689,2 Billion TL Investment in Highways

miliardi TL investimentu in autostrade
miliardi TL investimentu in autostrade

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà sottolineatu chì u numeru tutale di certificati di passaghju supplementari scambiati in 2021 superava 80 mila è hà dettu: "Avemu rinfurzatu i ligami di Turchia cù u mondu è ottenutu una rivendicazione logistica. "In quantu avemu rinfurzatu a nostra reta di trasportu stradale cù opere infrastrutturali, avemu ancu datu una grande impurtanza à i rigulamenti legali chì impediscenu l'agitazioni in u settore è furnisce suluzioni", disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, chì hà riunitu in Istanbul cù a gestione di l'Associazione Internaziunale di Spedizionieri, hà dettu: "In più di purtà a vitalità ecunomica, a produzzione, l'impieghi, l'educazione, a salute, u sviluppu suciale è culturale in ogni parte di u paese. avemu fattu u nostru paese una superpotenza logistica in l'arena internaziunale. Turchia, cù a so situazione geugrafica è a continuità storica, hè simultaneamente un paese europeu, asiaticu, balcanicu, caucasicu, mediorientale, mediterraneu è di u Mari Neru. "Collega trè cuntinenti è hà una pusizione geostrategica è geopolitica assai impurtante", disse.

Dichjarà chì a Turchia hè un ponte naturale in u corridore est-ovest trà l'Asia è l'Europa, oltre à esse in u mità di i corridori nord-sud chì si estendenu da i paesi caucasici è a Russia à l'Africa, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"In un volu di 4 ore, simu in u centru di 1 paesi induve campanu 650 miliardi 38 milioni di persone, avè un Produttu Naziunale Grossu di 7 trilioni di dollari è un voluminu cummerciale di 45 trilioni 67 miliardi di dollari. U voluminu cummerciale annu trà a Cina è l'Unione Europea solu hè di circa 700 miliardi di dollari, è u nostru paese hè a strada di transitu più impurtante di stu voluminu enormu. "Basatu nantu à a nostra situazione geostrategica, à a luce di e cundizioni glubale è regiunale, hè indispensabile per a Turchia di ridefinisce e nostre strategie di trasportu è di cumunicazione è mantene queste strategie aghjurnati in ogni momentu".

U TRANSPORTE DI STRADA hè A FORZA MOTRICE CHE CONSISTE A SCHIENA DI A NOSTRA ECONOMIA

Karaismailoğlu hà nutatu chì anu realizatu studii in linea cù a visione futura di Turchia, chì a faccia hè stata illuminata cù investimenti in u campu di u trasportu è a cumunicazione, sottu a dirigenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, basatu annantu à questu fattu per l'ultimi 19. anni, è disse: Avemu travagliatu per fà a nostra industria più cumpetitiva in u mondu cumpiendu u U settore di u trasportu stradale, chì hà una parte significativa in l'esekzione di l'attività d'importazione è d'esportazione, hè sempre statu una forza motrice chì forma a spina di a nostra ecunumia. "In più di esse una attività ecunomica in sè stessu, u trasportu stradale, chì tocca direttamente tutti l'altri settori, tocca à 84 milioni di persone, da i fabricatori à l'esportatori, da i pruprietarii di camion unichi à i pruprietarii di flotte, da i fornitori di pneumatici à i fabricatori di pezzi di ricambio è i risturatori ". disse.

U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Mentre stavamu custruendu strade comode è sicure chì circundanu a Turchia da u principiu à a fine, avemu ancu rinfurzatu i ligami di u nostru paese cù u mondu è hà guadagnatu una rivendicazione logistica" è hà enfatizatu chì a dominanza nantu à e rotte di u cummerciu mundiale hè stata dichjarata.

689,2 BILLION TL INVESTMENT IN AUTOSTRADE

Sottulineendu chì l'ubbiettivi stabiliti per u 100 anniversariu di a Republica si avvicinanu ogni ghjornu à un passu, Karaismailoğlu hà fattu e valutazioni seguenti:

"Credu di core chì i nostri investimenti in autostrada formanu a basa più impurtante in a nostra strada per diventà una di e più grandi economie di u mondu. Sapemu chì a suluzione à ogni prublema sperimentata in u trasportu stradale face cuntributi significativi à l'esportazioni è l'impieghi di u nostru paese. Cume avemu rinfurzatu a nostra infrastruttura fisica nantu à l'autostrade, avemu ancu attribuitu una grande impurtanza à i studii di l'infrastruttura legale chì reguleranu u settore di u trasportu stradale. In 19 anni, avemu investitu più di 1 trilione 119 miliardi di lire in l'infrastruttura di trasportu è cumunicazione di u nostru paese, è avemu passatu 689,2 miliardi di lire, o 62 per centu, di questu in u sviluppu di e nostre autostrade. Grazie à i nostri investimenti, avemu risoltu largamente i prublemi di l'infrastruttura è di a superstruttura sia in i corridori est-ovest sia in l'assi nord-sud.

ABBIAMU ARANTU A RETE DI STRADA DIVISA À 28 MIL 339 KILOMETRI

Enfatizendu chì anu aumentatu a reta di strada divisa esistente, chì era 2003 mila 6 chilometri longu prima di 101, à 28 mila 339 chilometri, Karaismailoğlu hà nutatu chì anu ancu aumentatu a lunghezza di l'autostrada à 3 mila 532 chilometri.

Fornendu infurmazioni nantu à l'investimenti fatti nantu à l'autostrade, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu finitu l'autostrada Istanbul-Izmir, cumpresu u ponte Osmangazi, l'autostrada di Marmara di u Nordu, cumpresu u ponte Yavuz Sultan Selim, l'autostrada Ankara-Niğde è u Menemen. Autostrade Çandarlı... Finendu l'autostrada Ankara-Niğde, avemu stabilitu una cunnessione autostrada ininterrotta di 230 chilometri da Edirne à Şanlıurfa. I nostri travaglii di custruzzione di l'autostrada di 1915 chilometri cuntinueghjanu nantu à l'Autostrada Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Savaştepe, cumprese l'Autostrada Aydın-Denizli, a Sezione Nakkaş-Başakşehir di l'Autostrada di Marmara Nordu è u Ponte Çanakkale 309. "Mentre custruemu e nostre strade per risparmià carburante, creà alternative chì sò menu dannosi per l'ambiente, stabilisce a vitalità ecunomica è a mobilità logistica, cuntinuemu ancu u nostru travagliu per popularizà i sistemi di trasportu intelligenti", disse.

WE ATTACHED GRANDE IMPORTANZA À REGULAZIONI LEGALI

"In quantu avemu rinfurzatu a nostra reta di trasportu stradale cù opere infrastrutturali, avemu ancu datu una grande impurtanza à i rigulamenti legali chì impediscenu l'agitazioni in u settore è furniscenu suluzioni", hà dettu Karaismailoğlu, aghjustendu chì pratiche impurtanti sò state implementate per eliminà a mancanza di sistema, rende a strada. trasportu efficiente è cumpetitiva internaziunale, è cresce a qualità in u settore, hà dichjaratu ch'elli avianu passatu.

Ricordendu chì anu messu in vigore in modu urgente e regule cum'è a Legge di Trasportu Stradale è u Regolamentu di Qualificazioni Professionali simultaneamente cù l'investimenti in l'infrastruttura stradale, Karaismailoğlu hà nutatu chì anu ancu introduttu requisiti di qualificazione per quelli chì facenu stu travagliu in modu prufessiunale.

AMU FATTU QUASI UN SCONTU DI 60 PERCENT SULLA TARIFFE DI CERTIFICATI DI AUTORITÀ

Spieghendu chì offrenu l'uppurtunità di realizà parechje transazzioni via e-Government, Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Cusì, avete l'uppurtunità di risparmià u vostru tempu, u sforzu è i costi. Cù u Regolamentu di Trasportu Stradale, chì hè statu ripubblicatu in 2018, avemu fattu un scontu di quasi 60 per centu nantu à i tariffi di certificatu d'autorizazione. Avemu integratu cumplettamente u nostru settore in u sistema di trasportu internaziunale. Dopu u prucessu di adesione di u nostru paese à l'UE è i sviluppi in u mondu, avemu implementatu novi rigulamenti chì determinanu e cundizioni per l'ingressu à u mercatu di trasportu stradale è a professione, sò cumpatibili cù a legislazione di l'Unione Europea è sò basati nantu à l'istituzionalizazione. Avemu rispettatu a legislazione di l'UE à un ritmu di 95 per centu in termini di cuntenutu. Cusì, u trasportu stradale hè diventatu unu di i settori più pronti in u prucessu di candidatura di l'UE. In u risultatu di u nostru travagliu; "A vicinanza di u nostru paese à i mercati glubali, u so vantaghju cumpetitivu in i costi di produzzione è di u travagliu, a so sperienza in u trasportu internaziunale è u fattu chì u settore hè custruitu nantu à fundamenti istituzionali solidi anu furnitu benefici significativi à u nostru paese in u campu di a logistica è u trasportu".

MENTRE A VITA SI FIRMATA DURANTE A PANDEMIA, U TRANSPORTU MAI FIRMATA

Dichjarà chì i trasportatori realizanu u trasportu internaziunale per strada in quasi i paesi 70, Karaismailoğlu hà dettu: "A rivisione di tutti questi studii è regulamenti secondu e cundizioni attuali è i bisogni di i trasportatori hè estremamente impurtante in quantu à a preservazione di u dinamismu in u settore. Avemu sperimentatu un periodu in quale cuntrazzioni sò state vedute in quasi tutte l'ecunumia mundiale per via di l'epidemie di Covid-2020 chì hà affettatu u mondu dapoi u principiu di u 19. A zona più affettata da sta cuntrazione hè stata senza dubbitu u settore di u trasportu. Duranti stu periodu difficiule, avemu sustinutu tutti i nostri trasportatori cù e regule chì avemu implementatu cum'è u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura. "Mentre a vita si ferma durante a pandemia, u trasportu ùn si ferma mai", disse.

CIU CIU AUMENTU DI 16% U NÚMERU DI VEHICULI AUTORIZZATI

Enfatizendu chì a Turchia cuntinueghja à aumentà e so esportazioni cù u so forte settore stradale mentre ci hè una crisa di container in u mondu sanu, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì ancu in questi ghjorni difficili, u trasportu stradale internaziunale hè in una tendenza di crescita. Rimarchendu chì ci hè statu un aumentu di 16 per centu in u numeru di veiculi autorizati per u trasportu internaziunale, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà datu e seguenti informazioni nantu à u travagliu realizatu:

"Ci hè un aumentu generale di 20 per centu in u nostru trasportu internaziunale di l'esportazione per strada. L'aumentu di i nostri principali paesi d'esportazione cum'è a Germania, l'Olanda è u Regnu Unitu hè di 40 per centu in media. In certi paesi di l'UE, hè osservatu un aumentu di u 70 per centu. In fronte à questu aumentu di i nostri trasporti terrestri, avemu ancu un periodu impegnatu in relazioni internaziunali. I prublemi sò trasmessi à i so contraparti in l'altru paese à tutti i livelli. U numeru di documenti di transitu ungherese hè aumentatu da 36 mila à 130 mila. À l'ultima Reunione KUKK tenuta in settembre, hè stata garantita da u protocolu chì documenti illimitati seranu ottenuti in transitu. U numaru di documenti di passaghju uniformi azerbaigiani aumentò dopu à parechji anni, è a quota hè stata aumentata da 35 mila à 46 mila. U prublema di i costi di transizione in Azerbaijan hè seguitu assai vicinu. Cù u passaghju di a Legge pertinente da u Parlamentu Azerbaigianu, serà furnita una riduzione significativa di i salarii. L'Uzbekistan passa a quota di documenti hè stata aumentata da 12 mila à 38 mila in pocu tempu, è u numeru di documenti gratuiti hè statu aumentatu da 60 mila à 10 mila cù un incrementu di 16 per centu à l'ultima Reunione KUKK tenuta in lugliu. À a riunione KUKK tenuta in settembre, hè statu decisu di liberalizà u trasportu bilaterale è di transitu cù u Kirghizistan, unu di i paesi di l'Asia Centrale. Stu prucessu hè statu ufficialmente iniziatu da a firma di un Memorandum d'Intesa trà i dui paesi u 12 d'ottobre di u 7, durante u 2021u Cunsigliu di Trasportu è Comunicazioni. Cuntinuemu i negoziati per a liberalizazione in altri paesi di l'Asia Centrale. 7 mila documenti supplementari sò stati ricevuti da Serbia, chì hè trà i nostri principali paesi di transitu, 6 mila da a Repubblica Ceca, è 4 mila da Romania. Per a prima volta, 3 mila documenti supplementari sò stati ricevuti da a Grecia, è infine, u 28 di settembre, 2 mila veiculi anu datu l'uppurtunità di passà senza documenti. "U numeru tutale di certificati di passaghju supplementari scambiati in 2021 superava 80 mila".

5 MIA 500 DOCUMENTI SUPPLEMENTARI BILATERALI FUSU RICEVU DA RUSSIA

Dichjarà chì ci sò stati difficultà in u trasportu in i paesi di l'Asia Centrale cù a chjusa di a strada di u Turkmenistan, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì cuntinueghjanu i negoziati per apre sta strada. Ricordendu chì a Russia-Kazakhstan hè diventata a strada principale per u trasportu à i paesi di l'Asia Centrale, Karaismailoğlu hà dettu chì per questa ragione, documenti supplementari sò stati ricevuti da i dui paesi, assai sopra à a quota normale. Sottulintendu chì un totale di 2021 mila 14 documenti di transitu sò stati ottenuti da Russia in 500 è 5 mila documenti di transitu da u Kazakistan, 14 mila di i quali sò validi per u trasportu Ro-Ro, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì 5 mila 500 documenti supplementari bilaterali sò stati ottenuti da a Russia, furnisce una grande comodità à u trasportu.

Sottulineendu chì a restrizione di età valida finu à u 31 di dicembre di u 2023 hè stata allargata à "ùn esse più vechja di 69 anni" per risolve u prublema di l'offerta di cunduttori in u settore, Karaismailoğlu hà dettu: "In marzu 2021, facendu cambiamenti à u Certificatu di Pass. I principii di distribuzione, i ducumenti chì appartenenu à paesi cum'è Bulgaria è Georgia, induve ùn ci sò micca prublemi di certificatu di passaghju, saranu emessi." Per questu scopu, avemu furnitu à i trasportatori l'uppurtunità di ottene un certificatu di pass direttamente da l'uffiziu di distribuzione senza bisognu di applicà à u nostru Ministeriu. Inoltre, avemu finitu a pruibizione di documenti di 3 ghjorni per e cumpagnie chì ùn ponu micca rinvià i so documenti di transitu obbligatori 10 volte, sempre chì facenu u ritornu via e-Government. Avemu trasferitu e pre-applicazioni di visa di cunduttore per Bulgaria, Romania è Bielorussia à l'e-Government. "In novu, trasferendu i cuntrolli è i permessi in i passaggi Caspian à U-Net invece di documenti fisici, avemu impeditu i tempi d'attesa, soprattuttu à a porta di a fruntiera Sarp", disse.

Dichjarà chì assisteranu à a riunione di i Ministri di i Trasporti di u Cunsigliu Turcu chì si terrà dumani in Ungheria, Karaismailoğlu hà dettu chì migliurà ulteriormente e cundizioni di i trasportatori serà unu di i so agende più impurtanti.

12e Cunsigliu di u trasportu è di a cumunicazione

Ricordendu chì anu urganizatu u 12u Cunsigliu di Trasportu è Comunicazioni cù a participazione internaziunale, Karaismailoğlu hà cunclusu e so parolle cum'è seguente:

"Avemu discussatu questioni impurtanti cum'è a migliurà di u trasportu in u mondu post-Covid-19, a flessibilità è a fissazione di novi standard di catene di furnimentu glubale, u sviluppu di i corridori ecunomichi è di trasportu chì assicurà u sviluppu è u so impattu in i paesi. Avemu identificatu opportunità future è discutitu e nostre pussibulità di cuuperazione. In u risultatu di stu travagliu produtivu, avemu annunziatu i nostri scopi per u campu di u trasportu stradale è a logistica in a dichjarazione finale. U scopu più grande di u nostru travagliu nantu à u trasportu stradale hè; hè di fà u vostru travagliu è a vita più faciule. Seremu cun voi dumane, cum'è ieri è oghje, per aumentà a vostra cumpetitività, risolve i vostri prublemi è risponde à i vostri bisogni. Dapoi u 2003; "A nostra offensiva di serviziu in u settore di u trasportu, chì avemu trasfurmatu in una zona altamente competitiva operante in trè cuntinenti, continuerà sempre più".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*