IMM mette in serviziu i taxi marittimi ambientalisti à a fine di stu mese

A nova generazione di taxi marittimu ambientale vene
A nova generazione di taxi marittimu ambientale vene

IMM metterà in serviziu i taxi marittimi pruduciutu à u Cantieru Haliç à a fine di stu mese. I veiculi di nova generazione è amichevuli di l'ambiente sò appositamente pensati per esse facilmente utilizati da e persone disabili, famiglie cù passeggini è ciclisti. I prezzi di i taxi per esse accessu via l'applicazione mobile seranu determinati in UKOME. Dopu à sei mesi, u mudellu di taxi minibus serà cambiatu.

A pruduzzione hà iniziatu in ghjennaghju è hè stata annunziata à u publicu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul. Ekrem İmamoğlu I taxi marittimi introdotti da anu passatu cù successu a prova di guida. Ottu di i 50 taxis pruduciuti à u Cantieru Navale Haliç cumincianu à serve à a fine di stu mese. I taxi, chì sò destinati à serve à tutti invece di a classe di redditu superiore, passanu à u mudellu di minibus in sei mesi.

STA ORA ÙN SERÀ LUSSU

I taxi marittimi ùn anu più appellu solu à u gruppu di redditu superiore. L'obiettivu hè di mantene e tasse da esse determinate in UKOME à un livellu raghjone per chì tutti ponu prufittà di elli.

LOCALE È AMBIENTALE

U disignu di i taxi marittimi, chì sò pruduciuti interamente in u locu in u Cantiere Navale Haliç, appartene à u Direttore Generale di City Lines Sinem Dedetaş. I taxi marittimi, tutti i travagli di ingegneria chì sò stati implementati in a cumpagnia, attraeranu ancu l'attenzione cù e so caratteristiche ecologiche. Cinque di i taxi marittimi cunsumanu 3 litri di carburante per chilometru è operanu à l'electricità.

ÙN SERA DIPENDENTE DI U SCAFFOLD

In più di u serviziu di taxi, i taxi marittimi permettenu l'usu di u mare in i lochi induve u trasportu publicu ùn viaghja micca. Facilità u trafficu di i veiculi è aumenterà l'usu di a strada marittima. Cù u so designu chì pò attraccate in ogni locu, eliminerà a dipendenza da u molo è farà a diferenza scendendu è scendendu induve vulete.

NESSUN OBSTACULO

Durante a cuncepimentu di i veiculi, a cura hè stata presa per assicurà chì eranu cunfortu è appellu à tutti i gruppi di disabilità. E persone disabili, famiglie cù passeggini, veiculi alimentati da batterie è ciclisti puderanu aduprà facilmente i taxi marittimi di nova generazione.

SERÀ CHIAMATA VIA APPLICAZIONE MOBILE

Quelli chì volenu usà i taxi di mare, chì u primu test drive hè accadutu u 30 d'aostu, farà una chjama via l'applicazione mobile. In a prima tappa, i chjami seranu pussibuli da 98 pilastri. In seguitu, l'applicazione serà allargata è i passageri puderanu cullà è scende da ogni locu chì volenu. Dopu à sei mesi, u mudellu di minibus di taxi spartutu serà cambiatu.

TOTALE 50 TAXI

Per avà, 50 taxi marittimi sò previsti per furnisce u serviziu. 8 taxis seranu messi in serviziu à a fine di sittembri, è un totale di 45 taxis seranu messi in serviziu à a fine di l'annu. Cinque mudelli elettrici si uniscenu à a flotta in ferraghju 2022.

CAPACITÀ 10 PASSAGERI

I taxi marittimi chì purtaranu dece passageri averà dui persunali, un capitanu è un marinaru. Ci saranu ancu e donne marinerie trà questi persunale.

I RESIDENTI ISTABUL SCEGLIU U SO COLORE

U culore di u primu taxi marittimu cuncepitu è ​​pruduttu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul hè statu sceltu da i Istanbuliti. U culore blu, chjamatu "Bosphorus", hà ricevutu u 150 per centu di i 36 mila voti totali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*