In u 2022, Videremu Più Navi di Crociera in i Porti di u Nostru Paese

Videremu più navi da cruciera in i porti di u nostru paese in l'annu
Videremu più navi da cruciera in i porti di u nostru paese in l'annu

L'attività di prumuzione cuntinueghjanu à attruverà navi di cruciera giganti in i porti di u nostru paese. IMEAK Chamber of Shipping assisterà à a Fiera Globale di Seatrade Cruise, chì si terrà à u Miami Beach Convention Center in Miami, USA, chì hè a riunione di l'industria di cruciera più impurtante in u mondu. In l'urganizazione, chì era prevista per esse tenuta in aprile, ma rinviata à u 27-30 settembre 2021 per via di misure pandemiche, i porti turchi seranu prumuvuti à u stand di l'Agenzia Turca di Promozione è Sviluppu Turcu.

Yusuf Öztürk, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di IMEAK Chamber of Shipping Izmir Branch, hà dichjaratu ch'elli si scontranu cù i più grandi operatori di crociera di u mondu à a fiera di Miami è hà dettu: "Avemu negoziatu cù e cumpagnie di crociera per include i porti di u nostru paese in u nostru paese. i so prugrammi 2022 ".

L'ESPEDIZIONI CRESCARÀ A POPULA A POPULA

Dichjarà chì u turismu di crociera glubale hà righjuntu una dimensione di 28 miliardi di dollari, preferita da 35 milioni di passageri prima di a pandemia, Öztürk hà dettu chì u settore hè ghjuntu à un arrestu bruscu in 19 per via di l'epidemie glubale di Covid-2020 è parechji navi sò stati mandati per u riciclamentu. Öztürk hà dettu: "In cunfurmità cù i protokolli di salute, e cumpagnie anu fattu viaghji di prova cù un picculu numeru di navi, un numeru limitatu di porti è passageri in a stagione 2021. Cù u morale è i sforzi di vaccinazione furniti da questi viaghji, più navi sò previste per navigà da a stagione 2022. Nisuna nave hè custruita per aspittà in u portu. Pensemu chì sicondu u cursu di a pandemia, i viaghji aumenteranu è una nave serà seguita da altre navi. Cum'è Camera di spedizione IMEAK, continueremu à spiegà i porti di u nostru paese è l'industria di cruciere in ogni piattaforma. "Credemu chì vedemu assai navi di cruciera in i porti turchi in a nova stagione, è chì i viaghji crescenu cum'è una petra ghjittata in l'acqua è copre i porti di u nostru paese", disse.

CONTINUARE A PROMOZIONE SENZA PAUSA

Dichjarà chì i porti turchi anu battutu un record cù 2013 milioni 2 mila passageri in 240, Öztürk hà dettu chì u numeru di navi hè aumentatu à 2018 è u numeru di passageri hè aumentatu à 250 mila in 220 per via di l'orientazione di l'operatori di cruciera à l'Estremo Oriente, in particulare. Cina, è a percepzione di sicurità versu a regione dopu à a Primavera Araba, hà dettu ch'ellu hè cascatu. Dichjarà chì a ripresa chì hà iniziatu in u 2019 hà cuntinuatu finu à a pandemia, Öztürk hà dichjaratu chì l'industria di a crociera si adatta rapidamente à e cundizioni pandemiche.

Öztürk hà dettu: "Cum'è IMEAK Chamber of Shipping Izmir Branch, avemu participatu à a Seatrade Cruise Global Fair, a piattaforma di crociera più impurtante in u mondu, tenuta in i Stati Uniti dapoi u 2014. Avemu stabilitu cunnessione impurtanti cum'è u risultatu di e riunioni bilaterali pruduttivi chì avemu tenutu cù l'operatori di cruciera, in particulare in a Fiera 2018. Ma e nostre aspettative ùn sò micca rializate per via di a pandemia. Ùn seremu micca scuraggiati, continueremu e nostre attività di prumuzione senza interruzzione. Assistemu regularmente à e riunioni di l'Associazione di Porti di Crociera di u Mediterraniu-MedCruise, a più grande urganizazione di i porti di crociera di u mondu, di quale a Camera di Spedizione IMEAK hè diventata membru in 2019. "Contribuitemu à i sforzi chì sviluppanu u settore in u Mediterraniu attraversu sta urganizazione, chì rapprisenta 31 porti è 140 membri corporativi in ​​34 paesi".

RISERVAZIONI RAFFIRENZE OTTIMISMU

Enfatizendu chì Izmir hè statu sceltu cum'è u megliu destinazione di crociera in Europa quattru volte in una fila, Öztürk hà dettu: "I viaghji à Izmir cuminciaru in u 2003 cù solu 3 mila passageri. Avemu vistu 2012 mila passageri in 552. L'ultima volta chì i picculi navi da crociera anu attraccatu in a nostra cità hè stata in 2017. Speremu di vede navi di cruciera in Izmir dopu à un bellu pezzu, cù l'accelerazione di i viaghji in u Mediterraniu è l'apertura di u Portu di Galataport di Istanbul. U portu di Ege Ports Kuşadası riceve 650 riservazioni l'annu prossimu è l'annunziu di MSC Cruise chì hà da principià viaghji attivi in ​​Turchia rinforza u nostru ottimisimu. Pensemu chì i voli aumenteranu u so momentu à partesi da u 2022 è ci sarà una forte ripresa in l'anni dopu. "Stimemu chì Izmir diventerà un puntu di tappa impurtante cù u sustegnu di u Portu di Galataport di Istanbul, chì pensa à accoglie trè milioni di passageri annu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*