Siate Pazienti per adattà à l'educazione Face-to-Face

esse pazienti per adattà à l'educazione in faccia
esse pazienti per adattà à l'educazione in faccia

I sperti dichjaranu chì i studienti ponu scuntrà prublemi di motivazione cù l'iniziu di l'educazione in faccia, chì hà pigliatu una longa pausa per via di a pandemia, è ricumandenu chì u zitellu sia datu u tempu è e famiglie sia pazienti.

Sicondu i sperti, e famiglie anu da parlà à i so figlioli nantu à e difficultà ch'elli sperimentanu è cumu si ponu esse risolti per motivà. Anu da esse datu l'uppurtunità di scuntrà cù i so amichi in picculi gruppi.

U psicologu clinicu specialistu Duygu Barlas da l'Università Üsküdar NP Feneryolu Medical Center hà fattu valutazioni nantu à i prublemi di motivazione chì emergenu in l'educazione facciale chì hà cuminciatu dopu à un bellu pezzu.

Riturnà à e regule di aula pò forza

Ricordendu chì i zitelli anu iniziatu l'educazione in faccia dopu à circa 1,5 anni per via di a pandemia, Duygu Barlas hà dettu: "L'apertura di e scole dopu un bellu pezzu pò purtà à diversi prublemi di adattazione in i zitelli. Prima di tuttu, u zitellu chì hè stata alluntanatu da u sistema educativu formale per mesi pò esse espertu di difficultà à adattà à l'ambiente di aula di novu, cum'è l'ambiente di participazione à a lezziò cambierà. "Dificultà pò esce in u prucessu di un zitellu chì hè abituatu à sente e lezioni davanti à un urdinatore in casa, vultendu à l'ambiente di aula è e regule di aula". hà avvistatu.

I prublemi di adattazione suciale ponu accade

Siconda, se a distanza trà a scola di u zitellu è a casa hè longa, Duygu Barlas hà nutatu chì u zitellu duverà viaghjà una longa distanza per ghjunghje à a so scola di novu è disse:

"Per quessa, un zitellu chì hà ricivutu l'educazione via l'urdinatore per un tempu pò avè da trattà cun un stressor cum'è u "traffic" di novu. Inoltre, cum'è a distanza trà a scola è a casa hè sparita durante a pandemia, u tempu di veglia di u zitellu per l'educazione hè ancu cambiatu. U zitellu, chì avà deve esse svegliatu à una ora prima di novu, hà da piglià u tempu per adattà à questu prublema. In terzu, u prublema di l'adattazione à longu ore di scola pò esse mintuatu. Un zitellu chì hè statu separatu da i so cumpagni per un bellu pezzu hè previstu di avè prublemi di adattazione suciale. "Hè previstu chì i zitelli chì anu difficultà à regulà e relazioni interpersonali avarà più difficultà in questu sensu".

Duygu Barlas, chì hà datu cunsiglii à i genitori nantu à l'aumentu di a motivazione di a scola di i so figlioli in questu novu periodu, hà nutatu chì ùn saria micca realisticu à aspittà chì u zitellu, chì hà una seria perdita di motivazione per andà à a scola è sente e lezioni, cambia di colpu. è ripiglià a so vechja motivazione.

U zitellu deve esse datu tempu è pacienza.

Dichjarà chì una situazione straordinaria dura da quasi 1.5 anni, Duygu Barlas hà dettu: "Mentre i zitelli sò appena abituati à l'educazione di a nova generazione, avà sò in transizione à l'educazione di a vechja generazione. Per questu è altri motivi, serà necessariu di pacienza per un tempu per a motivazione di i zitelli per ghjunghje à u livellu desideratu. Per aumentà a motivazione di u zitellu, u zitellu deve esse ricurdatu prima chì a motivazione bassa hè naturali è deve esse dettu di dà u tempu. Allora, deve esse aiutatu à stabilisce scopi realistichi è chjuchi chì pò ghjunghje. Per esempiu, i scopi chì u zitellu pò ghjunghje deve esse determinatu, cum'è l'ore di travagliu è a quantità di studiu. L'accettazione è l'inclusione di l'emozioni di i zitelli durante stu periodu hà ancu un effettu crescente nantu à a motivazione di u zitellu à longu andà ". disse.

Ascolta sti suggerimenti per a motivazione!

U psicologu clinicu espertu Duygu Barlas hà listatu i punti da cunsiderà quandu aumenta a motivazione cum'è seguente:

  • Anu deve accettà chì l'emozioni è i cumpurtamenti chì i so figlioli sperimentanu mentre si adattanu à una nova situazione sò inizialmente naturali, è anu da dì à i so figlioli.
  • Assicuratevi di scuntrà i vostri figlioli dopu a scola senza dumandà troppu dumande. sohbet Duveranu. Anu da sente i so prublemi senza ghjudicà è fà sentenu sustinuti.
  • Anu definitu di parlà à i so figlioli nantu à e difficultà chì anu sperienze è cumu si ponu esse risolti.
  • Anu definitu da inizià a transizione à u novu ordine cù cambiamenti minori.
  • A dumanda di l'opinioni di i so figlioli quandu discute u novu ordine aumenterà a cooperazione di i zitelli è i genitori è facilità u prucessu di adattazione.
  • Sè pussibule, duveranu stà in cuntattu cù i so prufessori per adattà à a classe.
  • Anu da esse permessi di scuntrà cù i so amichi più spessu in picculi gruppi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*