President Güler: Avemu Investitu 2 Million TL per u Mantenimentu di a Linea di Telecabina Boztepe

U presidente Guler, avemu investitu un milione di TL per u mantenimentu di a funivia.
U presidente Guler, avemu investitu un milione di TL per u mantenimentu di a funivia.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler era l'invitatu di trasmissione in diretta di u prugramma "Ordu'yu Rulers" trasmessu in Altaş TV. Rispondendu à e dumande di Funda Altaş Şimşit, u sindaco Güler hà discututu i travaglii realizati è previsti da a Municipalità Metropolitana è hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à l'agenda.

"Avemu avutu una stagione estiva assai produttiva"

Evaluendu u travagliu fattu cum'è a municipalità metropolitana di Ordu durante a stagione estiva, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hà dettu ch'elli avianu una stagione estiva cumpleta.

Dichjarà chì anu una grande impurtanza à l'infrastrutture è i travaglii di superstruttura, a municipalità suciale, u sport è u turismu, l'agricultura è l'ecunumia, u sindaco Güler hà dettu chì anu avutu una stagione estiva assai pruduttiva in termini di opere. U sindaco Güler hà dettu: "Avemu pruvatu à noi stessi stu veranu. Avemu vistu chì una pruvincia cù una populazione di 750 mila hà aumentatu à 2 milioni. Ci hè stata una precipitazione significativa durante a stagione estiva. Ùn ci era micca una situazione fastidiosa cù e precauzioni chì avemu pigliatu durante queste piova. Avemu riunitu u nostru populu cù u mare è focu annantu à u sport. Avemu fattu e gare di triathlon è culuritu u mare cù e canoe chì avemu pruduciutu noi. Fendu tutti issi travaglii, cuntinuemu dinò e nostre attività municipali senza rallentà. Avemu viaghjatu 1345 km in totale. In più di questu, avemu purtatu 1200 km di linee d'acqua à a nostra cità. Avemu rimpiazzatu tutti i tubi di amianto. A nostra custruzzione di stagnu cuntinueghja. Grazie à u nostru travagliu, avemu riduciutu a nostra rata di perdita è robba da 56 per centu à 36 per centu. Questu pruduce 5 milioni di metri cubi d'acqua. "Avemu risparmiatu tanta acqua quant'è l'acqua di u nostru distrittu di Fatsa da a fuga", disse.

"L'ORDU ERA UN LOCAL TRÈ VIBRANTE"

Dichjarà chì anu realizatu un studiu altru ch'è u municipalismu classicu, u sindaco Güler hà cuntinuatu e so dichjarazioni cusì:

"Avemu datu impurtanza à l'agricultura è l'allevamentu di l'animali, è sta situazione hè passata à una altra dimensione. Sta situazione ci face assai felici. Da una banda, hà criatu una fonte addiziale di impiegu è sustenimentu. Travagliemu fora di u municipalismu classicu. Producemu l'electricità cullendu a basura. Avemu cacciatu a basura di 35 anni chì causava prublemi à Ünye. Avemu cacciatu a basura in Fatsa è hà aumentatu u valore aghjuntu di a regione. Avemu trasfurmatu e nostre capacità di gestione in a gestione di relazioni. Avemu una bona reputazione in Ankara. Avemu fattu un travagliu impurtante in a nostra pruvincia in quantu à u turismu è ottinutu un aumentu. Questu veranu, avemu ancu accoltu i nostri invitati impurtanti in a nostra cità. Avemu messu in opera i nostri investimenti impurtanti. Avemu apertu u Kano Park è hà vistu chì hà avutu un grande impattu. Ci uniscemu cù Giresun u weekend. Tutti venenu quì. Da una banda, Amasya è Tokat flussu in Ordu. E nostre surgenti accoglienu parechji visitatori. "L'armata hè diventata un locu assai attivu".

"Avemu preoccupatu di truvà un travagliu"

Dichjarannu ch'elli attachenu impurtanza à u municipalismu suciale è a preoccupazione per l'impieghi, u sindaco Güler hà dichjaratu chì anu furnitu servizii impurtanti in questu campu è hà dettu:

"Allemu una grande impurtanza à u municipalismu suciale. Avemu pigliatu nantu à noi stessi di truvà impieghi per i nostri disoccupati. L'opportunità chì apremu in l'agricultura furnisce ancu suluzioni à l'impieghi. Avemu dinò 70 mila citadini disabili è 130 mila persone in pensione in a nostra cità. Cumpitemu u trasportu di tutti i gruppi, a so cura di a casa, è lavà i so piatti. In più di tutti questi, avemu 157 mila impiegati è 130 mila studienti. Offriamu sconti à i nostri studienti. Ùn avemu micca scurdatu di i nostri cummercianti è hà datu 800 mila TL supportu à circa 2 cummercianti. Avemu superatu tuttu questu travagliendu in coordinazione cù i nostri cumune di distrittu. Avemu cumpletu u nostru Hospital per l'animali è stabilitu u nostru stabilimentu di rifiuti medichi. Avemu ancu luttatu cù disastri naturali durante i mesi d'estate. A nostra brigada di u focu hà successu fora di e fruntiere di Ordu da u passatu è andò in Elazığ, Malatya è İzmir. Avemu sustinutu e zone di inundazioni cù l'equipaggiu di custruzzione. Avemu sopravvissutu cù successu à a forte pioggia. "Avemu avutu un veranu pienu di queste è parechje altre attività".

"LAVAREmu IN ARMONIA CU I NOSTRI 19 DISTRITI"

Enfatizendu chì travaglianu in armunia cù 19 distretti senza alcuna discriminazione, u sindaco Güler hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Continuemu u nostru travagliu in armunia cù i nostri 19 distretti, senza alcuna discriminazione. Avemu acquistatu u nostru propiu equipamentu di custruzzione. Comu sapete, ùn avemu micca affittu, nè avemu travagliatu cù un cuntrattu. Era u nostru vantaghju di avè i nostri propri machini di travagliu. Avemu e piante d'asfaltu è e cave, cusì cuntinuemu à custruisce e nostre strade ghjornu è notte, senza piantà. U nostru OXY funziona assai bè. Custruemu stagni in i nostri distretti. Capturendu l'acqua di piova, siamu prevene l'inundazioni è risponde à i bisogni d'acqua. Avemu fattu studii impurtanti nantu à l'efficienza di l'acqua è l'avemu passatu à u parlamentu. In questu modu, assicuremu a gestione di l'acqua custruendu cisterne. U prublema di a seca hè stata. U nostru Ordu appare cum'è un locu per campà in u futuru. In stu cuntestu, realicemu e nostre attività urbanistiche è facemu travaglii impurtanti per i nostri futuri invitati. Avemu fattu un cuncorsu di prughjettu architettonicu in 19 distretti per l'architettura di a nostra cità. Vulemu avè case cù giardini. Dopu à a pandemia, tutti i nostri concittadini volenu avà campà in case unifamiliari piuttostu chè in appartamenti. Attualmente, avemu a fabricazione di barche, è avemu intenzione di travaglià in a fabricazione di caravane. Ordu serà un locu assai bellu. "Avemu pianificatu di custruisce spazii di villa cullettiva in i nostri 19 distretti".

"VULEMU PRODUCE A NOSTRA ENERGIA"

Segnu chì anu realizatu assai studii in u campu di l'energia è chì anu fattu novi studii in diversi campi, u sindaco Güler hà datu l'infurmazioni seguenti:

"A lege di l'energia rinnuvevule hè stata promulgata quandu era ministru. Allora avemu passatu a lege di efficienza energetica. Avà facemu passi in altri spazii ch'è questi. Unu di questi hè u ventu. Attualmente, a municipalità stabiliscerà una centrale eolica, chì pò esse a prima in Turchia. Stallamu sta centrale elettrica in Akkuş. Tutte e nostre negoziazioni per a stallazione di rosi giganti di u ventu cuntinueghjanu. I nostri studii cuntinueghjanu à pruduce l'electricità da capsule di avellana. Avemu riesciutu à pruduce carbone attivatu da i casci di avellana è facemu piani per stabilisce a fabbrica. Vulemu pruduce l'electricità da l'onda. Ùn hè micca assai cumuni in u mondu, ma avemu cunsideratu di pruvà. Avemu ancu travagliu in u campu geotermale. Avemu righjuntu un puntu assai successu in tutti questi studii. "Se producemu a nostra propria energia, serà usata menu in l'industria".

"A STORIA SI GURGE DA TUTTI L'ORDU"

U sindaco Güler, chì hà fattu dichjarazioni annantu à i scavi archeologichi chì anu cuminciatu pocu tempu in Fatsa è hà dichjaratu chì a storia scorri da ogni parte di Ordu, hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"A storia spunta da ogni angulu di Ordu. Induve cavemu, scontru una sorpresa. Questu ci mostra chì Ordu hà risorse storichi assai ricche. Un novu sarcòfagu hè statu apertu in a zona di scavi in ​​Fatsa. Sicondu l'investigazioni, si pensa chì a regione appartene à u periodu cristianu primitivu. Questu coincide cù u periodu di Molla Fenari è Hagia Sophia. A zona, prima cunnisciuta cum'è Polamanium, hè un insediamentu impurtante è hè statu dopu chjamatu Bolaman. Dunque, i tombi è i sarcòfagi truvati quì mostranu chì a regione seria un centru riccu di stabilimentu. U travagliu cuntinueghja quì. Pudemu turnà a zona in un museu. Forsi tutti ponu diventà un museu etnograficu in un locu. Avemu travagliatu nantu à u Castellu di u Cunsigliu è Yoroz. Ci hè u Castellu Cıngırt in Fatsa, hà corridori chì si estendenu à u mare. "Avemu travagliatu nantu à u castellu in Ünye, u castellu in Gölköy è parechji altri siti storichi".

"Pensemu à apre u board à visite"

Enfatizendu chì e scavi cuntinueghjanu senza interruzzione in u Castellu di Kural, unu di i siti archeologichi impurtanti di Ordu, è chì pensanu à apre l'area à i visitatori, u sindaco Güler hà includendu i seguenti punti di vista:

"Avemu fattu veramente u travagliu più grande in u travagliu di u cunsigliu. Ci era un periodu di travagliu di 3-4 mesi, ma aghju aumentatu à 12 mesi. Travaglianu senza stop quì. Ci sò 20 impiegati in l'area di scavi, è paghemu i travagliadori quì. Avemu dinò un maestru assai preziosu chì cuntinueghja i so studii. "Avemu pianificatu di copre u Castellu di u Cunsigliu è apre à i visitori, cum'è Göbeklitepe".

"SAremu IMITATI, NON IMITAZIONI"

Sottulineendu chì u tramvia nostalgicu chì anu messu in serviziu in u distrittu Altınordu hà ricevutu riazzioni pusitivi è chì anu fattu un prugressu significativu in u turismu di palloncini, u sindaco Güler hà dichjaratu ch'elli preparanu novi prughjetti sorpresa per i quartieri.

U presidente Güler hà dettu:

"Ùn ci hè micca male à avè u tram in i nostri altri distretti. Stu travagliu hè una nostalgia in sè stessu. Hà fattu un impattu più grande di ciò chì avemu aspittatu. Averemu sorprese simili per i nostri altri distretti. Testemu tutti prima, è poi li espansione. Vuliu chì u nostru populu tastà sta nostalgia. Facemu misurazioni di u ventu per u turismu di palloncini da circa 1,5 anni. Dopu tuttu, hè un aviò postu chì a ghjente serà purtata in questu. Prestemu attente à e precauzioni di sicurità per assicurà chì ùn ci hè micca accidenti. A prova hè attualmente fatta. I studii di u liceu avanzanu ancu bè. Cuminceremu stu travagliu da Aybastı Thursday Plateau. A mente di u nostru populu serà prubabilmente spazzata da quelli magnifichi meandre. Allora pruveremu altri lochi. Avemu fattu un prucessu in Altınordu. Avemu ancu u mare quì, simu attenti à ùn sbaglià micca. Semu guidati in a maiò parte di i posti. "Ùn seremu micca imitatori, ma seremu imitati".

"Avemu fattu 1345 KM"

Dichjarà chì Ordu hà una reta stradale assai larga è indicà chì anu realizatu tutti questi travaglii cù u so propiu equipamentu di custruzzione, u sindaco Güler hà dettu: "Avemu fattu trè anni di travagliu cù un budgetu".

U sindaco Güler hà continuatu e so parolle cusì:

"Facemu in quasi un mese ciò chì avia pigliatu un annu in Tracia. Avemu viaghjatu circa 1345 km in totale. Travagliemu senza stop. Avemu 27 mila 500 km di strada. In Turchia, simu o primu o secondu in questu sensu. Semu quasi uguali à e strade di Istanbul. Ordu hè una cità custruita nantu à 11 ruscelli. Avemu cambiatu tutta l'infrastruttura. Per esempiu, Sırripaşa. Facemu soprattuttu questi travaglii cù e nostre macchine di travagliu. Tenemu i soldi noi stessi, hè per quessa chì facemu assai travagliu. Avemu fattu trè anni di travagliu cù un budgetu. S'è no aviamu pagatu tutti i nostri debiti è ùn avemu fattu nunda, avariamu persu 1 miliardo di lire, vale à dì 1 quadrillion in vechji soldi. Semu in a neve avà. "Allora avemu fattu affari è pagamu i nostri debiti".

"U FUTURU DI U MONDU hè CUGLIA SU QATTRE TEMI"

Ricordendu chì u futuru di u mondu hè cuncintratu in i campi di l'alimentariu, u turismu, u software è l'energia, u sindaco Güler hà enfatizatu chì anu stabilitu 4 cumpagnie in questa direzzione.

U sindaco Güler hà cuntinuatu e so dichjarazioni cù e seguenti parolle:

"Avemu una squadra assai bona in u software. Aghju fundatu 4 cumpagnie fighjendu u futuru di u mondu. U futuru di u mondu si centra in quattru tematiche. Unu hè l'alimentariu, u sicondu hè u turismu, u terzu hè u software, è u quartu hè l'energia. Avemu una grande ghjuventù. Preparemu un futuru per questi zitelli. Avemu stabilitu un centru di software per elli, li insegni à codificà, è facenu software roboticu. Avemu criatu una squadra assai bona. Per esempiu, avemu custruitu un metru d'acqua. Avemu fattu u megliu contatore in Turchia è avà urdinemu da Ağrı. Vulenu cumprà da noi. U software appartene solu à i nostri ghjovani, hè statu creatu interamente da elli. In listessu tempu, avemu tutti i prugrammi di a municipalità fatti quì. Per esempiu, avemu apertu un mercatu suciale. "I nostri sviluppatori di software anu scrittu u prugramma per questu".

"AMU CORREGGIU L'AFFARI CHE ACCINCIAVA SBAGLIAMENTE IN KIRAZLIMANI"

Parlendu di i 3 grattacieli chì si alzanu da u mare in u distrittu Kirazlimanı di u distrittu Altınordu, u sindaco Güler hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"Daremu tutti i diritti chì qualcunu hà in quantu à a custruzzione in Kirazlimanı. Ci dicemu addiu, per cusì dì. Ci era qualcosa chì hà cuminciatu male quì, avemu riparatu. Rimbursemu i soldi di quellu chì hà compru un appartamentu da questa impresa sbagliata. Avemu ancu fattu sta decisione. Per via, avemu ancu discututu stu prublema cù u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan. Avemu avutu ancu discussioni cù a cumpagnia nantu à questu tema. Ùn ci hè mancu u minimu prublema in u mumentu. E formalità finanziarie sò compie da e nostre squadre. Allora nimu serà vittimatu quì. Facemu i pagamenti. In u periodu dopu, sta zona ferma solu cum'è una zona verde. Questa zona verde serà u novu spaziu di vita di Ordu. In questu spaziu, chì era chjusu à u publicu in u passatu, i nostri citadini ponu avà natà è sole. A nostra nazione seria privata di una situazione chì hè u so dirittu custituziunale per via di sta struttura. Ma cum'è avemu dettu, avemu currettu un sbagliu. Attualmente, sta zona appartene interamente à u publicu. Ùn aghju micca a retromarcia. Un travagliu chì hà cuminciatu male hè finitu bè cù a distruzzione fatta. Hè per quessa chì stanu daretu à a decisione di demolisce sta materia ".

"AMU SALVATU L'AVVENU D'ORDU IN RICOSTRUZIONE"

Sottulineendu chì a decisione presa in Kirazlimanı hà salvatu u futuru di Ordu, u sindaco Güler hà dettu:

"Questa decisione ùn hè micca solu per l'edificazioni in Kirazlimanı. Sta struttura affetta tuttu u sviluppu di Ordu. Sta struttura diventerà un precedente in u futuru è tutte e nostre coste seranu piene di strutture simili. Avemu salvatu u futuru di Ordu. Mostramu a listessa determinazione in zoning. Ci hè un prublema di zoning in l'agenda avà. Attualmente, ancu a più minima situazione o favoritismu hè fora di quistione in zoning. Fighjemu l'integrità di a cità in questu regulamentu di zoning chì facemu. In u passatu, quandu si trattava di zoning, ognunu cercava i so interessi. Nimu pensa à a cità. A cità hè un sanu. Avemu pigliatu sta integrità in cunsiderazione quandu facemu l'arrangiamentu di zoning. Risultava esse un travagliu assai bonu. Ci sò obiezioni, i nostri squadre li esaminanu. Ùn ci hè micca cumpiacenza in quantu à a zonificazione. Tali persone ùn ponu mancu entra in a cumuna. Preparamu a nostra cità per un avvene assai bellu. Cù u novu regulamentu di zoning, 180 mila metri quadrati di novu spaziu verde sò emersi. Inoltre, avemu salvatu u statu da pagà 80 millioni in tariffi di espropriazione in u futuru. Faremu u nostru megliu per assicurà un bonu futuru per u nostru Ordu ".

"A VENDITA NON È DISPONIBILE IN ZONA DURUGÖL"

Dichjarà chì a vendita di u Campus Metropolitanu di Durugöl hè fora di quistione, u sindaco Güler hà dettu chì anu una squadra chì sapi ciò chì facenu è piglia i passi in cunsequenza.

U sindaco Güler hà fattu e seguenti dichjarazioni nantu à u prublema:

"Ùn ci hè nunda chì l'area di Durugöl sia messa in vendita. Una decisione hè stata presa solu per questu locu. Pudemu un cappellu à l'estremità di un bastone, cum'è in i filmi di cowboy. Avemu vistu chì sparava da induve. Ùn ci hè micca allegazioni in quantu à a vendita di stu locu. Ci sò 3 posti in questa zona. Attualmente hè adupratu in questi trè lochi. Avemu ancu preparatu un prughjettu in quantu à u locu vacante. Fighjeremu secondu a situazione. In u risultatu, simu una squadra chì sà ciò chì face è piglia passi in cunseguenza. Allora ùn ci hè micca u minimu prublema quì. Per via, ùn aghju mai paragunatu u vechju è u novu. Ùn hè micca u mo stile per fà questu. Purtantu, vuleria dì chì ringraziu tutti i me amichi chì sò merri. "Avemu un nome chì avemu criatu dapoi 50 anni, è ùn vogliu micca vede ancu u minimu difettu annantu à questu nome in questu periodu".

"FAREmu DI L'AREA PARCU BOTANICU UN CENTRU DI RIABILITAZIONE"

Dichjarà chì facenu di a zona un centru di attrazione cù u travagliu da fà nantu à a terra di u Parcu Botanicu in Eskipazar District di Altınordu, u sindaco Güler hà dettu: "Ci hè statu un prughjettu magnificu preparatu durante u mo propiu periodu di ministeru. Tuttavia, stu prughjettu hè statu cambiatu dopu. Hè stata trasfurmata in un parcu stranu. Tuttavia, u primu prughjettu chì avemu fattu hè statu mandatu in una altra cità. Avemu ripiglià sta zona avà. Restanu assai picculi dettagli. Facemu un bonu usu di sta zona. Custruiremu un centru di riabilitazione in questa zona. Questa zona serà una zona di tiru assai bella cù e facilità per esse custruitu quì. In particulare i nostri ghjovani amarà stu novu prughjettu. "Questa zona serà aperta à u publicu, cum'è in altri spazii", disse.

"A SALUTE È A SICUREZZA DI U NOSTRE POPLU hè assai impurtante per noi"

Informendu u publicu nantu à i travaglii di mantenimentu è di riparazione in corso di a linea di telecabina Boztepe, u sindaco Güler hà dettu chì e priorità sò a salute è a sicurità di u publicu.

U sindaco Güler hà cunclusu e so parolle cusì:

"U mantenimentu di a funivia seria fatta in 2020 in cundizioni normali. Tuttavia, ùn sò micca ghjunti per via di a pandemia. Allora sò ghjunti, anu fattu u travagliu, è in i rapporti chì ci anu datu, i nostri squadre anu vistu qualchì malfunzione. In cunfurmità cù stu rapportu, u telefuninu puderia operà à una capacità più bassa è una velocità più bassa. Tuttavia, ùn avemu micca truvatu questu adattatu. Ciò chì importa hè a salute è a sicurità di u nostru populu. Hè per quessa chì avemu decisu di piantà. I funzionari di a Cumpagnia anu amparatu da noi chì l'avemu firmatu è ci anu datu u dirittu di fà. Avemu currettu u rapportu chì ci anu datu in u so prughjettu. Cumandatu avà. Avemu investitu 2 milioni di TL. Avemu fattu i pagamenti. Aspittemu chì u travagliu principia prestu. Inoltre, u prucessu legale in quantu à a cumpagnia cuntinua. Avemu dinò veiculi in l'area induve si trova a substazione di Cable Car per i nostri citadini chì volenu andà in Boztepe. "I purtemu à Boztepe gratuitamente".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*