Formazione sicura simultanea implementata in tuttu u paese

A pratica d'educazione sicura simultanea hè stata implementata in tuttu u paese.
A pratica d'educazione sicura simultanea hè stata implementata in tuttu u paese.

A furmazione sicura simultanea hè stata realizata in tuttu u paese sottu a coordinazione di u Ministeru di l'Affari Interni. In l'ispezioni; Mentre i prucessi amministrativi sò stati purtati contr'à 46 posti di travagliu, un totale di 29 persone ricercate sò state catturate, cumprese 17 per ferite, 15 per furtu, 15 per frode, 9 minacce, 296 per insulti, 134 per assenteismu è 515 per altri crimini.

In a dichjarazione fatta da u Ministeru di l'Affari Interni; "Sutta a coordinazione di u nostru Ministeru, per assicurà a continuazione di l'ambiente attuale di pace è di sicurità, per mantene è prutegge i zitelli è i ghjovani da ogni tipu di crimini, per assicurà chì i studienti cuntinueghjanu a so educazione è a furmazione in ambienti più sicuri, per inspeccionà. parchi, giardini è posti di travagliu publicu, per impediscenu à i zitelli di mendicà, per catturà e persone ricercate è Per catturà elementi criminali, una operazione hè stata realizata simultaneamente in tuttu u paese, intornu à e scole è dormitori studianti, è in i posti di travagliu publicu.

10.825 squadre miste è 38 mila 747 persunale di Pulizzia è Gendarmeria anu participatu à l'applicazione, è 26 mila 426 posti publichi (caffè, caffè, caffè, Internet è sale di ghjocu, scommesse è negozianti ganyan, lochi alcoolichi) in tuttu u paese, in particulare 36 mila. 75 scole etc.), parchi è giardini, edifizii abbandunati, i lochi induve l'alcolu è sopratuttu i prudutti di tabacco sbulicati / imballati sò stati inspeccionati in tuttu u ghjornu.

In auditu;

  • Mentre l'azzione amministrativa hè stata presa contr'à 46 posti di travagliu,
  • 29 ferite,
  • 17 furti,
  • 15 frodi,
  • 15 minacce,
  • 9 insulti,
  • "Un totale di 296 persone ricercate sò state catturate, 134 di quali eranu fuggitivi è 515 per altri crimini". Si dicia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*