Cumu funziona l'educazione in u mondu à l'ombra di a Corona?

cumu l'educazione funziona in u mondu à l'ombra di a corona
cumu l'educazione funziona in u mondu à l'ombra di a corona

In Germania, a prova di corona cù lecca-lecca hè fatta, in Giappone, i studienti si toglienu i scarpi è assistenu à e classi. Mentre chì a rata di vaccinazione trà i prufessori in Spagna s'avvicina à u 100 per centu, in Italia, una prova PCR hè dumandata da i prufessori senza vaccinazione ogni 48 ore, cum'è in Turchia. U presidente fundatore di a Fundazione di l'Educazione Seda Yekeler, Seda Yekeler, hà datu infurmazioni nantu à e misure in i paesi induve e scole cumincianu l'educazione in faccia.

Cumu l'educazione cuntinueghja in u mondu?

U coronavirus hà disturbatu l'educazione in tuttu u mondu. 1,5 miliardi di zitelli affettati da i chjusi di a scola; 463 milioni ùn puderanu micca accede à l'educazione à distanza. Turchia hè diventata u sicondu paese induve e scole sò chjuse per u più longu tempu, dopu à u Messicu, trà i paesi OCDE. Cù a scuperta di a vacuna è u principiu di a nurmalizazione, i studienti in u mondu cuminciaru à vultà in e scole. Mentre chì certi paesi anu apertu e scole in Aostu, in certi paesi, cum'è Turchia, l'educazione hà iniziatu in settembre. In Turchia, se i prufessori ùn sò micca vaccinati, i testi PCR sò dumandati duie volte à settimana, è ci hè una regula chì e lezioni ùn deve micca più di 40 minuti. Inoltre, tutti i studienti venenu à a scola cù maschere, u cunsumu di cibi è bevande hè realizatu in tempi separati. Quandu un casu pusitivu hè rilevatu in a famiglia di u maestru o studiente, u maestru o studiente in a famiglia induve u casu hè statu detecatu hè cunsideratu cuntattu strettu. Allora cumu hè a situazione in altri paesi?

Test di Lollipop in Germania

Dichjarà chì e maschere è e misure d'igiene seranu valide per e persone in Germania quist'annu, Yekeler hà dettu: "A Germania implementa ancu alcune pratiche per cunvince e famiglie chì i so figlioli saranu sicuri è per impediscenu l'educazione facciale di stallà". Dichjarà chì in certi stati in Germania, una prova assai faciule chjamata Test Loli hè realizatu per i zitelli, Yekeler hà dettu: "U studiente tene un kit di prova cum'è un tampone di cuttuni per 30 seconde in bocca è u succhia. In fattu, una canzone chjamata lollipop hè stata fatta per elli à sente in questu tempu. Tutte e strisce di prova raccolte sò posti in un tubu unicu è mandati à u laboratoriu, è una prova hè realizata per ogni classa. Perchè u costu di ogni prova hè di 50 Euros. Se u Kovid-19 si trova in u tubu di l'aula in u risultatu di sti testi, chì sò assai più pratichi è indolori cà a prova di tampone nasale, u direttore di a scola informa à i genitori. Se una maschera hè ancu purtata in aula, solu u studiente chì hà un test pusitivu è u so cumpagnu di classe sò in quarantena ".

si toglienu i scarpi

Rimarchendu ch'ellu hà decisu d'apre e so scole cun prudenza mentre l'epidemie cresce rapidamente in alcune cità in Giappone, Yekeler hà nutatu chì 500 mila di i XNUMX milioni di persone pusitive rilevate da u principiu di l'epidemie si sò malati di a malatia in Aostu, è elencu e misure in Giappone cum'è seguente:

  • In certi cità, cum'è Nakazato, e classi sò spartuti in dui, cù a mità di i studienti chì venenu à a scola un ghjornu è a mità dopu.
  • Quelli chì ùn sò micca à a scola seguitanu e so lezioni in linea.
  • 800.000 kit di teste sò stati distribuiti à i kindergartens, e scole primarie è secundarie per pruvà i prufessori è i studienti in i scoli.
  • À l'entrata di e scole, si toglienu i scarpi ch'elli portanu fora è si mettenu i scarpi à suola molle ch'elli usanu in a scola è in e classi.
  • Ogni studiente si mette solu, è i so scrivanie anu prutettori di plastica trasparenti nantu à a fronte è i lati.
  • In u sistema d'educazione giapponese, i pranzi sò ancu veduti cum'è una parte di l'apprendimentu, è i studienti portanu mantellu bianchi per distribuisce i pasti, mentre chì l'educatori dicenu chì anu difficiule di impedisce à i studienti di parlà.
  • E maschere sò permesse di esse eliminate solu in e classi di educazione fisica all'aperto.
  • Attività fisiche individuali sò realizati invece di sport di ballò.
  • I studienti sò tutti allineati di fronte à a listessa direzzione è parlà forte hè pruibitu.

Tutti i prufessori sò vaccinati

E misure prominenti in Spagna sò i seguenti:

  • U 12 per centu di i zitelli è l'adulescenti di 19-33 anni anu ricevutu i so appuntamenti di vaccinazione di 2 dosi. U 72 per centu di questi ghjovani anu ricevutu a so prima dosa di vaccini. A rata di vaccinazione trà i prufessori hè quasi 100 per centu.
  • Siccomu l'Agenzia Farmaceutica Europea ùn hà ancu appruvatu a vacuna sottu à l'età di 12, ùn hè micca pussibule di vaccinà sottu à questu gruppu d'età, ma hè previstu chì u permessu di vaccinazione serà emessu sottu à l'età di 12 in i mesi di vaghjimu o d'invernu. .
  • Speranu di cuntinuà à mantene e scole aperte pigliandu misure familiari per cumbatte l'epidemie, cum'è maschere, alluntanamentu è igiene.
  • A prova in i scoli ùn hè micca ubligatoriu, ma incuraghjitu.

A situazione in i Stati Uniti hè mista.

Apuntendu chì ci sò grandi differenze trà i stati in i Stati Uniti, Yekeler hà dettu ciò chì hè accadutu in u paese:

  • Più di 12 anni di età sò incuraghjiti à esse vaccinati.
  • Più di 1.000 scole sò state chjuse immediatamente dopu l'apertura di e scole.
  • I scoli sò stati chjusi in Texas dopu chì parechji prufessori sò morti.
  • In i stati cù una bassa rata di vaccinazione per l'adulti, millaie di zitelli anu sfurtunatamenti testatu pusitivu per u coronavirus.
  • Hè statu infurmatu chì una media di 60 zitelli sò stati hospitalizzati ogni ghjornu in u statu di Florida. Tuttavia, u guvernatore di u listessu statu ùn firma micca a lege chì rende obligatorie e maschere in e scole. Ancu s'è parechje scole s'opponenu à u guvernatore per questu mutivu, ci sò ancu quelli chì trovanu u guvernatore ghjustu.

PCR ogni 48 ore

Sicondu l'infurmazioni datu da Seda Yekeler nantu à e pratiche in u mondu, se u test di un studiente hè pusitivu in Francia, a classe hè chjusa per una settimana. In Italia, i prufessori sò tenuti à avè almenu una vaccinazione o à purtà un test PCR negativu ogni 48 ore. In u Regnu Unitu, se u test di u studiente hè pusitivu, deve esse in quarantena in casa per 10 ghjorni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*