Cunfortu di i Ghjetti Privati ​​nantu à a Strada: Audi Grandsphere

cunfortu di ghjetti privati ​​audi grandsfera nantu à e strade
cunfortu di ghjetti privati ​​audi grandsfera nantu à e strade

Audi hà presentatu u cuncettu di mudellu Audi grandsphere, chì mostrarà à l'IAA 2021. U grandu di 5,35 m di lunghezza apre novi dimensioni di libertà di viaghju cù u so quartu livellu di capacità di guida autonoma: in questu modu, l'internu si trasforma in un vastu spaziu di sperienza senza u volante, pedali o schermi. Cusì, u spaziu massimu hè creatu per u cunduttore è u passageru per accede à tutte e funzioni di l'ecosistema digitale in quale hè integratu u grandu Audi.

Audi hà presentatu l'Audi grandu, u sicondu di trè mudelli di cuncettu "Sphere-Sphere", chì mostrarà à l'IAA 2021. Riflettendu e tecnulugii è e caratteristiche di cuncepimentu chì Audi utilizerà in i so mudelli futuri, u grandu di l'Audi palesa l'affirmazioni di a marca nantu à ciò chì a marca pò offre in a trasformazione tecnologica è a mobilità olistica.

Questa presentazione richiede JavaScript.

 

Introducendu u skysphere, chì pò trasfurmà in una vittura sportiva autònuma cù un interattu variabile, in Aostu, Audi hà da scopu di presentà u so terzu mudellu in 2022 dopu u so secondu cuncettu, u grandu Audi: Audi urbansphere...

Stu novu cuncettu di l'Audi, induve u volante è i pedali sò ammucciati, trasfurmeghja u cockpit tradiziunale orientatu à u cunduttore è l'abitazioni di i passageri in un saloon spaziosu è offre novi spazii di libertà per tutti i passageri. Audi grandsphere ùn solu libera u cunduttore da i duveri di guida, ma permette ancu à tutti in a cabina di sperienze sta libertà cù diverse sperienze; Offre un spaziu cù una larga varietà di opzioni per cumunicazione, riposu o travagliu. U nipote Audi hè trasfurmatu da un automobile in un "dispositivu di sperienza".

Cù Audi chì integra altri servizii digitali à fiancu à i so servizii, e pussibulità sò quasi infinite: da a pianificazione di a strada cù u più bellu scenariu à i dettagli di u ristorante o l'opzioni d'alloghju nantu à a strada. U veiculu assume ancu i travaglii di ogni ghjornu è a guida. L'Audi grandsphere riceve infurmazioni nantu à e destinazioni dispunibili nantu à a strada è, se ne necessariu, eseguisce attività cum'è parcheghju è carica.

Integrandu cù successu i fornitori di musica è video in tecnulugii di infotainment, Audi hà da scopu di offre opzioni persunalizati cum'è cuncerti, avvenimenti culturali è urganisazioni sportive in u futuru in u so novu mudellu di cuncettu.

Trè opzioni di viaghju premium per u futuru

Audi skysphere, Audi grandsphere è Audi urbansphere, quattru halkalı trè concept cars utilizati da a marca per mostrà a so visione premium progressiva. In u prucessu, Audi crea una sperienza di u veiculu chì va assai oltre à passà u tempu in una vittura per andà da u puntu A à u puntu B. L'internu di sti concept cars anu un novu disignu chì tratta l'abitazioni di u passageru cum'è u centru di u veiculu è ùn rende micca l'esperienza di u passageru dipende da e esigenze di a tecnulugia. U novu disignu hè evidenti in u layout variabile di l'internu, a dissimulazione di i cuntrolli è a piena espansione di a cabina, liendu à e novi offerte di serviziu.

U disignu inside-out guadagna impurtanza

U terminu "sfera-sfera" in i nomi di i cuncetti Audi skysphere, grandphere è urbansphere hè un riferimentu di designu: l'elementu più impurtante hè sempre l'internu. Funzioni cum'è i sistemi di guida è a manipulazione sò avà rimpiazzati da caratteristiche di cuncepimentu in questa nova generazione di vitture. U puntu di partenza di u so disignu hè l'internu, vale à dì a sfera di sperienza chì i passageri sperimentanu mentre viaghjanu. I bisogni è i desideri formanu u spaziu, a so architettura è e so funzioni. Dopu à l'internu, l'equipaggiu, i contorni è e proporzioni chì trasformanu a vittura in un travagliu d'arti cumpletu cù e so caratteristiche tecnologiche sò designati.

Spaziu, forma, funzione

In u grandu Audi, i porti sò invertiti; Ùn ci hè una colonna B. U mondu sanu di l'internu si apre quandu entra in u veiculu. Apertura e so porte à i so passageri, l'Audi grandu li accoglie cù i so schermi propiu è a luce ambientale. Detecta automaticamente u cunduttore è u passageru di fronte è aghjusta automaticamente una quantità di funzioni di cunfortu persunale cum'è i cuntrolli di u clima è e pusizioni di u sediu. À u listessu tempu, u sistema di infotainment accede è mantene i servizii più recenti utilizati da i passageri. Per esempiu, in u compartment di u passageru, un video chì un passageru guarda nantu à a so tavuletta prima di ghjunghje hè automaticamente ghjucatu nantu à a "superficie di u screnu" in u grandu Audi. Da u latu di u cunduttore, a nutizia letta da u passageru prima di l'imbarcu hè automaticamente ricevuta è mostrata da a "superficie di proiezione".

In l'internu, i linii nantu à a superficia decorativa è l'elementi funziunali sò spiccamenti posizionati horizontalmente. L'assenza di u volante, i pedali è u gruppu di strumenti tradiziunali creanu a sensazione di l'internu spaziosu.

Grandi superfici di vetru, grande parabrisa è tettu trasparente accentuanu ancu stu sensu. U stessu hè appiicatu à a geometria speciale di i finestri laterali. A mità superiore di i finestri laterali sò distintamente angulati, cù a parte più larga posizionata ghjustu sopra à u livellu di l'ochju, una funzione chì Audi hà utilizatu prima nantu à a vittura di cuncepimentu AI:CON è hà dimustratu per a prima volta in 2017, chì avà si move in a produzzione di massa.

U cambiamentu di u cunfortu hè radicali : u sediu di daretu in una berlina tradiziunale passa avà à a prima fila. Perchè ùn hè più necessariu di dipende di a funzione di guida è di i cuntrolli. Inoltre, in u nivellu 4 di guida, cù u volante è i pedali ammucciati, u fronte di a cabina diventa un spaziu grande è viotu chì offre a massima mobilità.

In u grandu Audi 2 + 2 posti, l'internu pare assai più spaziosu quandu i dui sedili davanti separati sò spinti in tuttu u ritornu. Per i dui passageri posteriori, un bancu cù braccioli chì avvolge i lati hè integratu.

A superficia di seduta è e spalle di i dui sedili di fronte cù cinture integrate sò cuncepiti cù visuale differenti. I backrests anu curve inconspicuous per furnisce un supportu in curva. E pussibile pusizioni di u sediu sò ottimizzati per ogni usu : a pusizione verticale permette à u cunduttore di guidà in a pusizioni più ergonomica, eccettu per l'usu autònumu di Livellu 4 ; A pusizione inclinata di 40 gradi permette à i passageri di rilassate è gode facilmente di u sistema di infotainment; Infine, a pusizione di 60 gradi permette una pusizione di riposu perfetta. U poggiatesta pò esse inclinatu in avanti di 15 gradi. Ci hè un cooler integratu trà i sedili di fronte.

Nisuna cunnessione, nè schermu

Strumenti è altri display sparisce quandu a guida autònoma hè attivata in u grandu Audi. Invece, i spazii fatti di materiali d'alta qualità appariscenu. Nisuna pelle hè aduprata in u grandu Audi, induve i trims laterali, i coprisedili è i tappezzeri sò tutti fatti di legnu sustinibili è riciclatu, lana, tessili sintetici è metalli.

Quandu a vittura prende vita à u toccu di un dettu, l'internu diventa diversu: secondu a situazione di guida, appariscenu schermi, spargugliati in l'internu o divisi in sezioni per u cunduttore è u passageru di u sediu di fronte. Tutte l'infurmazioni necessarii durante u viaghju sò visualizati nantu à i schermi in alta risoluzione è cumpletamente leghjite.

In alternativa, e superfici di prughjezzione ponu esse aduprate cum'è schermi CinemaScope per u cuntenutu di infotainment o schermi di videoconferenza in modu auto-drive. Inoltre, una barra di sensori hè integrata sottu à e superfici di proiezzione per attivà u cambiamentu veloce trà u cuntenutu per a musica o a navigazione quandu vulete. In questa zona, chì mostra tutte e funzioni è l'applicazioni attive in u veiculu, l'icone per i diversi menu lampeggianu.

In u grandu Audi, un elementu di cuntrollu speciale è assai innovativu si trova ancu accantu à l'apertura di a porta in u trim interni: risposta senza contactu MMI. Mentre u cunduttore hè attivu è cuntrullà u veiculu, questu elementu di cuntrollu pò selezziunà cù u toccu diversi menu di funzioni.

U cunduttore ùn deve micca rinunzià à tutti questi elementi di cunfortu s'ellu s'inclina u so postu mentre guida à u livellu 4. Hè quì chì a cumminazione di u seguimentu di l'ochji è u cuntrollu di u muvimentu entra in ghjocu. Un sensoru direttu à l'ochju detecta a linea di vista appena l'unità di cuntrollu hè attivata, è hè abbastanza per fà movimenti simili di mani senza toccu nunda, cum'è s'ellu era cuntrullatu cù a so manu.

I pannelli di cuntrollu sò ancu integrati in i braccioli in e porte. Cusì, grazia à i display ottici, i passageri sò sempre offerti touchpads invisibili. À u listessu tempu, ci sò vetri VR nantu à i braccioli nantu à e porte di manca è di diritta, chì ponu esse usatu cù l'opzioni di infotainment.

Disegnu esterno dinamicu monoliticu

5,35 m di lunghezza, 2 m di larghezza è 1,39 m di altezza, u grandu Audi hè trà e vitture di classe berline di lussu cù queste dimensioni. Cù un interattu di 3,19 m, eclipsa ancu a versione Long di l'attuale Audi A8. Indipendentemente, u grandu di l'Audi s'assumiglia, à u primu sguardu, più cum'è una GT à quattru porte chì una berlina tradiziunale.

L'Audi risponde à i requisiti distintivi di e vitture elettriche in u grandu à l'avanti: un cortu sbalzo, un cappucciu pianu è un parabrisa chì sporge in avanti per furnisce un ampiu spaziu internu. In cuntrastu, à u cuntrariu di parechje vitture elettriche, ùn pare micca futuristicu, ma piuttostu enfatizeghja i dettagli tradiziunali. A longa linea di u compartment di u mutore, chì hè una di e caratteristiche più distintive di una GT, hè attirata à i lati di u chassis à a cima di u cappucciu. Cette ligne traverse la cabine et se poursuit à la même hauteur le long du garde-boue arrière.

Una seconda linea horizontale, chì emerge da u bordu inferjuri di u cappucciu, corre sottu à i finestri laterali intornu à tutta a cabina. Questa linea divide a superficia di a porta in spalle orientate horizontalmente è sottu à elli in spazii cunvessi di u pannellu rocker. I parafanghi, cum'è un classicu di l'Audi, anu un aspettu suave ma sorprendente. A parte posteriore slanciata daretu à u grande pilastru C indica u so design aerodinamicu tradiziunale, mentri l'arcu dinamicamente curvatu di a linea di u tettu revela a grande sfera cum'è parte di a tradizione Audi Sportback.

I roti di 23 inch di l'Audi grandphere concept citanu un'icona di l'anni 1990, l'Audi Avus. À u listessu tempu, i roti à sei razze doppie ricordanu u sport di u motoru è a tradizione Bauhaus cù a so costruzione ligera è a stabilità.

Tecnulugia visibile - luce

À a fronte di u veiculu, ci hè una interpretazione innovativa di u Singleframe in a forma di un esagonu pianu, chì definisce l'apparenza di l'Audi. I superfici interni daretu à un revestimentu trasparente sò illuminati da sopra durante a guida, furnisce un effettu visuale tridimensionale.

L'unità di faro à a cima di u singleframe parenu strette, cum'è l'ochji cuncentrati. L'unità di illuminazione si riferiscenu à u logu di a marca di i quattru anelli: una firma luminosa digitale nova è senza saldatura hè apparsa, cuncepita cum'è una pupilla, simile à a forma formata da l'intersezzione di i dui anelli. Grafica simili appariscenu ancu in unità di retroilluminazione.

Propulsione è carica

A tecnulugia di l'Audi grandsphere hè basatu annantu à a piattaforma cunnisciuta cum'è Premium Platform Electric, o PPD, è hè pensata per sistemi di propulsione puramente elettrici. À u core di u PPD in Grandspher hè una batteria custruita trà l'assi, chì furnisce circa 120 kWh d'energia.

Stu layout si traduce ancu in proporzioni basi riesciuti in u disignu, un spaziu internu longu è dunque un largu spaziu per e gambe in e duie fila di sedi. Inoltre, l'absenza di a scatula di trasmissione è u tunnel di l'arburu, cum'è in i vitture elettriche, aumenta u cunfortu spaziale.

L'Audi grandu ùn rinuncia micca à u sistema di trasmissione quattro, marca di a marca. Dotatu di muturi elettrici separati montati nantu à l'assi davanti è posteriori, sta vittura cuncepimentu utilizza a coordinazione elettronica per furnisce una trazione integrale è un equilibriu trà a dinamica di guida è l'efficienza energetica. I dui mutori elettrici di u concept Audi grandphere furnisce una putenza tutale di 530 kW è un torque di 960 Newton metri.

Ricarica rapida, alta gamma

À u core di u sistema di propulsione hè a tecnulugia di carica 800-volt. Sta tecnulugia, chì era stata aduprata prima in l'Audi e-tron GT, permette à a batteria di carica finu à 270 kW in pocu tempu in stazioni di carica rapida.
Ci vole 300 minuti per u grandu Audi per ghjunghje à un intervallu di più di 10 chilometri, chì hè quasi u stessu tempu necessariu per rifornisce una vittura cù un mutore convenzionale. In menu di 25 minuti, una batteria di 120 kWh pò carricà da 5 per centu à 80 per centu.

U grandu Audi righjunghji una gamma di più di 750 chilomitri, sicondu u sistema di guida sceltu è a putenza.

In quantu à e qualità dinamiche, u grandu Audi supera veramente i so rivali di u mutore di combustione interna: accelera da 0 à 100 km/h in pocu più di 4 seconde.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*