Drill d'emergenza à l'aeroportu di Esenboğa

Drill d'emergenza à l'aeroportu di Esenboğa
Drill d'emergenza à l'aeroportu di Esenboğa

In l'eserciziu, un focu in i mutori di un aviò chì s'hè lampatu per pista durante l'atterrissimu hè statu intervenutu in cunfurmità cù u scenariu. Un eserciziu di crash aereo hè statu tenutu sottu a coordinazione di a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMI) Esenboğa.

In l'eserciziu urganizatu da a Direzzione Generale di l'Aeroportu DHMI Esenboğa in u scopu di u "Piano d'Emergenza cù Ampia Participazione", un aviò chì avia sbarcatu in cunfurmità cù u scenariu s'hè lampatu in a parte iniziale di a pista.

Questa presentazione richiede JavaScript.

U focu in i mutori di l'aeronave hè statu extingutu da e squadre di a Direzzione di l'Airport Rescue and Fire Fighting Directorate (ARFF) è u Dipartimentu di u Bomberu di a Municipalità Metropolitana di Ankara utilizendu polvere chimica è schiuma.

I squadre di l'AFAD anu ancu intervenutu contru à e minacce chimiche biologiche radiulogiche nucleari (CBRN) à u materiale periculosu purtatu in l'aviò è l'anu cacciatu da l'ambiente. U persunale di 2 Airport Rescue and Fire Fighting (ARFF) è 2 passageri, chì eranu esposti à i sustanzi chimichi, sò stati purtati à l'uspidale da ambulanze.

Quelli intrappulati in l'aviò sò stati salvati da AFAD, UMKE è squadre di ricerca è salvata di gendarmeria (JAK) è purtati à l'ambulanza dopu l'intervenzione in a tenda di campu stallata in a zona.

In l'eserciziu, i passageri, chì sò stati lanciati da l'aviò, chì era divisu in 2 parti, sò stati truvati cù i cani K-9 è sò stati salvati da l'helicopteru di gendarmeria, secondu u scenariu.

Un elicotteru di ricerca è salvata, veiculi 50, persunale 300, squadre di valutazione 7 specializate in u campu di vittime massive, è studienti di l'Università Yıldırım Beyazıt è l'Università di Ankara, chì eranu volontariamente in u rolu di "feritu", anu participatu à l'eserciziu. fù seguitatu è coordinatu da Airport Civil Administrative Chief Murat Soylu da u centru crisa.

U guvernatore di u distrettu di Akyurt, Metin Selçuk, u sindaco di Akyurt Hilal Ayık, u capu di u dipartimentu di l'operazioni DHMI Kürşad Özer, u capu di l'aeroportu DHMİ Esenboğa, Yücel Karadavut, è u direttore RFF di l'aeroportu IGA Mehmet Caliskan anu seguitu in situ.

U MAKEUP DI L'AVION ADATTA IN L'ESERCIZI MANU DI U PERSONALE ARFF

U mudellu di l'aeronautica utilizatu in l'eserciziu, chì hè unu di i più grandi in quantu à u cuntenutu, hè statu fattu da u persunale di a Direzzione RFF DHMI Esenboğa, utilizendu 80 per centu materiali riciclati.

U fuselagiu di l'aviò, chì hè statu artighjanatu da l'equipaggiu, hè statu custruitu da un vechju cisterna di GPL, è i profili nantu à u nasu, a cuda è l'ale sò stati custruiti cù materiali di scarti.

L'ALTRI AEROPORTI SONU ANCHE PRONTI PÀ EMERGENZA

Eccettu l'aeroportu di Ankara Esenboğa; Esercizii d'urgenza cù una larga participazione sò stati completati in Adıyaman, Ağrı Ahmed-i Hani, Antalya, Balıkesir Koca Seyit, Batman, Denizli Çardak, Erzurum, Kocaeli Cengiz Topel, Konya, Muş Sultan Alparslan, Nevşehir Cappadocia, Isparta Süleyman Demirdağur Airportu è Isparta Süleyman Demirdağür. . Cù l'esercizii in corso in altri aeroporti, e squadre RFF aumentanu a so sperienza pratica appiicandu scenari realistichi in u campu è cuntinueghjanu à migliurà si contru i pussibuli emergenze.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*