Apertura di a Fiera di Ankara Akyurt è l'intercambiu di u ponte di a Zona Industriale-2

Ankara Akyurt a fiera è a zona industriale di i ponti di u ponte sò aperti
Ankara Akyurt a fiera è a zona industriale di i ponti di u ponte sò aperti

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i prughjetti di trasportu assai impurtanti per Ankara sò stati cumpletati è novi sò stati iniziati, è hà dettu chì unu di elli hè Ankara-Akyurt Fair and Industrial Zone-2 Bridge Interchanges. Enfatizendu chì a densità causata da u transitu è ​​u trafficu industriale diminuirà, Karaismailoğlu hà annunziatu chì un totale di 108,3 milioni di TL seranu salvate cù u prugettu.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à l'apertura di a Fiera Ankara-Akyurt è l'Intercambio di Ponte di Zona Industriale-2; "Cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, offremu i nostri prughjetti à u serviziu di a nostra nazione per avè un futuru più forte in tutti i quattru anguli di u nostru paese", disse. Karaismailoğlu hà dettu chì anu fattu i primi passi in novi prughjetti cù u putere pigliatu da a nazione.

ALLEVEMU TURCHIA

Karaismailoğlu hà dettu: "Settembre hè statu un bonu periodu per a nostra capitale Ankara, induve prughjetti di trasportu assai impurtanti sò stati cumpletati unu per unu è sò stati iniziati novi. Stu mese, avemu apertu prima i ponti Yazıbeyli è Saray in Kahramankazan. Dopu avemu stabilitu i fundamenti di a strada divisa Beypazarı-Nallıhan. A settimana passata, avemu apertu l'Ospedale Kızılcahamam Junction à Different Level.

Sottu a dirigenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu implementatu investimenti giganti unu à unu cù u mottu "u serviziu à u publicu hè serviziu à Diu" è hà cuntinuatu cusì:

"Amumumu u nostru amore per u nostru paese è a nazione cù i nostri grandi opere è prughjetti. Turchia hà lasciatu daretu à i tempi chì ùn pudia più fà i so investimenti perchè ùn pudia truvà un budgetu. U nostru paese hè diventatu unu di i principali playmakers micca solu in a so regione, ma ancu in u pianu glubale, cù l'investimenti chì hà fattu, cresce in ogni campu, rializendu prughjetti chì sò più impurtanti di l'altru. Supportemu l'impieghi, u cummerciu è l'ecunumia cù i nostri prughjetti chì anu purtatu Turchia à una nova era; Custruemu a Turchia di u futuru. Malgradu quelli chì cercanu di guidà una nave di furmagliu; porta impieghi à a nostra ghjuventù, alimentazione à e famiglie è prosperità à u nostru populu; Allevamu Turchia. Comu pudete vede; Solu quelli chì sò pronti à oppone à i nostri prughjetti chì pruduciamu per l'avvene di u nostru paese ponu solu sculpisce. Cum'è hè stata per anni, cù u putere chì derivemu da a nostra nazione senza attentu à nimu; Avemu purtatu a vitalità ecunomica, a produzzione, l'impieghi, l'educazione, a salute, u sviluppu suciale è culturale in ogni angulu di u paese, è continueremu à fà.

4 MIL OPRAIARI TRAVAILU 700/7 SU 24 COSTRUZIONI

Enfatizendu chì cuntinueghjanu à travaglià ghjornu è notte cù 4 mila impiegati in più di 700 mila siti di custruzzione in tutta a Turchia, ghjornu è notte, 7/27, mentre realizanu tutti questi prughjetti, Necip Fazıl Kısakürek hà dettu: "Per travaglià cum'è formiche in ordine. per lascià l'opere cum'è i giganti.Dicia chì tenenu sempre in mente e so parolle.

Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu travagliendu per lascià monumenti cum'è giganti, per stampà tracce indelebili nantu à u nostru paese, è per fà a massima cuntribuzione à u prugressu, u sviluppu è a più grande pace è prosperità di a Turchia", hà dettu Karaismailoğlu, aghjustendu chì cù stu principiu di travagliu, anu risoltu largamente u prublema di l'infrastruttura di trasportu di Turchia, chì hè stata per anni, hà attiratu l'attenzione.

Avemu cumpletu prughjetti di trasportu GIANT

Sottulineendu chì anu investitu circa 19 trilione 1 miliardi di lire in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Turchia in l'ultimi 200 anni, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu aumentatu a lunghezza di a strada divisa à 28 mila 339 chilometri è a lunghezza di l'autostrada à 3 mila 532. chilometri. Nutendu chì anu aumentatu u numeru di aeroporti attivi da 26 à 56, Karaismailoğlu hà fattu e valutazioni seguenti:

"Avemu fattu a compagnia aerea u modu di e persone cù i prughjetti di l'aviazione civile ghjustu. Avemu introduttu u nostru populu à u trenu d'alta veloce è diventa l'ottu operatore di treni d'alta velocità in u mondu è u sestu in Europa. Avemu cumpletu parechji prughjetti di trasportu giganti cum'è Yavuz Sultan Selim Bridge, Osmangazi Bridge, Eurasia Tunnel, Camlica Tower, Marmaray, Istanbul Airport, Izmir-Istanbul, Ankara-Niğde è Northern Marmara Highways.

"Avemu pruduciutu servizii contr'à quelli chì anu suminatu i sementi di FIFAK"

Enfatizendu chì a capitale Ankara hà ancu ricevutu a so parte meritata in l'investimenti di trasportu è di cumunicazione fatti in tuttu u paese, Karaismailoğlu hà dettu: "Tuttavia, quelli chì anu fattu a pulitica piena di valore invece di serve u publicu prima chì i guverni di u Partitu AK anu fattu u nostru paese fermu. . Quelli chì sò ghjunti à u duvere dicendu chì purteremu strade, acqua, elettricità ; ùn anu micca solu fattu una pulitica ideologica è pusonu una petra nantu à l'altru. Tuttavia, ùn avemu micca praticatu u populismu per 19 anni, avemu servitu. Avemu pruduciutu un serviziu à quelli chì suminanu e sementi di discordia ".

81.7 BILLION TL INVESTIMENTI DI TRANSPORTE E COMMUNICAZIONE IN ANKARA

Esprimendu chì circa 2003 miliardi 81 milioni di lire sò stati investiti in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Ankara dapoi u 764, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì anu aumentatu a lunghezza di l'autostrada divisa in Ankara à 172 chilometri. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì 5 prughjetti di l'autostrada diffirenti cù un costu di 549 miliardi 29 milioni di lire in Ankara cuntinueghjanu cù successu è hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Unu d'elli hè u nostru travagliu di allargamentu di strada è intersezzione in l'area di 17 chilometri da l'incrociazione Ankara-Esenboğa à l'Akyurt Police Vocational School. Cum'è sapete, Akyurt hè diventatu unu di i centri industriali impurtanti di u nostru paese cù a scuperta chì avemu fattu in l'ultimi anni. Ghjoca un rolu impurtante in u sviluppu di l'ecunumia di Ankara cù e so strutture industriali urganizate avanzate. Hè ancu un centru cummerciale impurtante chì hè sempre statu a porta di Ankara à a Regione di u Mari Neru. A so vicinanza à l'Aeroportu Ankara Esenboğa è a so posizione annantu à l'Autostrada Ankara-Çankırı, chì cunnetta l'Anatolia Centrale à u Mari Neru Occidentale, rafforza ancu più stu putenziale. Hè evidenti chì Akyurt, induve si trova u campus di l'Università di Gazi, crescerà ancu di più in u prossimu periodu cù circa 400 strutture industriali è a zona di fiera prevista per esse realizata. Per quessa, avemu travagliatu versu a creazione di una reta di trasportu avanzata per risponde in modu efficace à i bisogni di trasportu crescente di e strutture industriali in Akyurt. Cù u prugettu, rinuvemu a strada 2 × 2 di 17 km divisa trà Ankara è Akyurt Police High School, in una manera chì serve u trafficu cù 3 corsie cum'è 3 partenze è 6 arrivi. In novu, in u scopu di u prugettu, custruemu 3 intersezioni di livellu differenti è 4 intersezioni à livellu. Semu felici di mette in serviziu una sezione di 4 chilometri in totale, cumprese a Zona Industriale-2, Fiera Crossroads cù Diversi Livelli è una intersezzione à livellu, cù a strada di 5,5 chilometri induve i travaglii di custruzzione sò stati finiti.

L'INTENSITÀ DI TRAFFIC REDUCERÀ

Enfatizendu chì a densità causata da u trafficu di transitu è ​​industriale diminuirà in a sezione Ankara-Akyurt, induve Ankara si cunnetta à u Mari Neru Occidentale via Çankırı, quandu u prugettu hè finitu, Karaismailoğlu hà dettu: "Mentre u numeru di corsie nantu à a strada principale. hè aumentatu, u flussu di u trafficu regiunale è di transitu hè siparatu l'un da l'altru cù intersezioni di livellu differenti custruite in i punti di participazione, assicurendu un ambiente sicuru è sicuru, un serviziu di trasportu còmode serà stabilitu. Inoltre, a sezione Ankara-Akyurt hè ancu situata annantu à l'asse nord-sud Ankara-Çankırı-Kastamonu-Sinop. Cù stu prughjettu, u standard di trasportu di a strada, a maiò parte di quale hè stata trasfurmata in una strada divisa cù l'opere previ, è u passaghju di a muntagna Ilgaz per u tunnel di Istiklal di Ilgaz 15 July, serà ancu aumentatu. A Strada Ankara-Çankırı, situata nantu à a strada di "King's Road", chì era una di e rotte cummerciale più impurtanti di l'Anatolia in i tempi antichi, guadagnà una pusizione impurtante in u trasportu cummerciale è industriale oghje, cum'è in u passatu, cù u travaglii di custruzzione realizati.

TOTALE 108,3 MILIONI TL SERÀ SALVATU

Sottulineendu chì Akyurt Road cuntribuisce assai à u sviluppu socio-ecunomicu sia di u distrittu sia di a regione, Karaismailoğlu hà cunclusu e so parolle cusì:

"À u listessu tempu, quandu u prugettu hè finitu, un totale di 100,5 milioni di TL seranu salvate annu, 7,8 milioni di TL da u tempu è 108,3 milioni di TL da carburante. L'emissioni di carbone diminuiranu ancu di 3 mila 145 tunnellate. In u prossimu periodu, cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, continueremu à serve u nostru populu cumpiendu assai più grandi prughjetti di trasportu in linea cù i nostri obiettivi 2023, 2053 è 2071 ".

MINISTRU DI TRASPORTI KARAİSMAİLOĞLU INVESTIGAZIONI SULLA PONTE STORICA DEVELİOĞLU

U Ministru di i Trasporti Adil Karaismailoğlu hà fattu esami nantu à u ponte Storicu Develioğlu rinnuvatu in Kalecik. Dichjarà chì cum'è u Ministeru, anu implementatu prughjetti impurtanti in tutti i quattru anguli di Turchia, Karaismailoğlu hà dettu: "Protegemu i nostri ponti storichi, chì sò sottu à a rispunsabilità di a nostra Direzzione Generale di l'Autostrade, è li portanu à a vita rinnuvenduli. In questu modu, prutegemu a nostra storia è a nostra cultura ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*