SUNGUR Air Defense Missile System entra in l'inventariu TAF

U sistema di missile di difesa aerea sungur entra in l'inventariu tsk
U sistema di missile di difesa aerea sungur entra in l'inventariu tsk

U Sistema d'Armi SUNGUR, una nova generazione di Sistema di Missile di Difesa Aerea di Cortu Gamma sviluppatu da Roketsan, hè destinatu à esse aghjuntu à l'inventariu di e Forze Armate Turche in 2021.

SUNGUR, chì furnisce a difesa aerea à bassa altitudine, à corta distanza di unità mobili è fissi è facilità in u campu di battaglia è in a zona posteriore, hà sappiutu di distrughje u mira di l'aria à alta velocità cù un colpu cumpletu à a distanza massima è l'altitudine in i testi di tiru. realizatu in ferraghju 2021. Mentre chì u prucessu di qualificazione di a linea di produzzione seriale di u sistema, chì pò facilmente sustene l'unità devolute per esse un elementu mobilizatu, cuntinueghja, i testi in terra è i testi di volu sò previsti per esse cumpletu prestu.

U missile di difesa aereo 8-chilometer-range utilizatu in u sistema si distingue cum'è a funzione più impurtante chì distingue SUNGUR da i so contraparti. Mentre chì u sistema di missile aumenta a precisione di u colpi di mira cù a so tecnulugia Imaging Infrared Seeker (IIR), hà ancu un vantaghju impurtante in a distruzzione di miri aerei cù a so testata, chì hà una putenza splussiva più altu ch'è u sistema simile dispunibule in l'inventariu. . In novu, u sistema di propulsione, chì li permette di esse efficace à una distanza più larga di i so contraparti, è l'usu di mira, chì permettenu à l'utilizatori di detectà è vede u mira da una longa distanza prima di sparà, sò altre tecnulugia chì aumentanu l'efficacità. è a probabilità di colpi di u missile.

Avè u Sistema d'Identificazione Friend-Foe (IFF) chì permette l'aghjurnamentu, SUNGUR offre ancu diversi vantaghji à l'utilizatori cù a so capacità di chjappà nantu à u mira prima di sparà è di scurdà di u focu. SUNGUR, chì pò esse integratu cù u Sistema d'Avvisu Precoce è di Commandu è Controlu di a Difesa Aerea (HERİKKS-6), pò dunque eseguisce un compitu cumplettamente integratu cù altre unità in u campu di battaglia.

U sistema di missile, chì cuntinueghja à travaglià nantu à a so integrazione cù e plataforme maritime è aeree, hè stata integrata in u Tactical Wheeled Armored Vehicle VURAN in un cortu periodu di 3 mesi, cum'è una piattaforma di terra, in u quadru di i bisogni urgenti di u TAF. Distinguendu da i so pari cù a so alta manuvrabilità, i miri putenziali di SUNGUR includenu piattaforme aeree à ali fissi è rotanti è Veiculi Aerei Unmanned.

Specificazioni tecniche di u sistema d'arme SUNGUR

  • Gamma Massima Effettiva: 8 km
  • Portata minima effettiva: 500 m
  • Altitudine effettiva: Finu à 4 km (sopra u livellu di u mari)
  • Seeker Infrared Imager Seeker: (IIR)
  • Tempu di reazione: < 5 sec

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*