Protokollu Firmatu cù 12 ONG per Disastru Preparatu İzmir

Un protokollu hè statu firmatu cù l'ONG per Izmir pronta per u disastru
Un protokollu hè statu firmatu cù l'ONG per Izmir pronta per u disastru

Izmir Metropolitan Municipality Fire Department hà firmatu un protocolu di cooperazione cù Izmir Search and Rescue Associations è 3 municipalità cù u slogan "Disaster Ready Izmir". U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà parlatu à a cerimonia di firma di u protocolu di cooperazione destinatu à rende a cità resistente à i disastri è accelerà a risposta à l'emergenze. Tunç Soyer, "U scopu principale di stu protokollu hè di assicurà un supportu rapidu da a sucità civile durante l'aiutu di disastru. "Per fà a furmazione è l'esercizii necessarii regularmente", disse.

U dipartimentu di u focu di a municipalità metropolitana di Izmir hà decisu di agisce in cunghjunzione cù l'Associazioni di Ricerca è Salvata di Izmir è e municipalità di distrittu per una risposta rapida è efficace à i pussibuli disastri, rendendu a cità resistente à i disastri naturali. U protocolu di cooperazione chì mira à una risposta più forte à l'emergenza hè statu firmatu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç SoyerHè statu firmatu in a cerimonia à a quale participò. U sindaco chì parlava à a cerimonia in u Centru di Formazione di u focu è di disastru naturali di u dipartimentu di u focu di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerHà ricurdatu chì anu passatu assai esami in l'ultimi dui anni, cum'è incendi di furesta, terremoti, inundazioni, tsunamis, tornado è pandemie. Dichjarà chì anu ottenutu successi impurtanti grazia à a forte postura, a dedizione è a sulidarità affissata inseme durante stu prucessu difficiule, Soyer hà dettu: "In manu cù u nostru dipartimentu di u focu, tutte e nostre unità è i nostri citadini chì ci anu sustinutu di tuttu u core, avemu riesciutu à diventà una speranza. micca solu per Izmir ma per tuttu u nostru paese ", disse.

"A coordinazione hè a chjave per una risposta forte in casu di disastru"

U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà dichjaratu ancu chì realizanu attività di Voluntariu Forestale, Voluntariu di Ricerca è Salvata, Supportu Logisticu Voluntariu in cooperazione cù l'urganisazioni non governamentali. Tunç Soyer, "U scopu principale di stu protokollu hè di assicurà un supportu rapidu da a sucità civile durante l'aiutu di disastru. Per ottene questu, fate regularmente a furmazione è l'esercizii necessarii. Attachemu a massima impurtanza à l'azzione coordinata di tutte e nostre unità è a coordinazione cù a sucità civile in a lotta di Izmir contru i disastri. Perchè ci hè una sola chjave per una forte intervenzione in i tempi di disastru: Coordination. L'unicu modu per assicurà a coordinazione hè di esse pianificatu. "Avemu da assicurà chì tutte e parti interessate chì interveneranu in u disastru svolgu i so funzioni in anticipu, in linea cù un pianu, prima chì u disastru si faci", disse.

"Ugemu per elli à agisce più putente è efficace"

Dichjarà chì a coordinazione di disastru hè un prucessu chì deve principià prima di disastri, micca à u mumentu di un disastru, u presidente hà dettu. Tunç Soyer, "Aghjemu cù questa cuscenza in Izmir. Speremu chì i disastri ùn succedenu mai, ma travagliemu cum'è s'ellu succede in ogni mumentu. In casu di pussibuli disastri, facilitemu u rapidu flussu di l'infurmazioni in linea cù l'integrazione tecnologica di u Centru di Coordinazione di Disastri (AKOM), Centru di Trasportu Izmir (IZUM), Applicazione di Gestione di Disastri Mobile (Emergency Izmir) è Centru di Gestione di Crisi. "In questu modu, assicuremu chì questi sistemi agiscenu inseme più forte è più efficace".

A sensibilizazione hè stata creata cù FAYSİM

A simulazione di terremoti basata in a realtà virtuale (FAYSİM) hè stata ancu introdutta in u prugramma. U sindaco Soyer hà ricevutu infurmazioni nantu à FAYSİM da i funzionari di u dipartimentu di u focu. Via occhiali di realtà virtuale, l'utilizatori sò stati infurmati nantu à e regule vitali chì devenu seguità in casu di un terremotu in un ambiente di casa virtuale. Hè statu ancu dichjaratu chì in l'eventuali di un terramotu, unu deve trasladassi in una zona sicura, piglià una pusizioni fetale è a scumessa deve finisce. Quandu u terrimotu hè finitu in FAYSİM, hè statu ancu enfatizatu da a brigata di u focu chì a valvula di l'acqua, a valvula di gas naturale è u fusible elettricu deve esse disattivatu per misure di sicurezza. Stu studiu hà da scopu di sensibilizà nantu à e precauzioni da piglià quandu u terrimotu hè finitu.

Unità chì serve in Izmir sottu un tettu

Grazie à a cooperazione in u scopu di a gestione integrata di i disastri pruposta da a Municipalità Metropolitana di Izmir in a lotta contru i disastri, esercizii di furmazione cumuni è diverse attività di attività seranu realizati prima di u disastru. Durante i disastri, i sforzi di risposta cumuna è l'equipaggiu è u supportu di l'equipaggiu seranu furniti. Cù u protokollu, e squadre di ricerca è salvata chì servenu individualmente in Izmir agiranu inseme cù u sustegnu è a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Cusì, seremu più forti, più efficaci è megliu preparatu contr'à disastri è emergenze.

I municipalità è l'ONG incluse in u protocolu anu realizatu un drill

Parechji esercizii sò stati ancu realizati in u scopu di u prugramma. In u trapanu direttu da Ismail Derse, Capu di u Dipartimentu di u focu di a Municipalità Metropolitana di Izmir; AKUT İzmir and Peninsula Teams, Çiğli Municipality Search and Rescue Team ÇAK, GEA Ricerca è Rescue Team, Tire Search and Rescue Team (TAKED), TAMGA Ricerca è Rescue Team, SAR Ricerca è Rescue Team, İZMAK Ricerca è Rescue Team, Disastru è Emergenza Comunicazione (TRAC) İzmir Branch Presidenza, TDF İzmir Squadra di Ricerca è Rescue (İZSAR), İzmir Cave Research Teams (İZMAD), Menderes Municipality Research and Rescue Team (MAK), İzmir Municipality Search and Rescue Teams (BUCAKUT), İzmir Metropolitan Municipality Fire Dipartimentu Fire Response Teams, ricerca è salvata, realizatu drills cumpleta cum'è u focu è terrimotu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*