Üçyol Buca Metro Custruzzione Risultu di l'offerta

ucyol buca metro tender result
ucyol buca metro tender result

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà finitu l'offerta finale per a custruzzione di u Metro Buca, chì creà sollievu in u trasportu publicu urbanu. Ottu cumpagnie giganti è consorzi, cumpresi i participanti di a Cina, l'Azerbaijan è i Stati Uniti, anu cumpetitu in a licitazione internaziunale per u metro Üçyol-Buca, chì serà u più grande investimentu in a storia di a cità. Facendu una valutazione dopu à l'offerta, u presidente Soyer hà attiratu l'attenzione à u numeru di i participanti è a forte struttura di capitale di l'imprese chì sò intruti in l'offerta, "Bona furtuna è bona furtuna à u populu di Buca, a ghjente di Izmir è a Turchia. Cuminceremu a custruzzione di u Metro Buca cuncludemu u cuncorsu u più prestu pussibule ".

L'offerta di custruzzione di a tappa finale di Buca Metro, chì servirà trà a Stazione Üçyol - Dokuz Eylül University Tınaztepe Campus - Çamlıkule, chì hè a 5a tappa di u Sistema di Ferrovia Ligeru İzmir, hè stata tenuta oghje. Ottu di i 13 cumpagnie giganti è cunsorzi, cumprese cumpagnie russe, cinesi, azerbaigiane è americane, chì avianu ricivutu prima prequalificazione, cuncorse per a custruzzione di a linea di 8 chilometri, chì serà u più grande investimentu in a storia di a cità. L'offerta hè stata trasmessa in diretta nantu à i cunti di e social media di a Municipalità Metropolitana di Izmir. In u risultatu di a valutazione di l'offerte finanziarie secondu a prucedura di licitazione, serà determinata l'offerta economicamente più vantagevule è u travagliu di custruzzione principia immediatamente dopu a firma di un cuntrattu cù a cumpagnia di l'imprenditore.

U presidente hà vistu u tender in diretta.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, Izmir Metropolitan Municipality Deputy Mayor Mustafa Özuslu è Izmir Metropolitan Municipality Secretary General Dr. L'hà vistu in diretta cù Buğra Gökçe. Facendu una valutazione dopu à l'offerta, u presidente Soyer hà dichjaratu chì l'offerta hè stata riescita per via di u numeru di participanti è di a forte struttura di capitale di e cumpagnie chì participanu, è hà dettu: "Ci sò differenzi significativi trà l'offerte finanziarie date da e cumpagnie. Avemu da amparà rapidamente i motivi di sti differenzi. Cuncluderemu l'offerta u più prestu pussibule in u quadru di a legislazione internaziunale di l'offerta. Serà una offerta in i limiti di u budget furnitu da u cunsorziu chì avemu creatu. Ùn avemu micca bisognu di creà una risorsa. Una offerta riescita, una participazione assai successu. Ch'ella sia benefica per u populu di Buca, u populu di Izmir, è tutta a Turchia ".

L'imprese chì participanu à l'offerta è e so offerte finanziarie sò i seguenti; (hors TVA)

  1. Bayburt Group & Azercon OJSC Joint Venture - 4 billion 721 million 866 mila TL.
  2. China Civil Engineering Construction Corporation è Kolin Construction Joint Venture - 6 billion 998 million 246 mila TL.
  3. Dentas - Gürbag Joint Venture - 7 billion 196 million 217 mila TL.
  4. Doğuş Construction and Trade Inc. - 6 miliardi 932 milioni 477 mila TL.
  5. EEB-CRFG-CREGC-MAKYOL Consortium - 9 billion 682 million 906 mila TL.
  6. Gülermak Construction - 3 billion 921 million 498 mila TL.
  7. JV Of Dillingham Construction - Özaltın Construction Joint Venture - 4 miliardi 357 milioni 481 mila TL.
  8. Yapı Merkezi - Nurol Joint Venture - 3 miliardi 392 milioni 950 mila TL.

U primu accordu di prestitu hè statu firmatu in lugliu

U primu accordu di prestitu per u Metro Buca, chì serà custruitu da a Municipalità Metropolitana di Izmir cù i so propiu risorse, hè statu firmatu cù u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD) in lugliu. U cuntrattu di finanziamentu straneru di 125 milioni d'euros hè senza garanzia di tesoreria, hà una maturità di 4 anni, 12 anni senza rimborsu di u capitale, è un Euribor à 6 mesi + 3,20% tassu d'interessu. A Municipalità Metropolitana di İzmir, in u scopu di a Linea di Metro Üçyol-Buca, inseme cù l'Agenzia Francesa di Sviluppu (AFD) è a Banca Asiatica d'Investimentu in Infrastrutture (AIIB), 125 milioni d'euros in totale, 250 milioni, è a Banca di Sviluppu è Sviluppu di u Mari Neru ( BSTDB) à a fine di lugliu. Un accordu d'autorizazione di 115 milioni d'euros hè statu firmatu

Furnirà un serviziu senza driver.

A linea, chì forma a 5a tappa di u Sistema di Ferrovia Leggera İzmir, servirà trà a Stazione Üçyol - Campus di Tınaztepe di l'Università Dokuz Eylül - Çamlıkule. A lunghezza di a linea, chì serà custruita cù a tecnica di u tunnel profondu (TBM / NATM) cù a macchina TBM, hè di 13,5 km. è 11 zoni di stazione sò stati determinati. Partendu da Üçyol, a linea includerà Zafertepe, Bozyaka, General Asım Gündüz, Şirinyer, Buca Municipality, Kasaplar, Hasanağa Garden, Dokuz Eylül University, Buca Koop è Çamlıkule stazioni rispettivamente. A linea Buca serà integrata cù a linea di a 2ª tappa chì corre trà F.Altay-Bornova à a Stazione Üçyol è cù a linea İZBAN à a Stazione Şirinyer. I treni di sta linea serviranu senza cunduttori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*