Caretta Cycling Festival da Mersin Metropolitan

Caretta Bike Festival da Mersin Buyuksehir
Caretta Bike Festival da Mersin Buyuksehir

U dipartimentu di i servizii di a ghjuventù è di i servizii sportivi di a municipalità metropolitana di Mersin, inseme cù l'Associazione di i Viaggiatori di Ciclismo di Mersin, hà iniziatu u 7u Festival di Ciclismo Mersin Caretta, chì hè statu tenutu quist'annu, da Cumhuriyet Square. Un totale di 22 ciclisti di 175 cità in Turchia anu participatu à u festival, chì parterà da u centru di a cità è cuntinueghja in Erdemli è Silifke.

3 chilometri seranu pedalati in 150 ghjorni

Dopu à i discorsi di apertura è i ritratti di souvenir, 175 ciclisti si sò riuniti in Cumhuriyet Square è piglianu u primu pedale per u viaghju di 150 chilometri. Hasan Gökbel, Vice Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Mersin, era à u puntu di partenza di u festival. Dopu u discorsu di apertura, Gökbel hà datu rigali à i ciclisti in nome di u sindaco metropolitanu Vahap Seçer.

"Spergu chì sta festa, chì durà 3 ghjorni, finisce in cunfurmità cù u nostru scopu"

Enfatizendu chì anu purtatu prughjetti serii ligati à e biciclette à Mersin, Gökbel hà dettu: "I nostri invitati chì venenu da l'esternu probabilmente vi vederanu questi nantu à a strada. Cum'è a municipalità metropolitana di Mersin, includemu definitivamente una strada di bicicletta in u prugettu in ogni boulevard è strada chì hè apertu o serà apertu ". Cummentendu u nome di u festival, Gökbel hà dettu: "Caretta hè u nostru simbulu. Hè impurtante per noi chì u nome di sta festa, chì si ferà per a 7ª volta, hè Caretta. Vogliu ancu ringrazià u presidente è i membri di l'Associazione di i Viaggiatori di Ciclismo Mersin. Ci hà riunitu cù un prughjettu cumuni. Spergu chì sta festa, chì durà 3 ghjorni, risulterà in cunfurmità cù u nostru scopu ".

"Mersin passa per una trasformazione veramente grande quist'annu"

Ahmet Salih Özenir, presidente di l'Associazione di Viaggiatori di Ciclismo di Mersin è Vicepresidente di a Federazione di tutte l'Associazioni di Ciclismo, hà parlatu di i participanti di u festival è hà dettu: "22 ciclisti, ciclisti, fratelli, amichi è amici di a natura, eco-friendly, amatori di e persone di 175 cità. di Turchia sò incredibili per esse cun. Sò felice ".

Aghjunghjendu à e so parolle chì Mersin hè un sindaco metropolitanu chì dà impurtanza à e biciclette, Özenir hà cuntinuatu cusì:

"Noi, a ghjente di Mersin, simu veramente furtunati chì ùn avemu micca un presidente chì avemu da parlà di a bicicletta. Avemu digià un sindaco metropolitanu di Mersin chì ama è usa e bicicletta è hè una bicicletta in a so vita di ogni ghjornu, è travaglia cù tutte e so forze per trasfurmà Mersin in una cità adattata per e biciclette. Noi, cum'è l'urganisazioni non governamentali di Mersin, mostramu u nostru megliu sustegnu è sforzu per questu. Mersin passa per una trasformazione veramente grande quist'annu, hà una pista ciclabile di 100 chilometri, cose incredibili sò state fatte ".

"Tutti avemu riunitu in u stessu amore, l'amore di e biciclette"

U festivale hà cuminciatu da Cumhuriyet Square sottu a dirigenza di u presidente di l'Associazione di Viaggiatori di Ciclismo di Mersin, Ahmet Salih Özenir, è u Capu di u Dipartimentu di a Ghjuventù è di i Servizi Sportivi di a Municipalità Metropolitana Ahmet Tarakçı; Cuntinuò in e strade è i boulevards di i distretti Akdeniz, Yenişehir è Mezitli. Dopu avè andatu in bicicletta da u mare nantu à a strada di bicicletta in u Parcu Kültür, i ciclisti anu pigliatu una pausa di pranzu cù tantuni à u Cumhuriyet Show Center.

Fatma Demir, chì hè ghjunta à Mersin da Malatya, hà dichjaratu ch'ella avia participatu à un festival di bicicletta in Van prima è hà dettu: "Avà avemu ghjuntu à Mersin. Va bè avà, va bè. Andemu per u centru di a cità in bicicletta. Ci hè piaciutu, era veramente piacevule à cavalcà a bella strada ciclistica sicura sia da u mare sia accantu à e palme. Spergu chì ci saranu più piste per bicicletta in tutte e cità. Ci piacerebbe andà in bicicletta in modu sicuru. Avemu tutti riuniti in u listessu amore, l'amore di u ciclistu. Allora hè un ambiente assai bellu. Avà avemu una pausa di pranzu. Manghjeremu tantuni, u famosu platu di Mersin ", disse.

"U ciclismu nantu à a spiaggia hè assai piacevule"

Venendu da Ankara per u festivale, Selim İnan, enfatizendu chì hà attivamente utilizatu a so bicicletta per i trasporti è longhi tours per 12 anni, hà dettu: "Mi dà u dirittu à 3-4 festivals annu. Questa hè a prima volta chì hè u tempu. Mi piace veramente avà. L'urganizazione hè bè. Mi sò piaciuti assai i lochi chì avemu statu. Una strada ciclistica eccellente hè stata custruita. Pensu chì ùn era micca quì prima, era dentru. In Ankara, simu sempre nantu à l'asfaltu o guidà in spazii secchi. Andà in bicicletta nantu à a spiaggia hè assai piacevule ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*