u prugramma, u venneri, uttrovi 1 è u sabbatu, uttrovi 2, Ahmed Adnan Saygun Art Center Small Hall "2. Si terrà u Simposiu Internaziunale di Rituali Alevi. In più di Turchia, i scientisti di l'America, u Canada, l'Inghilterra, l'Austria, a Pulonia, a Bulgaria è l'Azerbaijan participaranu à u simposiu. E sessioni di simposiu seranu trà 10.00:18.30 è 2:20.00. U sabbatu 3 ottobre, à 20.00:XNUMX, ci hè un avvenimentu chjamatu "Those Who Whirl With Love" in a Great Hall di Ahmed Adnan Saygun Art Center. Sei ensembles participeranu à l'avvenimentu, chì eseguirà i tradiziunali cem semahs di i fogghiu Alevi residenti in Turchia è Bulgaria. Erdal Erzincan è Ender Balkır, unu di l'interpreti più impurtanti di a musica Alevi, piglianu u palcuscenicu à l'avvenimentu "Love Sayings" dumenica XNUMX ottobre à XNUMX.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*