Operazioni di Drug in Mersin... 61,2 Chilogrammi di Droga Sequestrata

operazioni di droga in mirtu kilogrammi di droga sequestrati
operazioni di droga in mirtu kilogrammi di droga sequestrati

In duie operazioni separate realizate in Mersin da e squadre di u Ministeru di Cummerciu Doganale, 61,2 kilogrammi di droghe, banconote falsificate chì currispondenu à 305 mila dollari americani è 150 mila dinari iracheni, è 1 283 mila 200 pillole stimulanti sessuale sò state sequestrate.

In a prima operazione realizata da Mersin Customs Enforcement Smuggling and Intelligence Directorate, un camion chì arrivava à u Portu di Taşucu hè statu valutatu cum'è risicatu, è hè statu prima mandatu per scanning di raghji X. In u camionu, chì era tandu cercatu da i cani detector di narcotichi, i suspetti cuncentrati in u tank di carburante di u carrughju.

In u risultatu di taglià u tank di carburante di u camion, chì hè statu purtatu à l'hangar di ricerca per un cuntrollu detallatu, hè statu determinatu chì i sacchetti di tela 292 sò stati guardati in u compartment secretu creatu in questa sezione. In l'analisi di a sustanza in polvere compressa in i sacchetti di tela chì sò stati aperti sguassate da u locu chì sò stati truvati cù un dispositivu di rilevazione di droghe è sustanzi chimichi, hè statu determinatu chì ci era una sustanza narcotica cunnisciuta cum'è cannabis di petra in u mercatu. In u risultatu di l'operazione, un totale di 61,2 kilogrammi di droga sò stati sequestrati.

Durante e ricerche in corso in u stessu veiculu, i billette falsificate, chì currispondenu à un totale di 305 mila dollari americani è 150 mila dinari iracheni, sò stati rilevati ancu in pacchetti d'aluminiu. Una investigazione hè stata iniziata davanti à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Silifke in quantu à u prublema.

In a seconda operazione realizata da e squadre di l'Assistenza Doganale in u Portu di Mersin, un camionu cercatu hè statu mandatu per una ricerca di raghji X. Dopu à a rilevazione di cuncentrazioni suspetti in u camionu, hè statu determinatu chì ci era 1 pilules stimulanti sessuale in totale, chì vulianu esse smuggled fora di cuntrollu per ùn esse notificatu durante i prucessi doganali, in più di u pesu legale.

In duie operazioni separate realizate à brevi intervalli da e squadre di l'infurzazioni doganali in Mersin, un totale di 16 milioni di lire turche di droghe è pilule di stimulanti sessuale sò stati sequestrati.

L'investigazioni nantu à l'operazioni cuntinueghjanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*