L'offerta di 1000 New Taxi di IMM hè rifiutata da UKOME

A nova offerta di taxi hè rifiutata à a riunione di ukome
A nova offerta di taxi hè rifiutata à a riunione di ukome

U novu sistema di taxi purtatu à l'agenda di UKOME da IMM per risolve u prublema di taxi in Istanbul, è a pruposta per 1.000 novi targhe di taxi, sò state rifiutate per a 9a volta da a maiurità di i voti. U secretariu generale di l'IMM, Can Akın Çağlar, chì hà direttu a riunione, hà dichjaratu chì a maiò parte di e lagnanze ricevute in u Centru di Soluzione 153 eranu nantu à i taxi è hà dettu: "A maiò parte di e lagnanze di e persone in a strada sò da i taxi. Cum'è quelli chì ascoltanu a parolla di a sucietà, suscitaremu stu gridu 8 volte, 18 volte, finu à chì u prublema hè risolta ", disse. U Segretariu Generale di l'IMM, Orhan Demir, hà ancu dichjaratu chì, secondu u rapportu ITU, u tassu d'occupazione di i taxi hè aumentatu à 91 per centu dopu à lugliu.

A riunione UKOME di settembre hè stata tenuta in İBB Çırpıcı Social Facilities sottu a gestione di u Sicritariu Generale İBB CanAkın Çağlar. À a riunione, u novu sistema di taxi da esse operatu da İBB è a pruposta per 1.000 novi targhe di taxi sò state discusse per a 9a volta.

ÇAĞLAR: "Assisteremu à u prublemu finu à risolve"

U Sicritariu Generale di l'IMM, Can Akın Çağlar, hà dichjaratu chì a maiò parte di e lagnanze chì venenu à i Centri di Soluzione 153 di l'IMM sò nantu à i taxi è chì anu truvatu chì e lagnanze di i citadini in a strada sò ancu in questa direzzione, è hà dettu: "Cumu quelli chì ascoltanu a parolla di a sucietà, suscitaremu stu gridu 8 volte, 18 volte, finu à chì u prublema hè risolta. . Parlemu di tuttu, ùn avemu micca evitatu di parlà di ogni sughjettu finu à oghje. A spina principale di u trasportu publicu hè u metro.Quandu avemu principiatu, 10 di i 8 cantieri di custruzzione di metro in Istanbul avianu firmatu. In u passatu, una media di 5 km di metro hè stata custruita annu. Avemu u scopu di compie 10 km di metro annu cù e nostre 20 custruzzioni di metro. E nostre richieste di prestitu per i metri sò stati guardati in u cameclist per mesi, cum'è in a direttiva iTaxi. Avemu avutu l'appruvazioni di u parlamentu per rinnuvà l'autobus. Sta volta, ùn pudemu micca avè l'appruvazioni di Ankara per 10 mesi. A causa di l'impossibilità d'ottene sti permessi, oghji cumprà 160 autobus cù e nostre risorse. Ùn vulemu micca chì IMM faci un prufittu da u novu sistema di taxi. Purtemu insistentemente u nostru prughjettu à l'agenda per dà un bon esempiu per a riabilitazione di u sistema di taxi.

İbrahim Orhan Demir, Vice-Segretariu Generale per i Trasporti è l'Ambiente di l'IMM, hà dettu chì vulianu un novu rapportu da a listessa unità di l'ITU, per quale a Camera di Taxi Drivers d'Istanbul avia preparatu un rapportu dopu a pandemia, cù u stessu metudu scientificu, è hè statu determinatu chì u tassu d'occupazione di i taxi aumentò à 91 per centu. Hà datu l'infurmazioni seguenti:

DEMİR: "AMEMU A MIGLIORARE A QUALITÀ DI TAXI"

"Un taxi tira 7 veiculi privati ​​​​da u trafficu. 17% di 394 mila 85 taxis anu l'applicazione İTaxi. Dunque ci hè a digitalizazione. In u rapportu ITU scrittu à a Camera di i Taxi Drivers di Istanbul, u prucessu dopu à a pandemia hè statu evaluatu. Avemu dumandatu l'ultime dati da a listessa urganizazione. Prima di a pandemia, ci sò stati 7,5 milioni di viaghji ogni ghjornu in trasportu publicu. Attualmente circa 6 milioni. In altre parolle, u 20 per centu di i residenti di Istanbul fughjenu in i so veiculi privati ​​o taxi. A listessa unità chì a nostra Camera di Taxi Drivers in ITU avia preparatu un rapportu per subitu dopu a pandemia hà ancu preparatu un novu rapportu per noi. In u rapportu, si vede chì u tassu di occupazione di taxi, chì era di 2020 per centu in ferraghju 47 è di 40 per centu in nuvembre, hè aumentatu à 1 per centu prima di u 83 di lugliu è à 91 per centu dopu. Tuttu u mondu hè digià fighjulatu questu. L'uffiziu di u guvernatore hè ancu attentatu, u ministeru avia publicatu una circular in quantu à l'ispezione di i taxi. Oghje, l'Uffiziu di u Guvernatore hà ancu emessu un ordine per monitorà i so taxi nantu à e dumande è lagnanze di i citadini. Istanbul hà veramente bisognu di 5 mila taxi. M'aspettu voti upvoti. Cù stu prughjettu, vulemu mustrà à a ghjente di Istanbul cumu deve esse veramente un taxi, per aumentà a qualità di i taxi è per migliurà i diritti persunali di i cunduttori ".

Dopu à l'altri valutazioni fatte in a riunione, u novu sistema di taxi è un milla novi pruposti di taxi, chì sò stati sottumessi à u votu, sò stati rifiutati per a 9a volta da a maiuranza di i rapprisentanti di u ministeru è di a Camera di Taxi Drivers d'Istanbul.

L'ELECTRICLISCUTERS ùn ponu esse lasciati in ogni locu

À a riunione, i zoni pruibiti di Electric Scooter Park sò stati determinati à l'unanimità. In cunsiquenza: 100 metri da l'edificazioni di a Presidenza, 20 metri da l'entrata è l'uscita di e porte di sicurezza militare è zoni pruibiti, 10 metri da e fruntiere di sicurezza militare è zoni pruibiti (Concrete). Wall, Wire Mesh, etc.) à una distanza di 20 metri da i cancelli di entrata è di uscita di l'unità di sicurezza, rappresentanze diplomatiche è prigiò, à 2.5 metri da e linee di tram, à 5 metri da l'entrata di e stazioni di metro, à i mura di palazzi è padiglioni, mura storiche è porte, entrate è uscite di l'istituzioni sanitarie, l'entrata di a scola Hè pruibitu di parcheggiare e-scooters à l'uscita, l'entrata è l'uscita di i dipartimenti di u focu, l'entrata è l'uscita di l'edificazioni publiche, i passaghji per pedoni. , rampe disabilitate, strade disabilitate, fermate di trasportu publicu è idranti di u focu. Inoltre, e-scooters ùn puderanu micca entre in tram è metrobusways.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*