İmamoğlu: Aspittendu appruvazioni da Ankara per 300 Acquisti di Metrobus per 10 Mesi

U cumpratore di imamoglu metrobus aspetta l'approvazione da Ankara dapoi mesi
U cumpratore di imamoglu metrobus aspetta l'approvazione da Ankara dapoi mesi

Parlendu à a ceremonia di firma per 160 metrobus acquistati da İBB cù e so risorse, u presidente Ekrem İmamoğlu"Circa un annu fà, 300 milioni d'euros di autorità di prestitu in quantu à l'acquistu di 1 autobus da l'Assemblea IMM sò stati passati à l'unanimità. Sfurtunatamente, per 90-9 mesi, questu hè statu guardatu in Ankara, in a Presidenza. Ùn ci hè micca una sola risposta, nè un solu cummentariu ", disse. Dichjarà chì si dumandanu quale hè a "manu magica" chì impedisce l'approvazione di Metrobus è e novi richieste di taxi, İmamoğlu hà dettu: "Da quì, chjamu à u nostru guvernatore, à tutti i ministeri è à a Presidenza, chì sò l'autorità di l'istituzioni. chì mandanu rapprisentanti à UKOME: Ùn vittimizzate l'Istambuli. Sì vittimisimu u populu di Istanbul, u populu di Istanbul ùn ti cunnosce micca. Ùn vi scurdate micca questu. Ùn fate micca. Credimi, hè inutile. Fà vittime di 10 milioni di Istanbuliti ùn hè micca pulitica. Questu hè u cumpurtamentu chì tutti quelli chì dicenu "Amu assai sta cità, sò ancu innamuratu di sta cità" duveranu cumpiendu in modu rispunsevule. Aspittemu a stessa comprensione da tutti. Ùn impediscenu micca i sbagli fatti in u passatu da esse tenuti in contu. "Ùn lasciate micca piglià e nostre investigazioni è trasmettenu à l'ispettore di u Ministeru di l'Internu è lasciate chì aspittà quì per mesi", disse.

Una cerimonia di firma hè stata tenuta per l'acquistu di 160 autobus chì a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà aghjuntu à a flotta di metrobus di a cità cù e so risorse. U presidente di l'IMM, chì hà assistitu à a ceremonia di firma tenuta à u Garage IETT in Edirnekapı Ekrem İmamoğluhà sottolineatu a necessità di rinnuvà a flotta di metrobus. "Sfurtunatamente, certi rinnuvamenti, innuvazioni o passi chì devenu esse fattu sò stati trascurati in a nostra municipalità travagliendu cù una pianificazione strategica trà 2009 è 2019", hà dettu İmamoğlu, "Questa hè una scuperta assai triste. Nisun manager sanu vulia dì chì. Ma avemu da dì. Perchè? Cum'è què. È oghje, servemu in a linea di metrobus cù a nostra flotta, cù una media di 10 anni d'età è un chilometru mediu è un chilometru di 1 milione 150 mila, ancu cù alcuni di i nostri veiculi resistenti à 1 milione 700 mila chilometri. Tecnicamente, l'autobus chì anu superatu 1 milione di chilometri nantu à a linea di metrobus ùn deve micca operà quì è deve esse rinnuvatu. Ùn dicu micca questu. Questu hè u cummentariu di i nostri amichi tecnichi ", disse.

"PERCHU TENENU U PROCESSU APPROVATU DA L'ASSEMBLEA?"

Ricordendu chì a vechja flotta hà causatu difficultà à l'Istanbulisti di tantu in tantu è hà fattu soffrenu i citadini, İmamoğlu hà dettu:

"Per quessa, avemu vulsutu fà un passu avanti è accelerà stu prucessu. Circa un annu fà, una autorizazione di prestitu di 300 milioni d'euro in quantu à l'acquistu di 1 autobus da l'Assemblea IMM hè stata passata à l'unanimità. Sfurtunatamente, per 90-9 mesi, questu hè statu guardatu in Ankara, in a Presidenza. Nisuna risposta, mancu un cumentu. Perchè un prucessu chì esce da u parlamentu à l'unanimità è induve ognunu appruva cù una opinione cumuna è una mente cumuna si mette in attesa ? Lasciu à a cuscenza di u nostru populu, à l'interpretazione di u populu di Istanbul. Perchè? Perchè ùn guardemu micca i nostri autobus è i nostri clienti di metrobus dicendu: "Quale partitu avete vutatu?" Servimu 10 milioni di Istanbuliti. Quelli davanti à noi anu servitu ancu 16 milioni di Istanbuliti. Dunque, per furnisce questi servizii in u modu più sanu, per ùn disturbà u serviziu, è per assicurà tutta a sicurità di i nostri citadini in u megliu modu, ogni passu fattu per a continuità di u serviziu deve esse evaluatu in una supra-pulitica. modu è e decisioni deve esse fattu. Per i cunflitti pulitichi, alcune pratiche è decisioni chì allevianu i prublemi di l'Istambuli ùn deve esse impeditu. Moltu chjaru ".

"Quale hè sta manu magica?"

Enfatizendu chì cuntinueranu risolutamente à piglià i passi ghjusti in Istanbul, chì hè a pumu di l'ochju di a Turchia è di u mondu, İmamoğlu hà enfatizatu chì ci hè un prublema simili in u trasportu di Istanbul in relazione à i taxi. Dichjarà chì tutti sanu chì i taxi esistenti ùn sò micca abbastanza, İmamoğlu hà dettu: "A parte i cumenti di a persona chì parla in nome di u Ministeru in UKOME, ùn ci hè nimu chì ùn sapi micca chì u numeru di taxi ùn hè micca abbastanza è chì u taxi assolutu deve esse aghjuntu. Perchè i prughjetti chì avemu prisentatu in UKOME per aumentà u numeru di taxi ùn sò micca appruvati? Perchè? Chì mente hè questu? Serà discututu è discussatu novu in UKOME stu mese. Perchè hè desideratu per prevene questu in un ambiente induve 16 milioni d'Istanbulisti venenu in prima linea cù centinaie è millaie di lagnanze ogni ghjornu è induve a nostra ghjente aspetta un taxi per 45 minuti o 1 ora ogni ghjornu, in un locu cusì prominente? Sè qualchissia hà in mente, lasciate spiegà. Quale hè bluccatu ? Sò un ministeru sözcüAghju dumandatu ripetutamente se e dichjarazioni fatte da ellu appartenenu à ellu. Ùn aghju micca ricevutu una risposta cusì. Allora per quale si parla ? Quale hè sta manu magica ? Da quì, chjamu à u nostru guvernatore, à tutti i ministeri è à a Presidenza, chì sò rispunsevuli di l'istituzioni chì mandanu rapprisentanti à UKOME: Ùn vittimite micca u populu di Istanbul. Sì vittimisimu u populu di Istanbul, u populu di Istanbul ùn ti cunnosce micca. Moltu chjaru. Ùn ricunnosce micca. Ùn vi scurdate micca questu. Ùn fate micca. Quessi sò vacanti. Credimi, hè inutile. Ùn hè micca pulitica per vittimizà 16 milioni di Istanbuliti ", disse.

"ÙN PUBBLICITÀ DI TENERE FILE DI INVESTIGAZIONE"

Ripetendu chì sò pronti per a cooperazione per ogni passu da esse fattu in favore di Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Semu rispunsevuli è rispunsevuli di curriri à qualunque tavula ci sò invitati. Facemu ciò chì hè necessariu. Chi ama sta cità; Hè da riduce a ghjente, a vita, a vita, a salute è u cunfortu di sta cità. Questu hè u cumpurtamentu chì tutti quelli chì dicenu "Amu assai sta cità, sò ancu innamuratu di sta cità" duveranu cumpiendu in modu rispunsevule. Dunque, aspittemu a stessa comprensione da tutti in questu sensu ". Rispondendu à alcuni di i prublemi purtati à l'agenda, İmamoğlu hà dettu:

"Wow signore, hè finitu, hè fattu, nè signore cumpagnia di mantenimentu, nè questu, nè quellu. A definizione di tutte ste parolle, tutte isse rivendicazioni fatte da l’uppusizione, hè duie parolle : rumore stridulu. U rumore seccu sapete. Fighjate, firmaremu l'autobus fattu da e cumpagnie Otokar è Akia in Bursa. Ùn avemu micca firmatu per un dump di 65 milioni d'euro chì ùn sapemu micca ciò chì hè, chì costa quasi 1 miliardi di lire in i soldi d'oghje. Or, ùn entremu micca un travagliu chì ùn sapemu mancu cumu hè statu ottenutu, chì hà decine di punti d'interrogazione in questu, è chì ancu per anni, una decisione chjara è opinione ùn si pò piglià in quantu à a so investigazione. Davanti à 16 milioni di persone, firmamu un affari chì avemu da cumprà cù u nostru propiu capitale, dendu un prezzu sottu à u costu apprussimativu, in un prucessu realizatu in modu trasparente è cun licitazione aperta - ringraziemu e duie cumpagnie. . Dunque, a ricetta hè una sola: rumore seccu. Ùn fate micca u sonu seccu; Pigliate questi per esempiu. Ùn fate micca u sonu seccu; Ùn impediscenu micca i sbagli fatti in u passatu da esse tenuti à contu. Ùn lasciate micca piglià e nostre investigazioni, trasmettenu à l'ispettore di u Ministeru di l'Internu, è lasciate ch'elli aspittà quì per mesi. Fendu un sonu seccu; Lotta per chì una decisione chì hè stata appruvata à l'unanimità da u nostru Parlamentu ùn sia ritardata. Ùn fate micca un rumore seccu ".

« DIO À QUELLI FACEN U RUMU SECCU ; DIVERTITI"

Rimarchendu chì i veiculi sò pruduciuti in Turchia è sò cumprati à un prezzu sottu à u so costu apprussimativu, İmamoğlu hà dettu: "Stanu godendu u piacè di prisentà i so veiculi perfetti à Istanbul spinghjendu a so tecnulugia à u più altu livellu. Dicu à quelli chì facenu u rumore seccu; In duie parolle, piacè. Collaborate cun noi in altre cose chì vi piacerà. Perchè? Per a pace, a vita, a felicità è a vita sana di 16 milioni di Istanbuliti ", disse. IETT General Manager Alper Bilgili hà ancu spartutu infurmazioni nantu à e caratteristiche di i veiculi è i prucessi di pagamentu in u so discorsu. Dopu à i discorsi; İmamoğlu, Bilgili, Otokar General Manager Serdar Görgüç è Akia Transportation İç ve Dış Tic. Inc. U General Manager Remzi Baka hà firmatu accordi in quantu à l'acquistu di veiculi. İmamoğlu è a delegazione accumpagnata anu esaminatu i novi veiculi di metrobus.

PRIMA CONSEGNA À U NOVU ANNU

L'età media di i veiculi 670 chì travaglianu nantu à a linea di metrobus di IETT, unu di l'affiliati di IMM, hè aumentatu à 10. Quandu a Presidenza ùn hà micca appruvatu u prestitu straneru di 300 milioni d'euro per i veiculi 90 per rinnuvà i metrobuses, chì hà causatu intense lagnanze, per mesi, IETT hà pigliatu l'azzione per cumprà autobus cù i so risorse. In u risultatu di l'offerta tenuta u 5 d'Aostu 2021 è trasmessa in diretta, l'offerta di a cumpagnia Otokar per 21 autobus cù una lunghezza di 100 metri è l'offerte di a cumpagnia Akia per 25 autobus cù una lunghezza di 60 metri sò stati appruvati. L'autobus Otokar di 21 metri di lunghezza da cumprà avarà una capacità di 200 passageri. I veiculi attualmente utilizati sò 18,5 metri è 185 passageri ponu viaghjà à u stessu tempu. 25 autobus Akia cù una lunghezza di 60 metri anu una capacità di 280 passageri. L'autobus attualmente utilizati sò 26 metri, ma ponu purtà 225 passageri. L'autobus, u 15 per centu di i quali sò pagati in anticipu è u restu hè acquistatu cù una maturità di 72 mesi, saranu spediti da i primi mesi di u 2022.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*