A Cumpetizione Munniali d'Orientazione di a Ghjuventù Respirarà

A Cumpetizione Mundiale d'Orientazione di a Ghjuventù serà mozzafiato
A Cumpetizione Mundiale d'Orientazione di a Ghjuventù serà mozzafiato

U Campionatu Mondiale di Orientamentu di a Ghjuventù si terrà trà 4-10 settembre cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli. U campiunatu, chì serà realizatu cù a participazione di 31 atleti di 270 paesi, principiarà da a piazza di a cità di Izmit.

CAMPIONATO MONDIALE D'ORIENTAZIONE GIOVENTÙ

U lanciamentu di u JWOC 2021 Junior World Orienteering Championship hè statu tenutu à Maide Restaurant. U viceguvernatore di Kocaeli Ali Ada, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli Yaşar Çakmak, u presidente di a Federazione d'Orientazione Turca Hacer Akyüz, u vicepresidentu di a Federazione Internaziunale di Orientazione Tatyana Kalender, u direttore di l'avvenimentu di u Campionatu Mondiale di l'Orientazione di a Ghjuventù è u Cunsigliu di Relazioni Estere di a Federazione Turca di Orienteering. Presidente Gökhan Ünal Amateur, U presidente di a Federazione di i Clubs Sportivi Murat Aydın, u Direttore Provinciale di a Ghjuventù è u Sport Kocaeli İbrahim Aktürk è i dirigenti di filiale, u Capu di u Dipartimentu di i Servizii di Ghjuventù è Sporti Şemsettin Yıldırım anu assistitu.

31 ATLETI DI 270 PAESI

Cù u sustegnu di u Dipartimentu di a Ghjuventù è i Servizi Sportivi di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, u Campionatu Mondiale di Orientazione di a Ghjuventù JWOC 2021 serà urganizatu da a Federazione Turca di Orientazione è u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport. L'urganisazione, in quale un totale di 31 persone participaranu, cumprese 270 atleti è squadre tecniche di 349 paesi, partenu da u centru di a cità di Izmit. A cerimonia di premiazione di u campiunatu, chì durà per 7 ghjorni, serà tenuta u 10 di settembre in Gebze.

"Ospitemu un avvenimentu impurtante"

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, Yaşar Çakmak, hà dichjaratu chì, cum'è Kocaeli, sò assai felici d'ospitu u Campionatu Mondiale di Orientazione di a Ghjuventù, è hà dettu: "In quantu à a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, simu fieri d'ospitu u Campionatu Mondiale di Orientazione di a Ghjuventù, chì ùn pudia esse realizatu in 2020 è hè stata posposta à questu annu per via di a pandemia. I nostri amichi anu cuminciatu u so travagliu mesi fà per accoglievi in ​​Kocaeli in u megliu modu pussibule. In u risultatu di i scontri tenuti cù l'ufficiali di a Federazione Internaziunale di Orientazione Mundiale, e piste, l'areni, i punti di partenza è di fine sò stati determinati cun cura. Parechje più dettagli tecnichi cum'è u trasportu, a stampa di carte, u timing, u centru di l'avvenimenti emergenu com'è u risultatu di u travagliu cumuni. 2021 atleti di 31 paesi participeranu à u Campionatu Mondiale di Orientazione di a Ghjuventù 270 chì si terrà in a nostra cità. Comu pudete vede, urganizemu un altru campionatu assai cumpletu è ben assistitu in Kocaeli. Credu sinceramente chì esceremu da questa urganizazione cù una cuscenza limpida, grazia à i sforzi diligenti è autosacrifici di i nostri ufficiali è amichi di a federazione ".

"CORTAGE E CERIMONIA D'APERTURA"

Çakmak hà dettu chì u campionatu si svolgerà nantu à e piste determinate in Izmit è Gebze trà u 4 è u 10 di settembre, Çakmak hà dettu: "I nostri atleti participaranu à a Sprint Race in u centru di a cità di Izmit, è in a qualificazione di a media distanza è a finale finale in u centru di Izmit. Gebze Mudarlı. Ensuite, les étapes de course longue distance et à relais se dérouleront à Gebze Denizli. U sabbatu, u 4 di settembre, faremu un corteghju è una ceremonia d'apertura in a nostra piazza di a cità in u centru di Izmit. In a nostra cerimonia d'inaugurazione, prima di tuttu, i nostri atleti feranu un cortu in u centru di a cità induve purteranu e bandiere di i so paesi. Cù l'entrata di l'atleti in a piazza Izmit City, l'atleti di ogni paese participante seranu presentati è mettenu i so bandieri di u paese nantu à e zone vicinu à u palcuscenicu. À a ceremonia d'apertura, chì pensamu di trasfurmà in una festa visuale, i spettaculi di scena saranu per presentà a cultura turca à i nostri invitati da l'esteru.

"KOCAELİ ERA SEMPRE CU NOI"

Dichjarà chì Kocaeli ospita un avvenimentu impurtante, u presidente di a Federazione Turca di Orientazione, Hacer Akyüz, hà dettu: "Eramu assai entusiasmati quandu avemu dumandatu u Campionatu Mondiale di Ghjuventù. A nostra gioia hè aumentata ancu di più quandu hè statu determinatu chì si terrà in Turchia in 2020. Allora cuminciaru i nostri discorsi. L'unità di l'istituzioni è u sustegnu di u guvernu lucale sò assai forti quì. Avà avemu ghjuntu à l'ultima tappa di sta urganizazione. Da oghje, a nostra urganizazione hà iniziatu. 7 paesi sò venuti quì per campeghju. 31 atleti da 270 paesi cumpetenu per u campiunatu. Un prucessu di travagliu seriu hà fattu in Kocaeli. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Kocaeli per u so sustegnu.

"I ghjovani aspettanu a corsa cù quattru ochji"

Esprimendu chì i ghjovani aspettanu a corsa, u vicepresidentu di a Federazione Internaziunale di Orientazione, Tatyana Kalender, hà dettu: "L'orientazione hè un sport difficiule. Kocaeli hè una cità assai adattata per questu sport. A so natura hè adattata per stu sport. Sta razza hè assai impurtante per i ghjovani. I ghjovani sò impazienti perchè ùn pudia micca esse fattu in 2020 per via di a pandemia. Tutti aspettemu sta corsa. L'ochji di u mondu sanu seranu nantu à queste razze. Vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione è a Municipalità Metropolitana di Kocaeli per u so sustegnu. Vogliu successu à tutti i nostri atleti in e corse ", disse.

"KOCAELİ hè una cità di sport"

Indittendu chì Kocaeli hè una cità sportiva, u vice-guvernatore Ali Ada hà dettu: "U Campionatu Mundiale d'Orientazione di a Ghjuventù ùn pudia esse tenutu in 2020 per via di a pandemia. U Campionatu Mundiale d'Orientazione di a Ghjuventù si terrà quist'annu in a nostra cità. Hè impurtante per noi chì l'urganizazione chì si terrà trà 4-10 di settembre hè in Kocaeli. Serà un indicazione chì Kocaeli ùn hè micca solu una cità industriale, ma una cità sportiva. In questu cuntestu, avemu cura chì l'avvenimentu si faci in a nostra cità. Felicita à tuttu u persunale, in particulare u nostru sindaco metropolitanu di Kocaeli Tahir Büyükakın, chì hà cuntribuitu. Vogliu successu à i nostri atleti ", disse.

orientazione

L'orientazione, chì include truvà direzzione cù l'aiutu di carte, hè un sport contra u tempu. Ancu s'ellu pò esse fattu in diverse cundizioni di u terrenu, stu sportu hè di solitu praticatu in i zoni forestali. L'atleti pruvate à ghjunghje à l'ugetti indicati nantu à a mappa di l'area di cumpetizione data à elli, rispettivamente è u più prestu pussibule.

PROGRAMMA DI CONCURRENZA;

  • 4 Settembre 2021 Corti è Cerimonia d'Apertura Piazza di a cità di Izmit
  • 5 settembre 2021 Sprint Race Izmit Merkez (Piazza di a cità)
  • 6 settembre 2021 Corsa di qualificazione di media distanza (Gebze - Mudarlı Village)
  • 7 di settembre di u 2021 Corsa Finale di Media Distanza (Gebze - Mudarlı Village)
  • 8 settembre 2021 Ghjornu di riposu
  • 9 settembre 2021 Corsa di qualificazione lunga distanza (Gebze – Denizli Village)
  • 10 Settembre 2021 Staffetta è Cerimonia di Premiazione (Gebze – Denizli Village)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*