Organizzata per a 90a volta questu annu, a Fiera Internaziunale di İzmir hà apertu e so porte

A Fiera Internaziunale di Izmir, a perla chì hè stata quist'annu, hà apertu e so porte
A Fiera Internaziunale di Izmir, a perla chì hè stata quist'annu, hà apertu e so porte

A Fiera Internaziunale di Izmir, chì hè stata per a 90a volta questu annu, hà apertu e so porte. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, "In e parolle di u nostru Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk; Izmir International Fair hè stata creata per realizà i piani futuri di Turchia. A gamma di a nostra riunione ùn hè micca limitata à e fruntiere di İzmir. A Fiera Internaziunale, chì hà furmatu u futuru di a Turchia dapoi novanta anni, cunnetta di novu u nostru paese è u mondu in İzmir ".

A fiera accoglierà i so visitatori cù cuncerti, teatru, pruiezioni di cinema, manifestazioni sportivi è divertenti finu à u 12 di sittembri.

A Fiera Internaziunale di Izmir (IEF) hà apertu e so porte per a 90a volta cù una cerimonia tenuta in u Teatru Open Air di Kulturpark. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a ceremonia di apertura. Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, Ministru di u Cummerciu Dr. Mehmet Muş, Vicepresidente di u Partitu Populare Republicanu Muharrem Erkek, u guvernatore di Izmir Yavuz Selim Köşger, u capu di a polizia di Izmir Mehmet Şahne, u procuratore generale di Izmir Kamil Erkut Güre, u presidente di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi İsmail Gülle, u presidente di a Camera di Cummerciu TOBB Mahmut Özgener, membru di l'Assemblea di u Partitu CHP è deputatu di İzmir Ednan Arslan, membru di u PM CHP Rıfat Nalbantoğlu, deputati di CHP İzmir Bedri Serter, Ministru Murat, Kani Beko, Sevda Erdan Kılıç, Kamil Okyay Sındır, Deputy Party AK Deputy Hamirman, Deputy AK Yİz Dağy Deputati İzmir Mahmut Atilla Kaya, Yaşar Kırkpınar, Necip Nasır, sindaci di distrettu, Vicepresidente di u Gruppu di Partitu IYI è Vicepresidente di İzmir Musavat Dervişoğlu, Presidente Provinciale CHP İzmir Deniz Yücel, Partitu IYI İzmir İzmir İzmir İzmir Presidente Provinciale, Presidente di u Partitu Pruvinciale Alizmir Hızmir U presidente provinciale di MHP İzmir Veysel Şahin, u presidente di l'unione di l'artighjani è l'artighjani di İzmir, Zekeriya Mutlu, a Camera di Cummerciu di İzmir M.P. U presidente di u Cumitatu Selami Özpoyraz, IEF Sponsor Principale Folkart A.Ş. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Mesut Sancak è invitati anu assistitu.

"Semu fieri"

In u so discorsu di apertura, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà dettu chì a Fiera Internaziunale di İzmir hè unu di i valori più arradicati di a Republica. Tunç Soyer, "In e parolle di u nostru Great Leader Mustafa Kemal Atatürk; Izmir International Fair hè stata creata per realizà i piani futuri di Turchia. Dunque, a gamma di a nostra riunione sta sera ùn hè micca limitata à e fruntiere di İzmir. A Fiera Internaziunale, chì hà furmatu u futuru di a Turchia dapoi novanta anni, cunnetta di novu u nostru paese è u mondu in İzmir. Veni à a vita in Kültürpark, chì Behçet Uz hà purtatu à İzmir è chì prutegemu cum'è i nostri ochji. Sò fieru è felice di esse cun voi à a novantesimu apertura di l'IEF ".

IEF hè reale cum'è a vita

Rimarchendu chì a fiera hà vistu innumerevoli innuvazioni è crisi glubale durante a so vita di quasi un seculu, Soyer cuntinueghja u so discorsu cusì : "U 17 di ferraghju di u 1923. A Republica ùn era ancu stata dichjarata. U Cungressu di l'Ecunumia di Izmir hà cunvucatu è i fundamenti di l'ecunumia turca sò stati custruiti in Izmir. L'annu hè u 1943. A Siconda Guerra Munniali facia strapazza à l'umanità. A Fiera di İzmir hà apertu e so porte ancu quellu annu. İzmir hà fattu a cosa quasi impussibile di fà è hà purtatu i stati in guerra fiancu à fiancu. In l'anni 1960 è 70, u mondu hà avutu una guerra fridda. In Izmir, i zitelli puderanu andà da u padiglione di i Stati Uniti à u padiglione sovièticu di stella rossa cù caramelle di cuttuni in manu. Questi vechji arburi di Kulturpark è u celu sopra elli abbracciavanu i scuperti più eccitanti di u mondu è i mumenti più tristi à u stessu tempu. L'umanità camminava nantu à a luna, ci sò stati rivoluzioni di l'infurmazioni. U muru di Berlinu hè cascatu. L'Unione Sovietica si disintegra. A marca tedesca hè obsoleta. E depressioni ecunomiche sò ghjunte una dopu à l'altru. I Beatles è a generazione 68 scuzzulate u mondu; E depressioni ecunomiche sò ghjunte una dopu à l'altru. A Fiera Internaziunale di İzmir hè sempre in piedi malgradu tuttu questu. Luntanu di sparisce, a nostra fiera hè diventata un specchiu chì ùn si vechja mai. Ciò chì succede in u mondu cuntinueghja à riflette ciò chì succede in İzmir è Turchia, è ciò chì succede in u nostru paese à u mondu per 90 anni. Forse questu hè ciò chì hà fattu a Fiera Internaziunale di İzmir una di e marche mundiali più preziose create da a Republica. Per esse reale cum'è a vita ".

U nostru duvere hè di fà IEF una marca mundiale

Dicendu chì IEF ùn hè micca un avvenimentu, ma un patrimoniu culturale di a cità, Soyer hà dettu: "IEF ùn hè micca solu un avvenimentu, hè un patrimoniu culturale di a nostra cità. Cum'è EXPO, hè una marca di fiera internaziunale. Hè per quessa chì ùn pudemu micca solu mantene a tradizione IEF. Hè u nostru duvere primariu di fà IEF una marca mundiale cum'è si merita. Ùn hè micca una coincidenza chì a tradizione di l'IEF hè natu in Izmir è hà campatu da 90 anni. In tutta a so storia, İzmir hè statu un portu cummerciale è culturale pioniere chì hà stabilitu è ​​allargatu i ligami di l'Anatolia cù u mondu. Hè evolutu è cambiatu grazia à i ligami forti chì hà cù u mondu. Sviluppò è si trasformò, ma ùn era micca abbastanza. Discriva a linea di l'orizzonte di u Mediterraniu è a Turchia. Si pò ancu dì: l'impronta di İzmir in u mondu hè stata più grande di a geografia di İzmir. U mutivu per chì Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà sceltu Izmir per fà u Cungressu di l'Ecunumia, induve sò stati posti i fundamenti di a Fiera Internaziunale di Izmir, hè dovutu à a storia prufonda di a nostra cità.

Ospiteremu ancu u Cumitatu Culturale di l'Unione Mondiale di i Municipalità.

Enfatizendu l'impurtanza di l'Izmir Business Days, chì anu urganizatu per a settima volta quist'annu, inseme à a Fiera Internaziunale di Izmir, u presidente Soyer hà continuatu cusì: "Quest'annu, urganizemu un avvenimentu mundiale impurtante inseme cù a Fiera Internaziunale di Izmir per a prima volta. Ospitendu u Summit Culturale di l'Unione Mondiale di i Municipalità a settimana prossima, ospiteremu i sindaci è i rapprisentanti culturali di e cità principali di u mondu. À a cima, discuteremu cumu pudemu usà a cultura cum'è un valore cumunu cum'è una leva per u sviluppu ecunomicu è una vita in armunia cù a natura ".

Arte è sport

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà dettu chì un'altra innuvazione in l'IEF hè u sport, chì urganizeranu attività sportive à fiancu à l'arti per a prima volta, è chì u Next Game Entrepreneurship Competition in u scopu di l'IEF ferà una cuntribuzione significativa à fà İzmir un centru di attrazione per l'industria creativa. .

65 paesi participanu

Enfatizendu chì Izmir hè una cità di demucrazia è libertà, u sindaco Soyer hà cunclusu u so discorsu cusì: "Izmir hè una cità di libertà. A nostra cità hè, da una banda, a donna amazona chì si ribellu contr'à l'inghjustizia. Hè ephedra. D’altronde, hè un’assemblea chì abbraccia culture è idee diverse. Hè una assemblea di u populu. Stu spiritu di İzmir è a nostra fiera chì unisci tutti, u so putere di riunisce e differenze ùn hè mai cambiatu. Organizzata ancu durante i ghjorni di a Siconda Guerra Munniali, a Fiera Internaziunale di İzmir apre e so porte unenduci tutti quist'annu. Quist'annu, 65 paesi participanu à u Summit di a Cultura è à u novantesimu IEF, chì avemu urganizatu cunsiderà tutte e misure contr'à a pandemia. Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk, Behçet Uz, è Reşat Leblebicioğlu, chì hà fattu a fiera vive dopu à ellu, Hulusi Naci Selek, Rauf Onursal, Selahattin Akçiçek, Enver Dündar, Faruk Tunca, Sefa Poyraz, Burhanettin Uluç, Enver Saatçiol, Rebi. Kibar, İhsan Alyanak, Cahit Günay, Ceyhan Demir, Burhan Özfatura, Yüksel Çakmur, Ahmet I commemorate Piriştina è Aziz Kocaoğlu cun gratitudine è rispettu. Vogliu sprime a mo gratitudine à l'Onorevoli Ministru di u Cummerciu, u Vicepresidente di u CHP è à tutti i nostri invitati, chì sò stati una fonte d'onore per noi unendu oghje à noi. Vogliu ringrazià tutte l'urganisazione è i mo cumpagni chì anu cuntribuitu. Custruemu u futuru inseme in a Fiera, chì cuntinuemu cun eccitazione per 90 anni, quì in İzmir per 90 anni. Vi salutu tutti cù u mo amore è u rispettu più sinceru, abbracciandusi è suscitandu a nostra speranza cumuna per i ghjorni megliu à vene ".

Özgener: "U nostru duvere hè di mantene a fiera viva è glurificàla"

U membru di u Cunsigliu di TOBB è u presidente di a Camera di Cummerciu di İzmir, Mahmut Özgener, hà enfatizatu chì l'IEF, chì i fundamenti sò stati posti da Mustafa Kemal Atatürk à u 1u Cungressu di l'Ecunumia, hè diventatu a porta di Turchia per u mondu. Özgener hà enfatizatu chì a fiera hà rializatu a so missione di esse una luce per u futuru è chì hè una marca mundiale cum'è l'urganizazione più impurtante di u paese. Özgener hà ancu nutatu chì hè assai preziosu chì a fiera accoglierà u Cumitatu Culturale di l'Unione Mondiale di i Municipalità quist'annu. Özgener hà dettu: "A fiera hè u valore più impurtante chì a nostra Republica hà purtatu à a nostra cità. Hè u nostru duvere di mantenelu vivu è glurificàlu ".

Gülle: "Ùn hè micca una coincidenza chì IEF hè in İzmir"

İsmail Gülle, presidente di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi, hà dettu: "Avemu mancatu e fiere fisiche chì ùn pudemu micca tene per un bellu pezzu per via di a pandemia. L'urganizazione fiera hè una tradizione assai arradicata è antica in İzmir. Sti terri, chì anu una perspettiva fiera di l'Imperu Ottumanu à a Republica cù millaie d'anni di storia cummerciale, sò diventati una cità assai impurtante preferita da i cummircianti cum'è cità portu. Sta tradizione cuntinueghja, è İzmir face una cuntribuzione significativa à e nostre esportazioni. In i primi sette mesi di l'annu, İzmir hè diventatu a seconda pruvincia più esportatrice cù e so esportazioni di più di 8 miliardi di dollari. İsmail Gülle hà dichjaratu chì ùn era micca una coincidenza chì u primu Cungressu di l'Ecunumia di Turchia hè statu tenutu in İzmir in u 1923 prima di a creazione di a Republica, è chì u primu centru fiera internaziunale hè statu stabilitu in İzmir, è hà cuntinuatu e so parolle cusì: finestra di l'esportatore à u mondu. Travagliendu inseme, pruduciendu è esportendu, purteremu u nostru paese à u livellu di i paesi prosperi inseme.

Male: "Inseme custruiremu u futuru"

Le vice-président de CHP, Muharrem Erkek, a déclaré qu'il avait eu l'occasion de connaître la culture mondiale à la foire, qu'il visitait fréquemment pendant sa jeunesse et sa jeunesse, et a déclaré : « L'IEF a un sens très précieux au-delà d'être une foire. Porta e tracce di a nostra repubblica. Semu fieri di assistisce à una storia tremenda sta sera. A fundazione di l'IEF hè basatu annantu à u Cungressu di l'Economia di Izmir. In più di a nostra indipendenza pulitica, a fiera hè a petra di a nostra indipendenza ecunomica. Oghje, urganizeghja fieri specializati assai grande in u so campu in u mondu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu. Cummemurà cun gratitùdine i merri chì ci anu fattu sente stu fiertà. U nostru presidente Tunç SoyerGrazie è a vostra squadra. Izmir passerà una maravigliosa dece ghjorni. Cumu dice u slogan, custruiremu u futuru inseme in pace ".

Köşger: "IEF hè a sangue di İzmir è l'Egeu"

U guvernatore di İzmir, Yavuz Selim Köşger, hà dichjaratu ch'elli sò entusiasmati d'apre e porte à u mondu per a 90a volta da İEF, chì hè identificata cù a cità, è hà dettu: "Spergu chì İEF, chì hà un locu indiscutibile in İzmir, hè chjamatu un. cità di cummerciu, tecnulugia, cultura è turisimu, serà benefica per a nostra cità è u nostru paese. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione di sta fiera, chì hà ancu dimustratu u successu di İzmir è u nostru paese in u campu di e fiere. U postu di prumuzione è cumunicazione in u cummerciu internaziunale hè innegabile. Unu di i migliori strumenti per ottene questu hè e fiere. L'IEF, induve a cumunicazione è a prumuzione pò esse fatta à u stessu tempu, hè a vita di Izmir è di l'Egeu ". Köşger hà ancu mintuatu l'impurtanza di u Summit di a Cultura di Izmir chì si terrà simultaneamente cù l'IEF è hà dettu: "Spergu chì u Summit di a Cultura, induve e boni pratiche sò spartuti è incuraghjiti in u mondu per rende e pulitiche culturali lucali sustinibili, serà fruttu".

Ministru Muş: "Travagliemu per purtà l'eredità di 90 anni in u futuru"

Ministru di u Cummerciu Dr. Mehmet Muş hà dichjaratu chì İzmir, a perla di l'Egeu cù u so patrimoniu culturale, u potenziale turisticu è e bellezze naturali, hè a cità simbulu di a nostra guerra d'indipendenza è u muvimentu di lotta naziunale guidatu da Gazi Mustafa Kemal Atatürk. Ricordendu chì İzmir ospita u Cungressu di l'Ecunumia Locale è Naziunale, Muş hà dettu: "Perchè hè u locu induve l'indipendenza ecunomica è i fundamenti ecunomichi di u nostru paese sò stati posti, hà un locu speciale in i nostri cori. L'Exhibition Domestic Goods, chì hè stata aperta cù u Cungressu di l'Ecunumia, hà stabilitu i primi passi di l'IEF. Questa fiera, chì hè di grande impurtanza per u nostru cummerciu è porta i primi à u nostru paese, hè stata dapoi 90 anni in Izmir. Hè per quessa chì travagliemu in stretta cooperazione cù i nostri amichi di tuttu u mondu per trasmette stu patrimoniu à e generazioni future.

U pianu d'azzione di Green Deal hè in diretta

Dichjarà chì ùn anu pussutu accoglie rapprisentanti ufficiali internaziunali à Izmir Business Days quist'annu per via di a pandemia, ma anu urganizatu i prugrammi in un ambiente virtuale, Muş hà dichjaratu ch'elli anu urganizatu parechje sessioni cù un cuntenutu riccu è ospitu ministri è diputati ministri di diversi paesi durante l'apertura in linea. In riferimentu à i disastri chì afectanu u mondu sanu, Muş hà dettu: "Questi disastri mostranu chì l'esseri umani duveranu agisce inseme cù a natura, micca contr'à a natura".

Tepecik Philharmonic Orchestra hà datu un cuncertu

À l'apertura di a fiera, l'Orchestra Filarmonica Tepecik, diretta da Hamdi Akatay, hà datu un cuncertu. U capu Hamdi Akatay hà dettu: "U nostru presidente, u fratellu maiò di quelli in a fila posteriore. Tunç SoyerU ringraziemu per avè datu questa opportunità ". Dopu à a cerimonia di taglio di nastri, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyervisitatu a fiera cù l'invitati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*