U Cunsigliu di Trasportu è Comunicazione hè u Flare di una Mossa d'investimentu maiò

Ufficiali di altu livellu di diversi paesi assisteranu à u prucessu di trasportu è cumunicazione.
Ufficiali di altu livellu di diversi paesi assisteranu à u prucessu di trasportu è cumunicazione.

A preparazione per u 55u Cunsigliu di Trasportu è Comunicazioni, chì includerà participanti di altu livellu di 12 paesi diffirenti, sò per esse cumpletu. U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u Cunsigliu offre l'uppurtunità di stabilisce novi scopi è novi visioni è hà dettu: "12. Duvete vede u Cunsigliu di Trasportu è di Comunicazioni cum'è u focu di signale di una mossa d'investimentu maiò chì sustene in particulare i miri di u cummerciu esteru di Turchia ".

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà fattu ispezioni in u centru di l'avvenimenti di l'Atatürk Airport prima di u 12u Cunsigliu di Trasportu è Comunicazioni.

Facendu una dichjarazione di stampa dopu à l'esame, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu tenutu u 6u Cunsigliu di Trasportu è Comunicazione, induve discuteremu di i sistemi di trasportu è di cumunicazione è e pulitiche di u futuru à u livellu internaziunale, in u Centru di Eventi Terminal C di Atatürk Airport in ottobre. 7-8-12. À a 12a riunione, chì discutemu cù u focusu di "Logistica-Mobilità-Digitalizazione", parlemu di l'investimenti di trasportu è di cumunicazione, a forza motrice di u sviluppu in u mondu.

A TURCHIA hè nantu à a soglia di diventà un capu ecunomicu regiunale

Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Cuntinuemu à annunzià à a nostra nazione i servizii chì avemu messu in pratica, micca ciò chì avemu fallutu di fà, abbracciandu a pulitica di serviziu. Avemu implementatu prughjetti assai serii per stabilisce infrastrutture di trasportu ininterrotte è di alta qualità trà i cuntinenti creendu ligami di trasportu multimodale micca solu in u paese, ma ancu attraversu corridori internaziunali. Cù u scopu di una Turchia grande è forte, avemu messu i prughjetti di trasportu giganti à scala glubale à u serviziu di u nostru populu è di u mondu in 19 anni. In l'ultimi anni 19, avemu fattu a Turchia unu di i paesi principali grazia à i nostri investimenti chì chjuderanu rapidamente e lacune di u passatu in u campu di u trasportu è di a cumunicazione grazia à a stabilità pulitica è e pulitiche determinate. Situatu in u centru di a regione Eurasiatica è in u core di a Nova Strada di a Seta, u nostru paese hè nantu à u puntu di diventà un capu ecunomicu regiunale chì determinarà u cursu di u cummerciu mundiale ".

TOP SPEAKERS DA 55 PAESI DIFERENTI

Enfatizendu chì u 12u Cunsigliu di Trasporti è Comunicazioni chì si terrà offre l'uppurtunità di revelà novi scopi è novi visioni, Karaismailoğlu hà dettu chì, in u scopu di u Cunsigliu, i pannelli seranu tenuti cù parlanti naziunali è stranieri di altu livellu da i settori 5, cumprese strada, ferrovia, marittima, aviazione è cumunicazione.

U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Ospitemu cum'è invitati da 55 paesi diversi, tenendu sessioni chjuse cù a participazione di Ministri di Trasporti è Vice Ministri; Discuteremu l'opportunità di cuuperazione, i prublemi regiunale è e pruposte di suluzione in u settore nantu à i mega prughjetti di trasportu chì ponu cambià u mondu, migliurà u trasportu in u mondu post-Kovid-19, stabilisce novi standard per a flessibilità è e catene di supply globale, u sviluppu di l'ecunumia è corridori di trasportu chì furnisce u sviluppu olisticu, è u so impattu in i paesi. Duvete vede u 12u Cunsigliu di Trasportu è di Comunicazioni cum'è u focu di signale di una mossa d'investimentu maiò chì sustene in particulare i miri di u cummerciu esteru di Turchia ".

Ufficiali di altu livellu di diversi paesi assisteranu à u prucessu di trasportu è cumunicazione.

INCLUDEmu PIÙ BISOGNI NON-ESPRESSI IN A NOSTRA PIANIFICAZIONE

Rimarchendu chì i risultati di u Cunsigliu è e decisioni da piglià dopu seranu a dinamica più impurtante di u sviluppu in ogni campu, in particulare in i settori di trasportu è cumunicazione è di l'ecunumia, Karaismailoğlu hà fattu e seguenti valutazioni:

"Revelà a Pulitica di Trasportu Turca, chì tracciarà a nostra nova strada di strada per u nostru paese per ghjunghje à i so obiettivi 2023, 2035, 2053 è 2071. Prima, i principali determinanti in i settori di trasportu è cumunicazione; Avemu elencu i bisogni attuali, l'aspettattivi è i miri chì li guidanu. Avà, in parallelu cù u nostru mondu cambiante, seguimu e novi tendenze da vicinu è determinamu. Facemu ogni travagliu cù una perspettiva visionaria, tenendu in contu a dinamica di a mobilità, a digitalizazione è a logistica. Cù sta dinamica, simu in un prucessu ambiziosu chì hà da scopu di integrà u mondu in questa geugraffia. In u novu prucessu di trasfurmazioni, includemu i bisogni chì ùn sò micca stati revelati più in i nostri piani. Riuniteremu dirigenti anziani lucali è stranieri, scientisti, urganisazioni non governamentali è rapprisentanti di u settore privatu chì sò esperti in e pulitiche è strategie chì ghjunghjeranu sti scopi, cù u 3u Cunsigliu di Trasportu è Comunicazione, chì durà 12 ghjorni. Evaluendu a situazione in a nostra regione è in u mondu, determineremu u trasportu internaziunale è regiunale, e pulitiche di cumunicazione è l'opportunità per l'avvene cù i nostri culleghi di 55 paesi è participanti lucali è stranieri chì sò esperti in i so campi, è averemu l'uppurtunità di rivela a nostra visione di cuuperazione.

100 COMPANY PARTICIPARÀ

Dichjarà chì tutti i preparativi sò stati cumpletati per rializà u 12th Cunsigliu, chì hè l'avvenimentu più impurtante è cumpletu in Turchia in u so campu, Karaismailoğlu hà nutatu chì anu trasfurmatu l'Atatürk Airport in un centru di eventi. Fornendu infurmazioni nantu à u Centru di Eventi, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "15 cumpagnie participaranu à u Cunsigliu, chì si terrà nantu à una superficie totale di 2 mila m3, cumprese una zona chjusa di 500 mila m2 è un spaziu speciale. zona di mostra di pruduzzione di 35 mila 2 m100 fora di u bastimentu. Per u Cunsigliu hè ancu custruitu un auditorium per mille persone, chì farà riunioni simultanee in 8 sale diverse. Ospitemu i nostri participanti lucali è stranieri in u megliu modu pussibule à l'Atatürk Airport, chì hè statu trasfurmatu in un centru di eventi in u scopu di u cunsigliu. I scambii d'idee chì si feranu in stu cunsigliu daranu una cuntribuzione assai impurtante per avanzà versu novi orizonti in u periodu chì vene ».

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*