Scoli di Sviluppatore di Software di Nova Generazione Aperte

Apertura di scole di software di nova generazione
Apertura di scole di software di nova generazione

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà apertu a Turchia Open Source Platform 42 Schools. Cù i furmazioni da esse datu in scole di sviluppu di software di nova generazione in 42 Istanbul è 42 Kocaeli, a dipendenza straniera in u software diminuirà. I studienti amparanu u software da l'altru cù u prughjettu è u metudu di gamification senza un istruttore.

U Ministru Varank hà inauguratu a "Turkey Open Source Platform 42 Software Schools" in Vadi Istanbul. À a cerimonia, u Vice Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır, presidente di TÜBİTAK Prof. Dr. Hasan Mandal, Consul Generale di Francia in Istanbul Olivier Gauvin, Direttore Generale di Havelsan Dr. Mehmet Akif Nacar, Aselsan General Manager Haluk Görgün, Evyap's Senior Manager Mehmet Evyap eranu ancu presenti.

Parlendu quì, Varank hà dichjaratu ch'elli anu messu a scola detta à u serviziu di i ghjovani cù 400 computer in Vadi Istanbul, cù u sponsorship di Evyap, è hà spartutu l'infurmazioni chì l'altra scola principiarà e so attività in Kocaeli da u 27 di settembre. .

Dichjarà chì anu u scopu di espansione queste scole in altre pruvince in u futuru, Varank hà dettu: "L'educazione in queste scole, chì seranu aperte 7/24, hè cumplettamente gratis. I studienti amparanu u software l'un l'altru attraversu prughjetti è gamification senza un istruttore. Avemu cooperatu cù a marca francese Ekol 42 per ottene u standard internaziunale in queste scole ". disse.

Furnendu infurmazione nantu à u sistema educativu di e scole, Varank hà dettu: "Ekol 23, una marca internaziunale cù 36 campus in 42 paesi, hè cunsideratu trà i migliori scole di codificazione in u mondu. U nostru scopu serà di furmà i sviluppatori di software chì ponu unisce rapidamente à u mercatu di l'impieghi, piuttostu cà solu cresce sviluppatori di software ". disse.

Nutendu chì a piattaforma Open Source turca sustenerà i ghjovani in u travagliu part-time durante l'educazione è u travagliu full-time dopu l'educazione, Varank hà dettu: "I nostri ghjovani avè l'uppurtunità di travaglià cù imprese preziose di u settore in prughjetti reali. I nostri cumpagnii membri di a piattaforma puderanu scuntrà, seguità è impiegà studienti durante a so educazione. Cusì, creeremu un ecosistema dinamicu chì risponde à i bisogni di tutti ". usatu e frasi.

Enfatizendu chì a mancanza di un furmatore in a scola hè una di e caratteristiche più impurtanti di sta scola, Varank hà dettu: "Qui, i nostri studienti insegnanu è valutanu l'un l'altru in una manera cumpletamente gamificata è basatu nantu à u prugettu. Pudemu dì chì u 100 per centu di i studienti è i diplomi chì anu assistitu à queste scole finu à avà anu truvatu un travagliu ". disse.

Dichjarà chì Turchia hà ancu sviluppatu u so esercitu di sviluppatori di software in a strada per fà a Turchia un pruduttore di tecnulugii critichi, micca un mercatu, Varank hà dettu: "Avemu dichjaratu sta necessità in a Strategia Industria è Tecnulugia, chì avemu preparatu cù a visione di u Movimentu Tecnulugia Naziunale. In 2023, vulemu avè almenu 500 mila sviluppatori di software in u nostru paese. Quì, Turchia Open Source Platform è 42 scole di software effettueranu travaglii assai impurtanti à questu puntu ". disse.

Dichjarà chì a Piattaforma Open Source di Turchia serà u sustegnu più impurtante per riunisce i studienti di 42 Scole cù opportunità di travagliu, Varank hà dettu: "Custruiremu un ecosistema chì risponde à i bisogni di tutti quì. Chjamu à cumpagnie di software, imprenditori è ancu i nostri studienti. Avete assai da aghjunghje à sta piattaforma è sta piattaforma à voi. Unimu e forze è sviluppemu u nostru software naziunale è originale ". disse.

Spieghendu chì u prughjettu hà una basa di participanti assai grande, Varank hà dettu: "U nostru Ministeru, TÜBİTAK TÜSSIDE è Informatica Valley anu realizatu a coordinazione di stu travagliu dapoi u principiu. E nostre Agenzie di Sviluppu di Istanbul è East Marmara finanzianu u prugettu cù u sustegnu di 27 milioni di lire. I membri di a nostra piattaforma sustenenu sia l'attività educative in e scole sia i prughjetti realizati nantu à a piattaforma. Ekol 42, una marca internaziunale in u software, implementa ancu mudelli educativi innovatori in e nostre scole ". hà parlatu.

U Direttore di l'Ecole 42, Sophie Viger, chì hà mandatu un missaghju video à a cerimonia d'apertura, hà felicitatu Turchia, chì hè inclusa in a reta di l'Ecole 23, chì cuntinueghja a so attività cù 36 campus in 42 paesi, è hà desideratu à i studienti successu in stu viaghju passiunanti.

À a ceremonia, i Membri Fundatori di a Piattaforma; Microsoft, Aselsan, Havelsan, Intertech, Kuveyt Türk, Turkcell Teknoloji, Turkish Airlines, Türk Telekom, Baykar, OBSS, Vakıf Katılım Bankası, Ziraat Teknoloji, Koç University, Associazione Turca di Informatica, TÜSİAD, TÜBİSAD è TÜBİTAK, chì sò i sponsor membri di a piattaforma Ci era ancu participanti di SAP, Globalnet, Veripark è Profelis.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*