U missile anti-nave ATMACA aghjunghjera forza à e forze navali turche

missile anti-nave Hawk
missile anti-nave Hawk

ATMACA Anti-Ship Missile, sviluppatu da Roketsan è incarnendu i rializazioni di a tecnulugia d'oghje, hè prontu à entre in l'inventariu dopu avè distruttu cù successu u mira in a prova di tirò. ATMACA, chì rinfurzà e plataforme navali muderne cù a so longa distanza, a pista bassa è a precisione alta di u mira, hè prevista per esse furnita à e Forze Navali Turche in a seconda mità di u 2021.

ATMACA, chì a prima prova di volu hè stata realizata in 2016, hà finitu cù successu e teste di u focu durante u periodu di sviluppu. A prima prova di tiru di ATMACA, per a quale u cuntrattu di pruduzzione seriale hè statu firmatu u 29 d'ottobre di u 2018, hè stata realizata da TCG Kınalıada in nuvembre 2019. Infine, in a prova realizata cù a cunfigurazione di testa in diretta in u ghjugnu 2021, ATMACA hà distruttu cù successu u mira. ATMACA, chì i testi di qualificazione di u produttu sò stati cumpleti cù successu, hè stata pronta per a produzzione di massa è serà in l'inventariu di e Forze Navali Turche in un futuru vicinu.

ATMACA, un missile guidatu mudernu chì pò esse usatu in tutte e cundizioni climatichi, hè resistente à contramisuri; Include capacità di aghjurnamentu di destinazione, riattaccu è annullamentu di a missione. Inoltre, grazia à u sistema avanzatu di pianificazione di a missione (routing 3D), pò esse efficace contr'à miri fissi è mobili. Utilizendu u Sistema di Posizionamentu Globale, Unità di Misura Inerziale, Altimetru Barometricu è Altimetru Radar Sottosistemi, ATMACA usa u so cercadoru di radar attivu per truvà u so mira cù alta precisione.

Cù una distanza di più di 220 chilometri, ATMACA presenta ancu una minaccia maiò per i miri fora di a linea di vista. ATMACA; daretu à a so capacità di aghjurnamentu di destinazione, riattaccu è annullamentu di a missione hè u so ligame di dati avanzatu è mudernu. In più, in u sistema chì pò prisentà u prufilu compitu; Ci sò ancu modi operativi di timing u mira, chjappà u mira è spara u mira.

ATMACA hè ancu una diferenza cù u so disignu strutturale. U missile guidatu hè statu cuncepitu cù tecnulugii di materiale compositu per riduce u so pesu è aumentà a so forza strutturale in cunfurmità cù e tecnulugia di sviluppu, è sti tecnulugii sò stati utilizati à u massimu in a produzzione di missile.

In u periodu chì vene, Roketsan hà u scopu di migliurà e so capacità cù versioni di ATMACA equipate cù equipaghji cum'è Infrared Seekers è Dual Seekers. Per d 'altra banda, a diversità di a piattaforma serà aumentata cù versioni chì ponu esse lanciate da sottumarini è sistemi di lanciamentu verticale. Roketsan cuntinueghja à travaglià cun alta motivazione per aumentà ulteriormente l'altu tassu di naziunalità di ATMACA in u periodu à vene, minimizendu cusì a dependenza straniera à u livellu massimu.

Specificazioni tecniche di ATMACA

Lunghezza: 4,3 - 5,2 metri
Pesu: < 750 kilogrammi Gamma: > 220 chilometri
Guida: ANS * + GCS * + Altimetru Barometricu + Altimetru Radar
Tipu di Warhead: Azzione di particelle altamente esplosive, Azzione di penetrazione
Pesu di testa: 220 chilò
Datalink: Target Update, Riattaccu, Abilità di Cancellazione di Missione
Cercatore: RF attivu

*ANS: Sistema di Navigazione Inerziale
* GPS: Sistema di Posizionamentu Globale

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*