Aumenta a Lunghezza Strada Divisa di Kilis da 2 Km à 36 Km

Aumenta a Lunghezza Strada Divisa di Kilis da 2 Km à 36 Km
Aumenta a Lunghezza Strada Divisa di Kilis da 2 Km à 36 Km

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà enfatizatu chì Kilis hà ancu ricevutu a parte chì merita da i movimenti di trasportu è di cumunicazione, è hà dettu: "U costu tutale di i nostri 5 prughjetti di l'autostrada, chì sò sempre in corso in tutta a pruvincia di Kilis, supera i 407 milioni". .

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà visitatu l'Accademia di l'Organizazione di u Partitu AK in Kilis; Hà fattu una presentazione nantu à i trasporti, a cumunicazione, l'infrastruttura è l'investimenti di cumunicazione.

"Cum'è guverni di u Partitu AK, ùn avemu mai statu in u nostru locu. Eramu fieri di ogni prughjettu chì avemu apertu, ma ùn eramu mai soddisfatti di ellu ", hà dettu Karaismailoğlu, aghjustendu chì anu pigliatu passi per serve a natura, l'ambiente, e persone è una vita sustenibile in questu periodu quandu u mondu prova di affruntà. i disastri è e crisi causate da u riscaldamentu glubale è u cambiamentu climaticu.

Ricordendu chì u presidente Erdoğan hà dichjaratu à u mondu sanu ch'ellu seria parte di l'Accordu di u Clima di Parigi à l'Assemblea Generale di l'ONU, è chì l'accordu hè statu passatu senza ritardu in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, Karaismailoğlu hà dettu: "Cù u decretu presidenziale. , avemu cuminciatu à fà i nostri passi per prutege ancu più forte sta mossa storica. A chjamemu a "Rivoluzione di u Sviluppu Verde". Continueremu à marchjà sottu à a dirigenza di u nostru presidente nantu à sta strada, chì hè u primu è u più ambiziosu scopu di a nostra visione 2053. Cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, avemu cumminatu a nostra sperienza, cunniscenze è sforzu cù altri ministeri. Continuemu à travaglià dura per u sviluppu è u sviluppu di u nostru paese, per u cunfortu è a felicità di i nostri citadini ", disse.

Ricordendu chì u prucessu di pandemia dura da circa dui anni, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà nutatu chì a Turchia, chì hè cresciutu di 2021 per centu in u primu trimestre di u 7 è di 21,7 per centu in u sicondu trimestre, hà pigliatu u so postu trà i pochi paesi in u XNUMX. u mondu dopu à u prucessu pandemicu.

EMI INIZIATI A RIFORMA IN FERROVIA

Sottulintendu chì anu u scopu di chjude l'annu cù u 10 per centu, Karaismailoğlu hà datu e seguenti informazioni nantu à l'investimenti di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture:

"Vogliu dichjarà orgogliu chì avemu investitu quasi 1 trilione 115 miliardi di lire per l'investimenti di trasportu è cumunicazione di Turchia. I guverni di u Partitu AK anu aumentatu a lunghezza di 6 chilometri di strade divise in u nostru paese à 100 chilometri. Duppiendu a lunghezza di l'autostrada, simu cuntenti di aumentà e nostre strade di sta qualità à 28 chilometri. Hè u travagliu di quelli chì vedenu "serviziu à u publicu cum'è serviziu à Diu" per aumentà a lunghezza di u tunnel da 340 chilometri à chilometri per attraversà e muntagne impenetrable. Avemu iniziatu una riforma per espansione e nostre ferrovie, chì sò state intaccate per l'ultimi 3 anni, in tuttu u paese. Cù MARMARAY, avemu culligatu dui cuntinenti sottu u mari. Aprendu a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, avemu furnitu una cunnessione ferroviaria ininterrotta da l'Asia à l'Europa. Sò i guverni di u Partitu AK chì facenu a linea aerea u modu di a ghjente. I nostri voli domestici, chì sò stati fatti versu 532 destinazioni da 50 centri in u 150, operanu avà da 2003 centri à 2 destinazioni ".

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu fattu un ghjuramentu per fà a Turchia un "paese di marinari" à u stessu tempu.

KILIS PIGLIA A SPARTA DUE IN I MOVIMENTI DI TRANSPORTE E CUMUNICAZIONI

Enfatizendu chì Kilis hà ancu ricevutu a parte chì merita da i movimenti di trasportu è cumunicazione fatti, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu pigliatu a lunghezza stradale divisa di a nostra ghjovana cità Kilis da 2 chilometri à 36 chilometri. Hè abbastanza? Ùn ci hè micca abbastanza per noi. U nostru scopu per u 2023 hè di aumentà a lunghezza di a strada divisa à 60 chilometri. I nostri guverni anu custruitu una sola strada di 86 chilometri in Kilis. Mentre u numeru di ponti chì avemu custruitu è ​​​​messi in serviziu in Kilis hè 6, custruiremu 2023 ponti più finu à u 7. U costu tutale di i nostri 5 prughjetti di l'autostrada, chì sò sempre in corso in tutta a pruvincia di Kilis, supera i 407 milioni.

SEREMU MEGLIU URRGANIZZATI PÀ L'ELECZIONI SEGUENTI

Nutendu chì anu fattu innovazioni serii in l'investimenti di cumunicazione è cumunicazione, Karaismailoğlu hà dettu chì quasi 171 mila abbonati anu ricivutu un serviziu Internet à alta velocità in Kilis. Spieghendu chì anu aumentatu a lunghezza di u cable di fibra ottica in a pruvincia à 955 chilometri, Karaismailoğlu hà cunclusu e so parolle cusì:

"Ogni prughjettu chì implementemu rinfurzà l'attività di produzzione è cummerciale di Kilis. Perchè ogni strada nova custruita, cum'è i fiumi, cuntribuisce à l'impieghi, à a produzzione, à u cummerciu, à a cultura è à l'arti di i lochi ch'elli passanu. Hè assai impurtante chì spieghemu i nostri servizii à u nostru paese è Kilis cù tutte e chiarità à tutti. U successu è a continuazione di un muvimentu puliticu hè coronatu cù i sforzi di l'urganisazione in e pruvince è i distretti. Voi, i capillari di e nostre urganisazioni, trasmettete i valori chì pruduciamu à u cantonu più luntanu di u nostru paese. À u listessu tempu, ci trasmette i desideri, i desideri è l'aspittà in i cantoni più remoti di u nostru paese. Cum'è quadri di l'AK, organizzeremu assai megliu per l'elizzioni prossime. Aghjunghjeremu à tutti da casa à casa, da casa à casa, da strada à strada, da u mercatu à u mercatu, è ci spiegheremu faccia à faccia in u modu più precisu.

U MINISTRU KARAİSMAİLOĞLU scontra cù a ghjuventù

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà participatu ancu à u prugramma "Incontru cù a Ghjuventù" durante a so visita à Kilis. In u prugramma, in u quale i ghjovani anu dimustratu un grande interessu, u Ministru Karaismailoğlu hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti chì sò stati fatti, in corso è previsti per esse fatti in l'ultimi anni 19. U Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, chì hà rispostu sinceramente à e dumande di i ghjovani è hà datu cunsiglii, hà sottolineatu chì includenu i ghjovani in ogni prughjettu.

Emu cumminciatu à vende e tecnulugie chì avemu fabricatu à u mondu.

Indittendu chì e cose grandi sò state fatte soprattuttu in i campi di a tecnulugia è l'infrastruttura in l'ultimi anni 19, Karaismailoğlu hà dettu: "Prima di 2002, cumpagnie straniere facianu i nostri prughjetti d'infrastruttura è a fabricazione. Unu di i cuntributi più impurtanti à questi grandi sviluppi in 19 anni hè chì avemu avà realizatu i nostri prughjetti di ingegneria cù i nostri ingegneri. Avemu pruduciutu i nostri tecnulugii è cuminciaru à vende sti tecnulugia à u mondu. U nostru paese hà fattu grandi passi in l'usu di a tecnulugia domestica è naziunale. Prughjetti cum'è Osmangazi Bridge, Yavuz Sultan Selim Bridge, Eurasia Tunnel sò trà i prughjetti più qualificati in u mondu. Tutti questi sò esempi di ingegneria turca. Avà avemu cuminciatu à esporà à u mondu. L'ingegneri è l'imprenditori turchi travaglianu avà in parti impurtanti di u mondu. Spergu chì apreremu spazii è spazii cummerciale per voi in l'esekzione di sti prughjetti ", disse.

I VEHICULI AUTONUMI SERRANU UTILIZZATI IN A CITTÀ IN CURT TEMPU

Nutendu chì i veiculi autonomi sò nantu à a so agenda è chì a seguitanu da vicinu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Ci era u 12u Cunsigliu di Trasportu è Comunicazione chì avemu tenutu in Istanbul. Avemu avutu ancu un autobus prototipu quì, è era completamente senza cunduttore. I testi sò stati cumpleti cù successu è avemu purtatu i nostri invitati cù quellu autobus. Spergu chì sti veiculi autonomi seranu usati in a cità in pocu tempu. In fatti, avemu un travagliu impurtante per stabilisce una tale strada di prova in l'Autostrada di u Marmara di u Nordu in Istanbul per scopi di teste è per uperà sti veiculi senza cunduttore in trafficu mistu. Spergu chì metteremu questu in pratica in pocu tempu ", disse.

RECOMMANDU L'USU L'APPLICAZIONI LOCALI IN I MEDIA SOCIALE

Indittendu chì e pratiche domestiche è naziunali sò più affidabili, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Internet hè avà una di e parti più impurtanti di a nostra vita, ancu indispensabile. L'applicazioni straniere è e social media sò cumpletamente sottu u cuntrollu di i stranieri. L'infurmazione hè cunfidenziale, ma quantu pudemu fiducia in elli? Mantene l'infurmazioni in u so paese. Avemu passatu una fattura di e social media l'annu passatu. Sta questione hè avà nantu à a nostra agenda di novu. Unu di i nostri prublemi più impurtanti. Sè avete una preoccupazione, utilizate applicazioni native. Questi media suciali anu avà ancu applicazioni domestiche. L'applicazioni straniere sò preferite, ma ricumandemu l'usu di l'applicazioni domestiche. Ùn averete micca prublemi cun elli. Comu avemu dettu, i prublemi di ciò chì sta infurmazione serà dumane è induve andarà seranu sempre nantu à a nostra agenda. Avemu una squadra in u BTK chì pruteghja contr'à l'attacchi cibernetici, è travagliammu quì 7 ore à 24, XNUMX giorni à ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*