Istanbul hà cuminciatu à l'annu di l'educazione in u trafficu

Istanbul hà iniziatu l'annu accademicu senza prublemi in u trafficu
Istanbul hà iniziatu l'annu accademicu senza prublemi in u trafficu

IMM hà gestitu u trafficu di Istanbul da AKOM, partendu da l'ora matina di u primu ghjornu di scole. Travagliendu in cuurdinazione cù a pulizza, a gendarmeria, l'Autostrade è e camere di i cummercianti, l'accidenti è e strade bluccate sò stati immediatamente intervenuti. I veiculi di trasportu publicu, chì furnenu serviziu gratuitu, anu attiratu l'attenzione di i citadini. Ùn ci era micca un grande trafficu.

In Istanbul, 7 milioni 60 mila 2 studenti è 819 mila 443 maestri cuminciaru a lezioni u 198 di settembre in 165 mila 6 scole. 324 mila studienti sò stati trasportati à e so scole da 18 mila navette. Oghje, per minimizzà l'usu individuale di i veiculi, riduce a carica di trafficu è incuragisce u trasportu sicuru, i servizii di trasportu publicu sò furniti gratuitamente trà 06.00 è 14.00.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà gestitu u trasportu è u trafficu in tutta a cità da u Centru di Coordinazione di Disastri (AKOM) da 06:00 di a mattina. U Sicritariu Generale İBB Can Akın Çağlar, Vice Segretarii Generali İbrahim Orhan Demir è Murat Yazıcı, Capu di u Dipartimentu di Trasportu Utku Cihan, Capu di u Dipartimentu di Manutenzione Stradale è Coordinazione di Infrastrutture Seyfullah Demirel, Capu di Brigata di Pompieri Remzi Albayrak hà furnitu a coordinazione di u trafficu in tutta a cità per 4 ore. .

Rappresentanti di a Pulizia di Istanbul, u Comandante di Gendarmeria Provinciale, a Direzzione Generale di l'Autostrade, l'Unione di i Cummercianti è Artigiani di Istanbul (İSTESOB), a Camera di Cummerciu di Istanbul (ITO), l'Operatori di Veiculi di u Serviziu Pùblicu di Istanbul (İSAROD) eranu ancu presenti à AKOM per a coordinazione di u trafficu. . Travagliendu in coordinazione, l'accidenti è e strade bluccate sò subitu intervenuti. I veiculi di trasportu publicu, chì furnenu serviziu gratuitu, anu attiratu l'attenzione di i citadini.

Dichjarà chì ùn ci hè stata una densità seria in u trafficu di Istanbul dapoi l'ora di a mattina, u Capu di u Dipartimentu di Trasportu İBB Utku Cihan hà dettu: "Oghje, a densità di trafficu hè aumentata à 63 per centu. Avemu subitu intervenutu in e strade bluccate cù i forzi di l'ordine è in accidenti cù i rimorchi chì avemu tenutu pronti in situ. Duranti i ghjorni di travagliu prima di l'apertura di a scola, a densità di u trafficu era altu à 58'. Dunque, a scola ùn hà micca un grande impattu annantu à u trafficu in a cità. Era u principiu di un annu scolasticu sanu ", disse.

accidente di trafficu

Per d 'altra banda, un accidentu di trafficu chì implicava un veiculu di serviziu è un veiculu civile hè accadutu in u passaghju di a strada Ümraniye TEM Connection in a mattina è 5 persone sò stati feriti. I feriti sò stati cacciati da i bomberi è trasferiti à l'uspidale in ambulanza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*