L'Obiettivu di Carica 2024 per a Linea Ferroviaria BTK hè di 20 Milioni di Tunnellate

milioni di tunnellate di destinazione di carica per l'annu nantu à a linea ferroviaria btk
milioni di tunnellate di destinazione di carica per l'annu nantu à a linea ferroviaria btk

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dettu chì da l'aostu 2021, a quantità di merci trasportata nantu à e nostre ferrovie hè aumentata di 18 per centu cumparatu cù u periodu precedente. Un totale di 1 milione 276 mila 134 tunnellate di carica sò stati trasportati in esportazioni è impurtazioni nantu à a nostra linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars. Avemu u scopu di aumentà questu à 2024 milioni di tunnellate di carica à a fine di u 20.

In u scopu di u 165u anniversariu di e ferrovie turche è a firma di l'accordu cullettivu di i travagliadori publichi, cumprese l'Unione Ferroviaria-İş affiliata à Türk-İş, l'avvenimentu "Spalla à spalla 165 anni di riunione di i travagliadori ferroviari" si terrà u 29 di settembre di u 2021 à a Sala Behiç Erkin in u campus di a Stazione di Ankara.

Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale Prof. Dr. Vedat Bilgin, u direttore generale di TCDD Metin Akbaş, u direttore generale di trasportu TCDD Hasan Pezük TÜRASAŞ u direttore generale Mustafa Metin Yazar è u presidente di Türk-İş Ergün Atalay, membri di a stampa è i ferroviari anu participatu.

"U travagliu di custruzzione di un totale di 3 mila 515 chilometri di treni à alta velocità è 357 chilometri di linee cunvinziunali cuntinueghjanu"

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu annantu à un totale di 3 chilometri di linea di treni à alta velocità è 515 chilometri di linee cunvinziunali.

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì cuntinueghjanu u so travagliu cun l'intelligenza di u serviziu di 10 ghjorni è 7 ore cù u scopu di elevà a Turchia trà e 24 più grandi economie di u mondu, è hà nutatu chì anu implementatu i prughjetti unu per unu.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u sudore è u sforzu di i travagliadori ferroviari in prughjetti cum'è Marmaray, Baku-Tbilisi-Kars, chì cunnetta i cuntinenti da i metri custruiti in u trasportu urbanu à e linee inter-city YHT, da e linee internaziunali chì aumentanu u putere ecunomicu di Turchia, disse: "In cambiu di stu sforzu, Turchia diventerà più forte. Svilupperà è cresce". disse.

"Avemu Aumentatu a Parte di Ferrovie in Investimenti da 2013 per centu in 33 à 2020 per centu in 47".

Enfatizendu chì cuntinueghjanu à aumentà u potenziale ferroviariu in u trasportu umanu è di merchenzie coprendu a Turchia cù reti di ferru, Karaismailoğlu hà dettu:

"U nostru paese, situatu in u Corridor Mediu di a Strada di a Seta di Ferru chì si stende da a Cina à Londra, trà l'Asia è l'Europa, hè un centru per u trasportu internaziunale di merci è passageri. Duranti u periodu di i nostri guverni, a quantità d'investimentu chì avemu fattu per u sviluppu di e ferrovie di u nostru paese superava 212 miliardi di lire. Avemu aumentatu a parte di e ferrovie in l'investimentu da 2013 per centu in 33 à 2020 per centu in 47 ".

Karaismailoğlu hà dettu chì anu iniziatu a mubilizazione per a mudernizazione di e ferrovie è a custruzzione di novi linee YHT, è hà dichjaratu chì travaglianu per riduce u marghjenu d'errore à zero cù e linee chì anu custruitu è ​​i sistemi di signalazione chì anu rinnuvatu, mentre chì offre una alternativa di viaghju comoda è ecunomica in questa zona.

"Progetti per riduce i costi di logistica"

Per d 'altra banda, mentre riduce i tempi di viaghju, Karaismailoğlu hà dettu chì anu fattu una cuntribuzione significativa à riduce l'emissioni cù i treni elettrici in paragunà à altre alternative di viaghju, è hà dettu: "U nostru paese hà un voluminu cummerciale impurtante in u trasportu regiunale di merci. Aumenteremu ancu stu putenziale custruendu centri logistichi. Ankara-Sivas YHT Line, Ankara-İzmir, Bursa-Yenişehir-Osmanaeli, Konya-Karaman-Ulukışla, Aksaray-Ulukışla-Yenice, Mersin-Adana-Gaziantep, Kapıkule-Çerkezköy-Halkalı U nostru travagliu di custruzzione cuntinueghja nantu à un totale di 3 chilometri di linee di treni d'alta velocità, cum'è e linee di treni d'alta velocità. Inoltre, cuntinuemu rapidamente u nostru travagliu nantu à a linea convenzionale di 515 chilometri ". utilizatu l'espressioni.

"Ankara-Istanbul serà 40 minuti più corta l'annu prossimu"

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu u scopu di compie i travaglii supplementari nantu à a Linea di Trenu Ankara-Istanbul, chì accurtarà u tempu di viaghju di 40 minuti, chì a fabricazione di l'infrastruttura hè stata finita, è hà fattu a valutazione seguente:

"U nostru scopu ultimu in u trasportu ferroviariu hè di ghjunghje à una capacità di trasportu di 75 milioni di tunnellate"

"I nostri travaglii per a custruzzione di linee di junction à questi centri cun potenziale di carica cuntinueghjanu à piena velocità per assicurà a cunnessione ferroviaria di centri di trasportu cum'è fabbriche, porti è zoni industriali organizzati, è per esse più competitivi in ​​u costu è quantità di trasportu. Cusì, furniscemu un risparmiu significativu in i costi di logistica in a produzzione. In u risultatu di tutti questi sforzi, u nostru scopu ultimu in u trasportu ferroviariu hè di ghjunghje à 25 milioni di tunnellate di capacità di trasportu in i nostri 20 centri logistichi, nantu à una superficie di 75 milioni di metri quadrati, è di cuntribuisce à u sviluppu olisticu di u nostru paese. ."

"Cuntinuemu à prutege i nostri fratelli di i travagliadori contr'à l'inflazione"

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì, ancu s'è a vita hè ghjunta à un arrestu per via di u novu tipu di epidemia di coronavirus (Kovid-2020), chì hè stata vista per a prima volta in Turchia in marzu 19 è hà affettatu u mondu sanu, cumpiendu e misure è e prucedure di certificazione. di u Ministeru di a Salute in tutti i modi di trasportu, cumpresi i ferrovii, i servizii sò diventati rapidamente obsoleti, m'hà dettu ch'elli avianu u ritmu.

Esprimendu chì anu implementatu parechje misure in u scopu di a so rispunsabilità cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture per riduce l'effetti di l'epidemie nantu à u mercatu di u travagliu, Karaismailoğlu hà dettu: "Cù l'effettu di queste misure, a maiò parte di e perdite causate. da l'epidemie, in particulare in u settore di i servizii, in l'impieghi è a participazione à a forza di travagliu sò stati compensati ". hà fattu a so valutazione.

Rimarchendu chì mentre u flussu di trafficu trà i paesi s'hè ristrettu significativamente durante l'epidemie in altri modi di trasportu, u prucessu hà travagliatu in favore di u trasportu ferroviariu, Karaismailoğlu hà dettu: "Agostu 2021, a quantità di merci trasportata nantu à e nostre ferrovie hè aumentata da 18. per centu paragunatu à u periodu precedente. Un totale di 1 milione 276 mila 134 tunnellate di carica sò stati trasportati in esportazioni è impurtazioni nantu à a nostra linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars. Avemu u scopu di aumentà questu à 2024 milioni di tunnellate di carica à a fine di u 20 ". disse.

"L'annu prossimu inizieremu a produzzione di massa di Locomotiva Elettrica Naziunale"

Enfatizendu chì facenu un rapidu prugressu per diventà una marca forte chì dà fiducia à i paesi amiche è cooperanti in l'arena regiunale è internaziunale cù a so mossa di produzzione naziunale è naziunale, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Avemu finitu i prucessi di prova di u trenu elettricu naziunale cù una velocità di 160 chilometri à l'ora, è avemu da principià a produzzione di massa in 2022. L'annu dopu, avemu da principià a pruduzzioni di massa di a locomotiva elettrica naziunale. Cumpiteremu u travagliu di cuncepimentu di u Trenu Naziunale d'Alta Velocità cù una vitezza di 225 chilometri à l'ora è andemu à a fase di pruduzzione di prototipu. Cuntinuemu à travaglià nantu à u disignu di u Prughjettu Naziunale di Trenu Naziunale. U nostru scopu hè di mette u nostru veiculu nantu à i binari in 2023. Appena finisci sti prughjetti è mette i nostri veiculi nantu à i rails, ghjunghjemu à una tappa impurtante per u nostru paese in a produzzione di tutti i veiculi di u sistema ferroviariu, cumpresu u disignu è a produzzione di veiculi di metro, suburbani è tramway. Mentre rializemu i nostri scopi è sustenemu u sviluppu holisticu di u nostru paese, u prublema più impurtante per noi hè voi chì fate assai sforzu per questa causa. In l'accordu cullettivu firmatu in questu rispettu, tutti i partiti anu dimustratu un grande sforzu, dimustrà a bona vuluntà è a sincerità, per prutege u vostru travagliu, u travagliu duru è i diritti. Continueremu à prutege i nostri cumpagni di travagliu contr'à l'inflazione ".

"Tratteremu Mega Prughjetti di Trasportu chì Cambiaranu u Munnu"

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu ancu chì urganizeranu un cunsigliu internaziunale tematicu "Logistica, Mobilità è Digitalizazione" in l'Aeroportu Atatürk di Istanbul u 6-7-8 d'ottobre.

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli discuteranu di mega prughjetti di trasportu chì cambiaranu u mondu à u 55u Cunsigliu di Trasportu è di Comunicazione, chì serà assistitu da dirigenti anziani di 12 paesi, hà nutatu chì stabilisceranu novi standard per e catene di fornitura glubale dopu à Kovid-19. urganizazione, è discuterà a diffusione di a digitalizazione in tutti i modi di trasportu è di cumunicazione.

"U modu di sviluppu di Turchia passa per a ferrovia"

Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale Prof. Dr. Vedat Bilgin, in u so discorsu, hà manifestatu a so felicità di esse cù i ferroviari dopu à 145 anni in i ferrovie, induve aghju celebratu u 20 anniversariu di u Direttore Generale di TCDD, è hà dettu: "A relazione trà a ferrovia è u sviluppu hè assai impurtante. Se l'Imperu Ottumanu avia iniziatu l'investimenti ferroviari 20 anni fà, ùn avariamu micca persu tante terre. A ferrovia hè ancu a surgente di l'industrializazione. U modu di u sviluppu di Turchia passa per a ferrovia ".

U presidente di Türk-İş, Ergun Atalay, hà dichjaratu chì a so mamma l'hà purtatu à l'esame di a Scola di Apprentice Ferroviario, chì hà cuminciatu à travaglià in e ferrovie cum'è un travagliadore in Adapazarı un mezu seculu fà, è chì u so missiavu hà travagliatu ancu per a ferrovia, "I ferrovii. sò u pane è u burro di tutti noi. Questa istituzione hè a nostra casa. Tutti campemu in stu paese. Questa hè a nostra casa. Se i roti giranu durante u periodu pandemicu, giranu grazia à l'impiegati. Vivemu inseme in una geografia difficiule. Continueremu à pruduce inseme in stu paese ".

U direttore generale di TCDD, Metin Akbaş, hà dichjaratu chì a storia di a Ferrovia Turca hà iniziatu cù a linea İzmir-Aydın u 23 di settembre di u 1856, è hà dichjaratu chì anu da cuntinuà à travaglià è ghjunghje à i so scopi abbracciandu ogni cità di l'Anatolia.

"U trasportu di merci nantu à e Ferrovie hè aumentatu di 2021 per centu in 20"

Hasan Pezük, Direttore Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, hà dettu chì mentre trasportanu migliaia di passageri è migliaia di tunnellate di carichi per ghjornu nantu à una reta ferroviaria di circa 1213 mila 12 chilometri, 803 chilometri di quale hè YHT, servenu cun a cunniscenza, sperienza è amore per e ferrovie di 165 anni di storia radicata.

Dichjarà chì e ferrovie sò state in prima linea per assicurà a continuità di u cummerciu durante l'epidemie, a dumanda di u trasportu ferroviariu hè cresciutu gradualmente è 2020 milioni di tunnellate di carichi sò stati trasportati in 29,9, è hà dichjaratu chì a più bona quantità di trasportu in a storia ferroviaria hè stata ottenuta in u 600. stu prucessu, è XNUMX mila tunnellati di crescita di trasportu hè statu ottinutu paragunatu à l'annu precedente.

Nutendu chì questu annu, paragunatu à u listessu periodu di l'annu passatu, più di 20 per centu di l'aumentu di u trasportu di carichi hè statu ottenutu, Pezuk hà enfatizatu chì micca solu nantu à a basa di quantità, ma ancu a varietà di carichi è pista hè aumentata. Dendu l'infurmazioni chì a tendenza di aumentu di i trasporti di merci hà cuntinuatu è hà righjuntu 25 milioni di tunnellate quist'annu, Pezük hà nutatu chì u numeru di passageri ogni ghjornu purtati si avvicinava à i valori pre-epidemici.

I Veiculi Ferroviari Turchi cuntinueghjanu à esse cuncepiti cù ingegneri turchi è pruduciuti cù i travagliadori

U direttore generale di TÜRASAŞ, Mustafa Metin Yazar, hà dettu ch'elli daranu priorità à e soluzioni naziunali mentre gestionenu e so risorse, è chì adopteranu una postura induve i ghjovani menti piglianu più rispunsabilità è l'innuvazione hè aduttatu cum'è principiu.

Enfatizendu chì cuntinueghjanu à cuncepisce è fabricà YHT di Turchia, treni elettrici, locomotive è vagoni cù ingegneri turchi, l'autore hà spressu chì li metteranu à u serviziu di u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*