L'esportazioni di frutti secchi ghjunghjenu à 1,5 miliardi di dollari

L'esportazione di frutti secchi hè di miliardi di dollari
L'esportazione di frutti secchi hè di miliardi di dollari

U settore di frutti secchi, chì hè unu di i settori esportatori tradiziunali di Turchia, hà aumentatu e so esportazioni di 2021 per centu da 11 milioni di dollari à 927 miliardi 1 milioni di dollari in u periodu di ghjennaghju à settembre di u 30. Basatu nantu à a quantità di l'esportazione di frutti secchi; Hè aumentatu da 2 mila tunnellate à 327 mila tunnellate cù un aumentu di 332 per centu.

L'industria turca di frutti secchi, chì hà lasciatu u 2020 in daretu cù una esportazione di 1,4 miliardi di dollari, hà da scopu di superà u sogliu di 2021 miliardi di dollari à a fine di u 1,5 per a prima volta in a so storia.

Dichjarà chì l'esportazioni di frutti secchi sò stati chjappi in u intervalu di 1,3-1,4 miliardi di dollari per parechji anni, u presidente di l'Associazione di l'Esportatori di Frutti Secchi è Prodotti di l'Egeu, Birol Celep, hà dettu ch'elli eranu felici di superà a soglia di 2021 miliardi di dollari in u periodu di ghjennaghju à settembre. di u 1, è aghjunghjenu chì uvetta senza seeds, albicocca secca, secca Ellu hà dichjaratu chì cù i spedizioni di l'esportazione da esse fatta in l'ultimu quartu di l'annu in l'esportazioni di fichi è pistacchi, sò à u puntu chì anu da esse più di 2021 miliardi di dollari per u prima volta in 1,5.

Apuntendu chì sò u capu mundiale in a produzzione è l'esportazione di uvetta senza sementi, albicocche secche è fichi secchi, Celep hà dettu: "A nostra esportazione di uvetta senza sementi hà mantinutu u so primu postu cù 303 milioni di dollari. E nostre esportazioni di albicocca secca anu aumentatu da 28 per centu da 176 milioni di dollari à 226 milioni di dollari. L'esportazioni di fichi secchi anu aumentatu da 7 per centu da 128 milioni di dollari à 138 milioni di dollari. In pistacchio; Passemu da 112 milioni di dollari à 61,5 milioni di dollari cù un aumentu record di 131 per centu. Avemu guadagnatu 50 milioni di dollari da l'esportazioni di mandorle, 27,5 milioni di dollari da l'esportazioni di pinoli, è 26 milioni di dollari da l'esportazioni di noci ", disse.

L'esportazione di frutti secchi ghjunghjerà i so scopi cù "Frutti Secchi Turchi"

Enfatizendu chì i prudutti di frutti secchi sò nantu à a lista di i prudutti sani di l'Organizazione Mondiale di a Salute, u presidente Celep, mentre aumentendu e cumpetenze di l'imprese, cù u Prughjettu "Frutti Secchi Turchi" chjamatu "Frutti Secchi Turchi" sustinutu da u Ministeru di Cummerciu, in quale participanu 18 cumpagnie di punta in l'esportazione di frutti secchi, Per d 'altra banda, hà aghjustatu chì anu u scopu di diversificà i so mercati d'esportazione in u settore di i frutti secchi, è chì anu determinatu questi paesi cum'è mercati di destinazione per aumentà u so mercatu. azzioni in i Stati Uniti, Russia, Giappone, Cina, Brasile è India mantenendu a so pusizioni in i paesi europei induve sò in una pusizione forte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*