A Settimana Europea di a Mobilità Cuntinueghja cù a Conversazione in Ciclismo

a settimana europea di a mobilità cuntinueghja cù u spettaculu di bicicletta
a settimana europea di a mobilità cuntinueghja cù u spettaculu di bicicletta

À a discorsu nantu à "Ciclicizazione sicura in u trafficu" tenuta à Selçuk Efes Urban Memory in u 16-22 di settembre di a Settimana Europea di a Mobilità, l'avucatu Didem Altınel, Adnan Barım è Ayşe Barım, chì anu visitatu 54 cità nantu à a so bicicletta, è Ali Kantarcı, chì hà visitatu 81 cità nantu à a so bicicletta, hà spartutu a so cunniscenza è l'esperienze cù i participanti.

BICICLETTA SIGNIFICA LIBERTÀ

Adnan Barım hà dichjaratu in l'intervista chì hà fattu u ciclismu un modu di vita per 10 anni; "Aghju in bicicletta da a mo zitiddina, ma aghju cuminciatu à andà in bicicletta attivamente 10 anni fà. Mi piaceva soprattuttu à andà in bicicletta in muntagna, induve simu in cuntattu cù a natura. Prima, avemu principiatu in bicicletta a dumenica cù i mo amichi intimi. Allora avemu furmatu una squadra cù i ciclisti in Selçuk. Emu cuminciatu à andà in lochi più distanti, in pruvince circundante. U ciclismu ùn solu libera a vostra ànima, ma vi dà ancu novi amicizie ", disse. Adnan Barım hà ancu sottolineatu chì quelli chì volenu usà una bicicletta ùn deve micca lascià i so caschi, occhiali è pneumatici di scorta cun elli per un viaghju bonu è sicuru.

Ayşe Barım, un altru nome chì face u ciclismu un stile di vita in Ephesus Selçuk, hà dichjaratu ch'ella piace a bicicletta; "Cum'è un ciclista in u trafficu, avete da assicurà a vostra propria sicurità prima. "Ubitate tutte e regule cum'è un cunduttore di veiculu", disse.

L'avucatu Didem Altınel hà dichjaratu chì l'accordi legali sò stati fatti cù a bicicletta diventendu un mezzu di trasportu; "Prima di tuttu, ùn deve esse scurdatu chì a bicicletta hè un mezzu di trasportu cum'è qualsiasi altru veiculu. I ciclisti anu ancu esse rispettati in u trafficu. Cù a lege, e restrizioni di età sò state ancu introdutte per l'usu di e biciclette. L'età di usu di e biciclette nantu à l'autostrade hè dichjarata cum'è 11. Se ùn ci hè micca una strada riservata à i ciclisti, deve esse aduprata a strada dritta ".

Ali Kantarcı, chì hà viaghjatu 81 cità in bicicletta, hà dettu l'impurtanza di u tempu per viaghjà in bicicletta; "Avemu ancu andatu à l'esteru cù 81 cità in bicicletta. A disciplina hè assai impurtante in i tour. Stamu prima matina. Avemu stallatu tende induve andemu. Avemu dinù a pussibilità di cunnosce a natura. Sapemu ancu a fauna salvatica. Facemu novi amichi ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*